Tento nástroj používají






Díky Brani Balič budete mít dokonalý přehled o tom, jaké objednávky je potřeba zabalit, případně kdo je zabalil a kdy. Díky Brani Balič tak můžete zefektivnit picking a kompletaci objednávek. Za pomocí čtečky čárových kódů minimalizujete chyby. Doplněk Brani Balič je k dispozici nejen pro velké e-shopy. Instalace je pouze na pár kliknutí a neplatíte žádný instalační poplatek.
Základní vlastnosti
- Ovládání čtečkami nebo myší/dotykem - rozhraní pickingu i balení je plně ovladatelné pomocí čtečky čárových kódů. Samozřejmě čtečky nemusíte používat a vše lze udělat i myší nebo dotekem.
- Skenovat můžete kódy produktů i EANy. A můžete to libovolně střídat v průběhu balení
- Podpora skladových pozic - picking je seřazený dle skladových pozic, pro efektivní průchod skladem
- Rozklad sad na jednotlivé produkty
- Možnost zabalit objednávku do více balíků a pro každý vytisknout štítek
- Dodatečné štítky - Pokud potřebujete doposlat zboží k již odeslané objednávce (náhrada za rozbité/ztracené zboží při přepravě) můžete si vygenerovat a vytisknout dodatečný štítek
- Automatické objednávání svozu pro každého dopravce v jiný čas
- Podpora pro všechny dopravce, které má Balíkobot, Chameleoon nebo GO balík, máme vlastní napojení na Zásilkovnu
- Automatické focení pracovního místa při balení - každá objednávka má svoji galerii fotek
- Statistiky - kdo, kolik balíků, kolik kusů zboží, v jaké váze a jak rychle zabalil - ideální pro výpočet KPI
- Multieshop - balení pro více eshopů zároveň - ideální, pokud máte zvlášť eshop pro CZ, SK, HU a podobně
- Opětovné zabalení - jednoduché doposlání zapomenutého produktu.
Balit můžete ve třech módech
- Balení jedné objednávky za druhou bez pickingu - vhodné pro malé e-shopy.
- Spojený picking s balením - jede člověk si objednávky vypickuje a následně je i zabalí - vhodné do větších skladů, kde ale pracuje málo lidí.
- Oddělený picking a balení - jeden člověk pouze pickuje a druhý pouze balí - pro velké sklady a velký počet lidí.
Kolik to stojí?
Co nástroj umí?
Možnost definovat, ze kterých stavů se jen expeduje, ignorování něktěrých typů produktů
Už se vám nestane, že byste vyexpedovali položku, která je v objednávce stornovaná anebo celou objednávku, kterou jste v mezičase stornovali. Jestliže nechcete vůbec při expedici vidět například produkty typu "služba", stačí tyto typy produktů přidat do ignorovaných typů.

Nastavení volitelných hodnot štítků
Můžete si definovat volitelné parametry pro štítky dopravců. Například si můžete nadefinovat, že balíček je europaleta nebo má určitý objem. Toto vyžadují někteří dopravci a je nutné s tím pracovat.
Máte možnost přednastavit nějaké hodnoty nebo dát baličům možnost během balení hodnoty zvolit ručně.

Brani Tisk - jednoduchá správa tiskáren
Brani Balič plně podporuje tisk přes tiskárny v Brani Tisku. Jedná se o cloudovou správu tiskáren ve vaší firmě. Do Brani Cloudu tiskárnu připojíte pouze jednoduchým spuštěním našeho programu a poté přes ni může tisknout kdokoliv ve vaší firmě a postačí mu jen přístup k internetu. A to bez složitých nastavení sítě a instalace tiskárny na všechny zařízení. Takto vám stačí jedna kotoučová tiskárna (např. Zebra) pro více expedientů blízko sebe a všichni na ni mohou tisknout štítky, kdykoliv potřebují.

Jak nástroj hodnotí partneři?
Balič posunul naši expedici na novou úroveň. Z pár korun můžete ze dne na den expedovat na úrovni nevětších e-shopů v ČR. Silně doporučuji.

Asi nejvíce zásadní doplněk (ještě automatizace objednávek), díky kterému stále můžeme být na Shoptetu. Dokáže Vám extrémně zrychlit a zefektivnit celou expedici. V našem konkrétním příkladě jsme ještě minulé Vánoce v absolutní špičce běhali po skladě ve 12 lidech (pickeři) + baliči. Někdy v lednu / únoru jsme nasadili baliče. Výsledek? Aktuálně máme cca stejný počet objednávek jako ve špičce na minulé Vánoce a... po skladě chodí 2-3 pickeři. NESKUTEČNÉ UŠETŘENÍ ČASU A TAKÉ NÁKLADŮ! Konec únavného hledání produktů do objednávky, také můžete vychystávat několik objednávek najednou, a v neposlední řadě máte pod kontrolou efektivitu vašich pracovníků. Skvělé! Děkujeme moc!

