Automatizace objednávek

Doplněk umí automaticky, na základě vámi nastavených podmínek, přepínat jednotlivé stavy u zadaných objednávek.

  • Umožní vám třídit objednávky podle zadaných kritérií - například na základě platby, dopravy, proplacení objednávky, kódu a názvu produktu či dostupnosti na skladě. 
  • Můžete automatizovaně stornovat nezaplacené objednávky, posílat zákazníkům e-maily s upomínkou nebo jiné informace a upozornění na základě informací z pokladny.
  • Díky propojení s Balíkobotem si můžete vyfiltrovat objednávky, které zůstaly viset na poště, informace o vrácených objednávkách aj.

Nastavte si automatické změny objednávek přesně podle vašich potřeb. Ušetříte čas při urgování plateb, třídění nabídek dle dopravy nebo sledování zásilek.

Vlastníte úspěšný e-shop s desítkami až stovkami objednávek denně? Zabírá vám přepínání stavů těchto objednávek stále více času? Pak rozhodně vyzkoušejte náš doplněk Automatizace objednávek. Díky jeho funkcím si ve stavech objednávek uděláte jednou pro vždy pořádek a začnete je třídit plně automatizovaně. 

V rámci doplňku lze nastavit pravidla, díky kterým jsou vaše objednávky automaticky přepínány a dále segmentovány. Pro udržení přehlednosti je nejlepší, když si jednotlivá pravidla pojmenujete tak, abyste se v nich dobře orientovali. V rámci jednotlivých pravidel si poté nadefinujete konkrétní podmínky, které mezi sebou můžete libovolně kombinovat. Na základě nich jsou poté automaticky přepnuty stavy objednávek, které tyto podmínky splňují. 

Inspirovat se můžete také naším instruktážním videem, ve kterém vám podrobně ukážeme rozhraní celého nástroje a poradíme, jak na základní nastavení jednotlivých podmínek.

Pro práci se zásilkami je zapotřebí mít Balíkobot.

Funkce

Zobrazení v grafu

Zobrazení v grafu

Vytvořená pravidla si můžete zobrazit v grafu a mít tak dokonalý přehled o tom, jak automatizace funguje.

Urgování plateb

Urgování plateb

Velmi jednoduše můžete zaurgovať platby kartou i převodem po vámi definovaném čase od přijetí objednávky.

Automatické storno

Automatické storno

V případě, že klient objednávku nezaplatil, automaticky se stornuje.

Třídění objednávek dle skladovosti

Třídění objednávek dle skladovosti

Velmi jednoduše si dokážete vyfiltrovat objednávky, pro které máte vše skladem a můžete je hned expedovat.

Detekce doručení

Detekce doručení

Objednávka se přepne do jiného stavu jakmile je doručena zákazníkovi a vy mu můžete rovnou poslat fakturu nebo poděkovat za převzetí balíčku.

Urgence převzetí balíčku z výdejního místa

Urgence převzetí balíčku z výdejního místa

Klienta můžete urgovat, aby si vyzvedl balíček z výdejního místa po vámi definovaném čase uložení.

Upozornění na poznámku od zákazníka

Upozornění na poznámku od zákazníka

Pokud objednávka obsahuje poznámku, můžete ji okamžitě přepnout do stavu k ruční kontrole.

Automatické přidávání komentářů

Automatické přidávání komentářů

Umíte si nastavit různé podmínky, které když se splní, k poznámce se přidá automatický komentář. Tento komentář může obsahovat proměnné. Takto si umíte jednoduše do komentářů přidávat odkazy do externích systémů, které budou obsahovat například email klienta.

Upozornění na duplicitní objednávku klienta za X hodin

Upozornění na duplicitní objednávku klienta za X hodin

Už nepřehlédnete, když si u vás někdo vytvoří dvě objednávky za sebou.

Časté dotazy

Automatizace nepřepnula stav objednávky, v čem může být chyba?

