Vysvětlíme, jak nastavit slevové kódy pro dárkové poukázky s omezenou dobou platnosti a jak ji během několika minut prodloužit.
Jak na recyklaci objednaných produktů v dodavatelských nákupních seznamech.
V Brani Baliči a Automatizaci objednávek podporujeme Balíkobot, Chameleoon a GO balík, v návodu popisujeme, jak správně napárovat dopravy a nastavit automatické svozy.
Doplněk Digitální produkty podporuje sady produktů. V návodu vysvětlíme, jak v doplňku sady produktů nastavit.
Vysvětlíme, jak pracovat s exporty z Dodavatelských nákupních seznamů, jak je nadefinovat, jak zautomatizovat jejich odesílání a podobně.
Ukážeme základní práci s tímto nástrojem - jak se pracuje s objednávkami, u kterých potřebujete zboží objednat u dodavatele a přidávají se na nákupní seznam.
Picking je možné přerušit - při předávání pickingu mezi sektory a nebo skladníky. Je také možné dočasně uložit rozpickovaný vozík stranou, pokud něco brání v tom, že není možné picking dokončit.
V návodu se dozvíte, jak s doplňkem Digitální produkty prodávat elektronické licence, kdy zákazníkovi po jejím zakoupení do několika minut dorazí na e-mail licenční klíč.
Vysvětlíme, jak můžete pomocí doplňku Digitální produkty snadno prodávat e-booky, střihy, návody a jiná PDF nebo soubory z e-shopu, a to plně automaticky a bez práce.
Jak používat šablony pro tisk - pro tisk štítků na produkty, etiket a dalších štítků přes náš systém. Štítky je možné tisknout při naskladnění, při ověření pozice, z logu pohybů a ostatních částí Brani Skladu.
Konfigurace tisku štítků, vratkových formulářů, dokladů případných dalších dokumentů přímo přes Brani Baliče a nastavení jejich manuálního nebo automatického tisku při expedici.
Nadefinování šablony pro štítek, objednávku, produkt a nebo skladovou pozici, přes Brani Tisk. Označte ve skladu veškeré skladové pozice štítkem, vytvořte šablonu pro vratkové formuláře, které budete zasílat zákazníkům a další.
V Brani Baliči je možné nastavit a evidovat krabice. Vysvětíme, jak si můžete zaevidovat všechny krabice, které používáte k balení. Někteří dopravci rozměry krabic požadují.
Správné zorganizování skladu a skladových pozic pro optimální picking produktů. Zabraňte tomu, aby se skladník musel ve skladu vracet tam a zpět nebo marně hledal nějaké zboží. Popisujeme, jak skladové pozice správně navrhnout, jak se řadí a jak systém funguje.
Poradíme, jak za pomocí doplňku Brani Sklad využít chaosové zaskladňování (mít naskladněný produkt na více skladových pozicích), jak tento systém používat a vysvětlíme, jak systém funguje.
Vysvětlíme, jak Brani Sklad používat, jak ho nainstalovat a jak tento skladový systém funguje. Můžete pomocí něj je také provádět inventury celého skladu nebo jen jeho částí (skladových pozic).
Inventuru pomocí nástroje Brani Skladu je možné provést v celých sektorech nebo na jednotlivých pozicích - což je velkou výhodou inventury přes Brani Sklad, není nutné provádět kompletní inventuru celého skladu.
Brani Balič obecně funguje bez problému s jakoukoliv čtečkou, počítačem, mobilem, tiskárnou. V tomto článku uvedeme, co máme otestované, a co funguje nejlépe - i podle zkušeností od našich klientů.
Jak správně nakonfigurovat přepínání stavů objednávek podle trackingu dopravců. Filtrování objednávek stav Doručeno, Nevyzvednuto, Vratka, atp., podle trackingu zásilky.
Vysvětlíme, jak jednoduše tisknout štítky na tiskárně, které nejsou přímo připojené k zařízení, ze kterého objednávky balíte. Můžete tak tisknout štítky z mobilního zařízení na tiskárně, která je na úplně opačném místě ve skladu.
Jestliže máte ve skladu správně označené skladové pozice a seřazené podle abecedy - koresponduje to s průchodem skladu, pak je možné objednávky pro pickera seřadit tak, aby se mu do pickingu dostali objednávky, které mají produkty na podobných pozicích.
Ukážeme, jak lze přizpůsobit zobrazení Brani Baliče pro zaměstnance - uvidí pouze to, co nastavíte a nebude se zobrazovat navíc nic, co nepotřebuje a ani by to nevyužíval. Vysvětlíme, jak vytvořit nové profily zobrazení a jak je používat.