Jedná se o nutný nástroj při odesílání většího množství zásilek, obzvlášť při větším množství lidí na skladu.

Skvělý doplněk, který nám neskutečně zrychlil expedici a i pomohl uklidnit náš svinčík. Celkově nám celý ekosystém pomáhá ušetřit desítky hodin času (a stovky emailů protože najednou nám objednávka nezapadávají při výrobě či kompletacích) Bonus je, že opravdu balit může kdokoliv bez znalosti zboží a chybovost nám spadla na 0.

Must have doplněk, pokud e-shop myslíte vážně. Spousta funkcí, parádní videonávody (projděte si je a sami uvidíte, že doplněk usnadní spoustu práce, ušetří čas a nervy s chybami/reklamacemi/vratkami). Navíc fantastická podpora - pomohli mi vždy, když jsem něco potřeboval. Navíc na projektu stále pracují a vyvíjejí jej... Pěkný bonus je skvělé řešení ceny - když se nedaří, platíte méně... Za nás top doplněk Shoptetu, který jej samotný povyšuje na další level.

Expediční nástroje od Brani hodnotím velmi pozitivně, protože díky nim jsme získali přehledný sklad, nad kterým máme kontrolu. Zrychlili jsme expedici, ušetřili jsme čas našim zaměstnancům a zjednodušili veškeré procesy.

S výsledným řešením celé implementace jsme maximálně spokojeni. Napojení přes Shoptet bylo na pár kliknutí, zákaznická podpora nám v rámci bezplatných konzultací pomohla vše nastavit k dokonalosti. Vše se odráží u zákaznických recenzí, které jsou teď vlivem výrazně nižší chybovosti o 20 % lepší.

Obrovská pomoc a usnadnění procesů kolem eshopu. Nejen, že nástroje jsou skvělé, ale především skvělá podpora tomu pomáhá a dokáže to dotáhnout k dokonalosti.

Skvělá spolupráce, vždy vše dotažené do konce, flexibilita a rychlost ... nikdy nebyl s ničím problém a naopak, pokud byl problém i třeba na straně shoptetu, vždy se našlo rychlé řešení situace u Brani :)

Když jsme začínali obchodovat s Amazonem, vyvstal nám problém s importem objednávek do systému přepravce. Už ani nevím, kdo nám brani.cz doporučil, každopádně tento problém zvládli bravurně a hlavně rychle a za přijatelnou cenu. Ušetřili nám tímto kopec času a nervů. Ještě jednou díky. Vřele doporučuji všem.

Výborná spolupráce, která vedla k technickému řešení téměř neřešitelné customizace Shoptetu. :-) Doporučuji.
Spolupráci hodnotím pozitivně, nemůžu si naprosto stěžovat. Pan Blaškovič mi v začátcích s vlastní expedicí velmi pomohl, děkuji! Také bych ocenil přehledně zpracované online návody, které jsou rychlé a snadné. Jakmile člověk pochopí systém, zvládne hodně věcí nastavit i sám.

Po čase hodnotím celý proces jako plynulý a bezbolestný. Splnil moje očekávání. Oceňuji vždy rychlou reakci a ochotu pomoci při řešení jakýchkoliv problémů. Děkujeme a těšíme se na další spolupráci a vylepšení!

Ocenili jsme praktičnost, jednoduchost a propojenost systému. Nasazení bylo rychlé, cenově dostupné a celkový přístup profesionální. Na spolupráci se společností Brani a samotným panem Blaškovičem si vážíme skutečného zájmu pomoci, nadstandardní péče a komunikace i ochotě nalézt to nejlepší možné řešení.

Za mě je to neskutečná úspora času, peněz a energie. Není nic horšího, než dělat dokola nudný proces, který za nás může udělat robot. Navíc mnohem přesněji, milionkrát rychleji a bez řečí. Jsem opravdu nadšená a už uvažuji o dalším doplňku, kterým pravděpodobně bude Automatizace nákupu zboží.

Systém řízení skladu je bezkonkurenční na trhu ať už se jedná o funkce nebo cenovou dostupnost. Srovnatelná řešení stojí vyšší statisíce při implementaci a mají mnohonásobně vyšší provozní náklady. Bez spolupráce s firmou Brani bychom se nikdy nedostali do takové velikosti.

