Podporujeme napojení na Shoptet Balíky, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.
Podporujeme napojení na GO balík, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.
Podporujeme napojení na Chameleoon, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.
Podporujeme napojení na Balíkobot, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.
Vysvětlíme, jak nastavit automatické odesílání svozů, kdy se data k vytvořeným zásilkám budou odesílat přepravci automaticky.
Podporujeme přímé napojení na Zásilkovnu, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.
V Brani Baliči a Automatizaci objednávek podporujeme Zásilkovnu, dále Balíkobot, Chameleoon a GO balík, v návodu popisujeme, jak správně napárovat dopravy.
Jak správně nakonfigurovat přepínání stavů objednávek podle trackingu dopravců. Filtrování objednávek stav Doručeno, Nevyzvednuto, Vratka, atp., podle trackingu zásilky.
Pomocí doplňku Automatizace objednávek je možné jednoduše odchytávat vratky a zásilky, které si zákazník nepřebral. A to vše ještě předtím než se zásilka vrátí zpět.
Jak na filtrování objednávek, které byly úspěšně doručené. Vše pohodlně nastavíte díky doplňku Automatizace objednávek. V návodu ukážeme, jak pravidlo pro doručené zásilky nastavit.
Vyzvěte zákazníka pomocí doplňku Automatizace objednávek a trackingu k vyzvednutí zásilky dříve, než se zásilka vrátí zpět. Poradíme, jak vše nastavit a snížit tak počet vratek.
Jak můžete pomocí našich nástrojů jednoduše zautomatizovat procesy na e-shopu a ušetřit tak za lidskou práci. Vyloučíte tím chybovost, a budete mít o procesech přehled.