Podmínky spolupráce

Potřebujete pomoc?

V případě problému s našimi službami prosím pošlete email na support@brani.cz, kde podrobně popište Váš problém. V případě, že pro Vás zpracováváme objednávky, nezapomeňte přiložit příklad objednávky a konkrétní problém, co očekáváte, že systém bude dělat a nedělá anebo naopak. Díku tomu můžeme Váš problém okamžitě řešit a nebude potřeba Vám posílat email nazpět s otázkami na dodatečné informace.

Na problémy nahlášené emailem reagujeme většinou do 2 pracovních dní.

Telefonní kontakt slouží jen na urgence v případě nouze, kdy pořebujete problém eskalovat. Vždy je dobré ale dopředu poslat email s detailním popisem problémů a následně volat pro eskalaci.

Jak probíhá spolupráce

  • Detaily poptávky dohodneme telefonicky nebo přes email, shrnutí Vám ale vždy pošleme emailem.
  • Součástí shrnutí bude i cena, kde bude definované, kolik bude stát implementace a následný provoz služby.
  • Pokud je to možné, uvedeme přibližný termín dokončení implementace.
  • Vy budete mít týden na otestování a sepsání připomínek do emailu, co Vám nevyhovuje nebo nefunguje korektně.
  • Následné připomínky zapracujeme a vy ověříte, že byli zapracované korektně.
  • Tímto proces implementace končí a začíná provozování služby.

Co zahrnuje provoz služby

Poplatek za provoz služby zahrnuje provozování automatizace na serverech Brani.cz pro plnění dohodnutého zadání. Vy tak nemusíte řešit výpadky serverů, jejich údržbu, aktualizace a podobně. Součástí provozu je i oprava malých chyb, které se ukážou v průběhu spolupráce (například malé změny v API systémech, které propojujeme anebo malé změny specifikace).

Telefonická podpora v případě urgence, viz výše.

Co nezahrnuje provoz služby

Poplatek za provoz služby nezahrnuje další modifikace chování, které si vyžádáte, ani velké změny napojení (například když Váš dodavatel kompletně změní způsob, jakým mu máme posílat objednávky).

Tento poplatok také nezahrnuje telefonickou podporu, mimo urgence, viz výše.

Výpověď služby

Službu je možné vypovědět emailem na support@brani.cz a je platná od dalšího kalendářního měsíce. V případě Shoptet doplňků se výpověď služby realizuje přes rozhraní Správce doplňků přímo v Shoptetu.