Branislav Blaškovič a jeho tým Brani.cz jsou úžasní profesionálové schopní zalepit nejednu díru, které v sobě Shoptet skrývá. Pokud také natrefíte na funkce, které při chodu e-shopu potřebujete a považujete je za základní, ale zaměstnanci HelpDesku Shoptetu vás odmítnou vyslechnout a pochopit a budou si stát na svém, že chyby jsou v Shoptetu vlastnostmi systému, obraťte se na Brani.cz. Komunikace je rychlá, svižná a narozdíl od HD se vás budou snažit pochopit a navrhnout řešení i v případě, že nakonec k realizaci vašeho přání nedojde. Taktéž doporučuji prohlédnout si nabídku existujících doplňků Brani.cz pro Shoptet - jsou funkční a v případě nesnází je podpora vždy okamžitá. Díky automatizaci ušetříte několik hodin týdně. Doporučuji!

Vše rychle, levně a kvalitně. Brani.cz dovede to co dodavatelé v česku nedovedou přitom by to měl být standart. Vždy se rád vracím k dalším spolupracím.

Brani? Tak to je synonymum pro MÁGA! Nejen že jejich doplňky nám šetří hodiny práce, zabraňují zapomenutí objednávek v procesu, urychlují expedici a celkově ulehčují práci. K tomu umí individuální úpravy administrace e-shopu, která nám ulehčuje každodenní práci - ať už jde o báječnou poznámku, o prokliky na další aplikace nebo zdokonalení kompletace. Doporučuji všemi deseti! Brani a jeho tým mají nekonečnou studnici nápadů jak vám pomoci ulehčit práci :) Děkuji za spolupráci.

Od začátku naší spolupráce s firmou Brani.cz si rozumíme, oceňujeme jejich rychlou podporu, často v rámci daného dne. Líbí se nám i neustálý rozvoj systémů a jejich ochota brát v potaz naše doporučení či vylepšení. Všechny systémy od Brani fungují spolehlivě, jsme opravdu velmi spokojeni.

Po přechodu na Shoptet před 2 lety jsem byl opravdu naštvaný, protože nefungovaly dle mého základní věci. Tenhle doplněk vše doplnil a přidal 100 věcí navíc. Shoptet + Automatizace objednávek od Brani je lepší e-shopové řešení, než-li má většina multimiliardových e-shopů. Dle mého už nemá smysl t'ukat vlastní řešení.

Kdybych si ze všech Shoptet doplňků musel vybrat a používat pouze jeden, tak by to byla Automatizace. Zcela bez legrace nám to šetří hodiny času a už si to bez toho ani nedokážu představit. Těch možných scénářů a kombinací je tolik, že s tím vyřešíte úplně všechno. Automatizace rulez!

Návody k nástroji
Ukázky z nástroje
Nejčastější dotazy
Musím mít na produktech čárové kódy, když chci používat Brani Baliče?
Nemusíte, Brani Balič funguje i bez čteček. Jednoduše ho budete obsluhovat jako klasickou aplikaci. Čtečky jen snižují chybovost.
Jaký hardware doporučujete k Brani Baličovi?
Doporučený hardware popisujeme v článku zde.
Objednávku jsem zabalil přes Brani Baliče, šítek se vygeneroval přes Balíkobot, proč nefunguje tracking zásilky v Shoptetu?
V Shoptetu je chyba, která způsobuje, že Shoptet nedokáže načítat tracking pro objednávky, u kterých bylo sledovací číslo zásilky vložené ručně a nebo přes API.
Pokud chcete přepínat stavy objednávek na základě trackingu, můžete využít náš nástroj Automatizace objednávek. Návody, jak nastavit přepínání stavů s podmínkou Dopravců najdete zde.
Čtečka načítá špatné znaky, co s tím?
Čtečku je nutné mít nastavenou stejně, jako je nastavena klávesnice na zařízení, ke kterému je čtečka připojená. Pokud je čtečka nastavená na češtinu a klávesnice na angličtinu, kód se načte špatně BRANI/BUTT@. Jakmile přepnete i jazyk klávesnice na češtinu, načte se kód již správně BRANI-BUTT2.

