Jak napárovat dopravce
V Brani Baliči a Automatizaci objednávek podporujeme Balíkobot, Chameleoon a GO balík, v návodu popisujeme, jak správně napárovat dopravy a nastavit automatické svozy.
Poznámka: v Automatizaci objednávek je GO balík funkční pouze pro objednávky zabalené přes Brani Baliče.
Jestliže používáte jen doplněk Automatizace objednávek, přejděte níže na část Nastavení služeb.
Nastavení v Brani Baliči
Přejdete do administrace Brani Baliče a kliknete v pravém horním rohu na Nastavení.

Zde přejdete na záložku Dopravci a zvolíte možnost Generování štítků zapnuto dle nastavení dopravců.

Níže na stejné stránce je dostupné tlačítko Přejít na nastavení dopravců. Kliknutím na něj budete automaticky přesměrováni na stránku app.brani.cz, kde budete nastavovat dopravce a párovat dopravy.

Nastavení služeb
Pokud nepoužíváte Brani Baliče, ale samostatně jen Automatizaci objednávek, v naší administraci níže v levém menu v zvolíte Nastavení › Dopravci. Budete přesměrováni na párování doprav.

V app.brani.cz přejdete do části Nastavení služeb a kliknete na tlačítko +, zadáte název služby, například Balíkobot, a zvolíte, přes jakou službu dopravu využíváte. Následně vyplníte API údaje a potvrdíte tlačítkem Uložit. Podporujeme Balíkobot, Chameleoon a GO balík, v Automatizaci objednávek je GO balík funkční pouze pro objednávky zabalené přes Brani Baliče.

Zde se následně nastavují i automatické svozy, popisujeme v tomto návodu níže.
Balíkobot

Cenovou nabídku Balíkobot zasílá individuálně přes kontaktní formulář zde, seznam podporovaných dopravců najdete zde.
Chameleoon

Ceník služeb najdete zde, seznam podporovaných dopravců zde.
GO balík

Ceník najdete zde, seznam podporovaných dopravců je uvedený pod ceníkem zde.
Párování dopravy
V levém menu následně přejdete na Párování doprav. Rozkliknete si konkrétní e-shop (pokud jich máte více) a zobrazí se všechny dopravy, které můžete napárovat. Kliknete například Českou poštu, vpravo zvolíte službu, přes kterou dopravce využíváte - na našem příkladu Balíkobot.

Přejdete na další krok a zvolíte dopravce, přes kterého nastavovanou dopravu využíváte, na našem příkladu Česká pošta.

V dalším kroku zvolíte typ dopravy, na našem příkladu je to Balík Do ruky. Vše potvrdíte tlačítkem Uložit.

Automatické objednávání svozu
U každého dopravce si můžete nastavit automatické objednávání svozu. Data se budou odesílat automaticky, nemusíte je odesílat ručně. Přejdete zpět do levého menu do části Dopravci › Nastavení služeb. Zvolíte službu, následně vyplníte dopravce a čas, kdy chcete data přepravci odesílat. Na našem příkladu je to Česká pošta a 14 a 15 hodin. Potvrdíte tlačítkem Přidat.

Jakmile si nastavíte všechny dopravce, je následně možné nastavené svozy i editovat - rozkliknete kolonku s časy, změníte je a následně potvrdíte změny tlačítkem Uložit.

Brani tip: Můžete si nastavit pro každého dopravce více časů, pokud balíky PPL vyzvedává v jiný čas než Česká pošta nebo jiný dopravce, nastavíte si časy podle toho, kdy kurýr každý den přijíždí do skladu vyzvednout balíky.
Další návody
Všechny návody k doplňku Brani Sklad a Brani Balič najdete zde. V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.