Pomocí doplňku Automatizace objednávek je možné jednoduše odchytávat vratky a zásilky, které si zákazník nepřebral. A to vše ještě předtím než se zásilka vrátí zpět.
Jak na filtrování objednávek, které byly úspěšně doručené. Vše pohodlně nastavíte díky doplňku Automatizace objednávek. V návodu ukážeme, jak pravidlo pro doručené zásilky nastavit.
Vysvětlíme, jak přes doplněk Digitální produkty prodávat dárkové poukazy a slevové kupóny z e-shopu. Doplněk je jako dělaný pro prodej dárkových poukazů, které zákazník ocení nejen jako dárek na poslední chvíli.
Ukážeme, jak pomocí doplňku Automatizace objednávek urgovat platby u nezaplacených objednávek a následně je automaticky případně i stornovat.
Pokud prodáváte Digitální produkty, nastavte na e-shopu dopravu a platbu tak, aby byla zdarma, a aby se při nákupu samotného digitálního produktu nezobrazovala v košíku standardní doprava.
Díky doplňku Automatizace řazení produktů v kategoriích můžete velmi snadno a rychle řadit produkty na e-shopu, a to například na základě skladovosti, prodejnosti nebo dalších kombinací.
Roztřiďte si objednávky na ty, u kterých máte veškeré zboží skladem a můžete je ihned expedovat a na ty, ve kterých zboží chybí a je potřeba ho objednat u dodavatele.
Vysvětlíme, jak doplněk Digitální produkty funguje a jak jej nakonfigurovat. Pomocí doplňku je možné zákazníkům odesílat slevové kódy, PDF, licence, sériová čísla, e-booky a další soubory.
Roztřiďte si automaticky objednávky s produkty, které jsou upravované na míru nebo vyžadují speciální úpravu přes náš doplněk Automatizace objednávek.
Vyzvěte zákazníka pomocí doplňku Automatizace objednávek a trackingu k vyzvednutí zásilky dříve, než se zásilka vrátí zpět. Poradíme, jak vše nastavit a snížit tak počet vratek.
Ukážeme, jak pomocí doplňku Automatizace akčních cen zahrnout do výprodeje určité skupiny produktů tak, abyste vyprodali skladové zásoby či produkty, které se obtížně prodávají a zachovali přitom minimální marži.
Vysvětlíme, jak automaticky filtrovat objednávky podle data, které je vyplněné v poznámce v objednávce - blíží se datum expedice nebo vydání na výdejním místě.
Roztřiďte automaticky objednávky podle různých kritérií. Odlište od běžných objednávek ty od stáleho zákazníka, těžké objednávky, nebo s vysokou hodnotou. Můžete tyto objednávky vyřídit přednostně a nebo přibalit malý dárek.
Vysvětlíme, jak po instalaci doplněk Dodavatelské nákupní seznamy nakonfigurovat.
Jak můžete pomocí našich nástrojů jednoduše zautomatizovat procesy na e-shopu a ušetřit tak za lidskou práci. Vyloučíte tím chybovost, a budete mít o procesech přehled.
Konfigurace Brani Baliče, kterého je možné nainstalovat na e-shop v Shoptet doplňcích. Vysvětlíme, jak se přes Brani Baliče balí objednávky a vysvětlíme základní nastavení.
Pickování a balení objednávek přes expediční nástroj Brani Balič v praxi. Ve skladu jsou pickeři, kteří chystají do boxů produkty a následně vypickované objednávky předají expedientům, kteří je kompletují a balí.
Přes Brani Baliče je možné jednoduše doposlat další balík k objednávce, kterou jste už expedovali - například omylem nebylo zabaleno veškeré zboží nebo byla zásilka poškozená při přepravě a potřebujete odeslat zásilku k objednávce znovu.
Ve štítkové službě je možnost definovat atributy štítků, které posíláte přepravci. Můžete si nastavit parametry štítku nebo zásilek, které posíláte.
Správné nastavení čtečky čárových kódů, doporučení vhodných zařízení, vysvětlení používání čteček s nástrojem Brani Balič.
Jak snadno a rychle začít balit objednávky přes Brani Baliče za pár minut od instalace doplňku.
Vložení a nastavení PDF do doplňku, na které doplněk automaticky při vyřízení objednávky vyplní údaje, které nastavíte - slevový kód, datum objednávky a jiné.