Je možné toto nastavit i obráceně - jestliže používáte na zařízení anglickou klávesnici, pak je potřeba nastavit angličtinu i na čtečce. Pokud by vše bylo nastaveno správně, pak ještě zkuste čtečku vyzkoušet v jiném prohlížeči (například Chrome). Ke každé čtečce jsou dodávané návody, kde načítáním kódu měníte nastavení. Najdete si tedy v návodu jazyk, který chcete na čtečce nastavit a načtete z návodu čtečkou kód. V návodu zároveň dohledáte, jaké jazyky čtečka podporuje. Návod k prstové čtečce, kterou prodáváme na našem e-shopu je k dipozici zde.
Jak správně nastavit terminál Zebra?
Připravili jsme video, jak terminál správně nastavit, najdete ho zde.
Musí mít pickeři ve skladu přístup i do Shoptetu?
Nemusí, což je velkou výhodou Brani Baliče. Tím, že vaši zaměstnanci nemusí mít přístup do Shoptetu, pak expedují jen objednávky, které se jim nachystají a přepínají se vždy do správných stavů.
Jednotlivým zaměstnancům doporučujeme nastavit i profily zobrazení, aby viděli jen část, kterou jim chcete zpřístupnit a kterou mohou obsluhovat. Například jim můžete zakázat přístup do nastavení nebo statistik.
Štítky od Balíkobotu se tisknou ve špatném rozměru, kde je problém?
Prověřte, že ve výchozím nastavení tiskárny nemáte nastavené žádné okraje a že máte korektně nastavenou velikost štítku.
.png)
V administraci Balíkobotu ověřte, že formát štítků je nastavený na PDF a velikost přibližně 100x150mm (pro různé dopravce se může rozměr mírně lišit). Nelze mít nastavený formát A4.
Generování štítku zobrazuje chybu, co mám dělat?
Na stránce s chybou systém píše, o jakou chybu se jedná. Můžete zkusit dle popisu chyby upravit data na štítku a vygenerovat jej znovu. Pokud si s chybou nebudete vědět rady, je zde k dispozici tlačítko pro zkopírování komunikace s API, kterým se celá zkopíruje. Zkopírovanou komunikaci následně zašlete na podporu dopravců a do kopie zadejte i náš e-mail support@brani.cz.
Kontakty:
- Balíkobot podpora@balikobot.cz
- Chameleoon podpora@chameleoon.sk
- GO balík petr@go-balik.cz
Nepovedlo se vytvořit štítek - chyba Manipulační jednotka, nedorazil kód manipulační jednotky, co mám nastavit?
Manipulační jednotky si můžete nastavit v párování doprav. Najedete na párování konkrétní dopravy a zde je možné přidat a nastavit atributy štítku - součástí je i manipulační jednotka.

Výchozí hodnota - udává, jaká manipulační hodnota má být defaultně vybrána (expedient ji tak bude mít vždy předvybranou).
Možnost úpravy před zabalením - expedient bude mít před zabalením možnost manipulační jednotku zvolit. Pokud to ponecháte nevyplněné, tak se bude automaticky propisovat vždy manipulační jednotka zadaná v poli Výchozí hodnota.
Nastavovat pro každý balík zvlášť - expedient bude mít možnost zadat různé manipulační jednotky, pro jednotlivé balíky objednávky (pokud jich máte nastavených více).
Povolené hodnoty - pokud zde nějaké zadáte, tak se expedientovi budou v nabídce zobrazovat pouze tyto (v případě, že používáte například jen dvě různé, tak aby nemusel expedient vybírat ze všech, ale pouze z těchto dvou).
Při tisku štítku vygenerovaného přes Balíkobot se jen načítá stránka a nic se netiskne, čím by to mohlo být?
Nejčastěji je to kvůli tomu, že máte nastavený formát štítku v Balíkobotu na ZPL. Změňte formát na PDF.
Co dělat, když dopravce tvrdí, že nemá data o zásilkách?
Pravděpodobně jste neodeslali data do svozu. Odeslání dat provedete v Brani Baliči na úvodní stránce přes tlačítko Objednání svozu.

Případně si můžete nastavit automatické objednávání svozu ve štítkové službě v části Dopravci › Nastavení služeb. Jak nastavit automatické svozy popisujeme v návodu zde.
Proč nevidím všechny objednávky v seznamu objednávek, i když splňují filtr?
Objednávka je buď umístěná v nějakém vozíku, nebo ji má označenou jiný uživatel, nebo je již zabalena. Pokud by ji měl označenou nějaký uživatel, zobrazí se vám objednávka po kliknutí na tlačítko Zobrazit i označené objednávky.
Ve filtru v Baliči vidím 10 objednávek ve stavu EXPEDICE, ale ve výpisu pod ním jich napočítám jen 9, proč jedna chybí?
Objednávka nechybí, vidíte o jednu méně (nebo případně i o více), protože objednávku skladník pickuje nebo balí. Jakmile si zapnete zobrazení označených objednávek, pak ji uvidíte a zjistíte i jméno uživatele, který na objednávce pracuje.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.

Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.