Jak přidat účet Chameleoon
Návod

Jak přidat účet Chameleoon

Podporujeme napojení na Chameleoon, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.

Dozvíte se, jak nastavit službu Chameleoon. Po propojení je možné snadno generovat štítky při expedici přes Brani Baliče nebo sledovat tracking zásilek pomocí Automatizace objednávek.

NASTAVENÍ SLUŽBY

  1. V app.brani.cz přejděte do sekce Dopravci › Nastavení služeb
  2. Klikněte na tlačítko + PŘIDAT SLUŽBU
  3. Vyberte Chameleoon
  4. Zadejte název služby (např. Chameleoon)
  5. Zadejte API token
  6. Uložte nastavení služby
Poznámka – v administraci Chameleoon najdete API klíč, který je třeba zkopírovat a vložit do nastavení služby v Brani. Zároveň zde nastavíte oprávnění: povolte čtení seznamu konfigurací a u objednávání přepravy a svozu povolte čtení i zápis.

CHAMELEOON

Služba Chameleoon umožňuje propojení s přepravci a nabízí snadné nastavení přepravních služeb, generování štítků a sledování zásilek. Pro aktivaci služby je potřeba se obrátit na Chameleoon prostřednictvím webu chameleoon.sk. Na webových stránkách je uvedený i ceník a seznam podporovaných dopravců.

Předávací protokoly NE
Podpora trackingu v Automatizaci objednávek ANO
Historie trackingu ANO

Po nastavení služby ji můžete napárovat na dopravy – postup najdete v návodu Jak napárovat dopravce. Po napárování doprav je možné přidat podmínku trackingu dopravců do pravidel v Automatizaci objednávek a automaticky generovat přepravní štítky při expedici přes Brani Baliče.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.