Zkontrolujte, zda objednávka splňuje všechny podmínky aktivního pravidla. Velmi často není objednávka ve stavu, na který máte pravidlo nastavené. Zkontrolujte, zda:

  • objednávka splňuje podmínky pravidla (způsob platby, dopravy a ostatní podmínky pravidla)
  • objednávka je ve stavu, na který je pravidlo nastavené
  • není aktivní testovací režim., ve zkušebním provozu se stav objednávky nepřepíná
  • uběhlo již 20 minut od doby, kdy objednávka splňovala všechny podmínky pravidla

Robot aplikuje pravidla na objednávky každých cca 10 až 15 minut. Pokud máte u pravidla aktivní funkci, aby se pravidlo na každou objednávku aplikovalo pouze jednou, a již se na objednávku pravidlo aplikovalo, pak automatizace znovu pravidlem stav objednávky nepřepne.

Jak dlouho trvá, než automatizace objednávku zpracuje?

Robot je spouštěn a aplikuje pravidla na objednávky každých cca 10 až 15 minut. Pokud máte velké množství objednávek, může se tento interval prodloužit a k aplikování pravidla na objednávku může dojít cca do 30 minut.

Jak staré objednávky automatizace zpracovává? Přepnuly se mi jen některé.

Automatizace objednávek zpracovává objednávky staré maximálně 90 dnů. Pokud máte starší objednávky, je potřeba jejich stav přepnout ručně v Shoptet administraci, případně vám lhůtu 90 dnů můžeme na vyžádání prodloužit.

Zásilka byla doručena, ale automatizace objednávku ignoruje, v čem je chyba?

Zkontrolujte, zda máte napárované všechny dopravce v Balíkobot nastavení v doplňku Automatizace objednávek. Pokud dopravce napárovaný není, pak nemáme data z trackingu a nemůžeme objednávku podle této podmínky přepnout.

Tuto chybu zjistíte ihned při vyhledání objednávky přes Náhled objednávky, zobrazí se vám zde chyba, že dopravce není napárovaný.

Z jakého důvodu se na objednávku aplikovalo jiné pravidlo?

Objednávka může splňovat podmínky více pravidel. Pokud tato situace nastane, pak se na objednávku aplikuje pravidlo první v pořadí (od shora dolů), další pravidlo se ignoruje. Zkontrolujte, zda

  • máte pravidla správně seřazená
  • je pravidlo dostatečně definované, například způsobem platby, dopravy a podobně.

Objednávku, včetně historie si můžete zobrazit i v našem Náhledu objednávky.

Proč se objednávka přepnula do jiného stavu, než jsem v pravidle nastavil?

Je možné, že ke změně stavu nedošlo naším doplňkem Automatizace objednávek. Zkontrolujte v historii objednávky, zda nebyl stav objednávky přepnutý jiným doplňkem nebo zda nebyl stav objednávky přepnutý ručně uživatelem.

Historii objednávky si zobrazíte pomocí našeho Náhledu na objednávku. Jestliže došlo ke změně stavu automatizací, pak v našem náhledu přejděte na část Aplikovaná pravidla v Automatizaci objednávek, kde uvidíte, jaká pravidla se na objednávku aplikovala. Tato pravidla si upravte tak, aby fungovala správně.

Tento nástroj používají

Reference

Rozbalit/skrýt reference ↓

Automatizace si bezesporu zaslouží být součástí každého e-shopu. Funguje samostatně 24/7. Lze na ni převést veškerou práci s tříděním objednávek, změnou stavů, atp. a odpadá tím spoustu starostí - ušetřený čas a bezchybnost je k nezaplacení. Plně nahrazuje zaměstnance, dokonce dosahuje mnohem lepších výsledků, a dá se na doplněk 100% spolehnout.

Made By DOMARA
21.10.2022
https://www.domara.cz/

Doplněk používáme už bezmála rok a půl. Nedovedu si představit, že bychom řešili třídění objednávek ručně. Ve spojení s Baličem jde o perfektní řešení, kdy úplně přestanete řešit jaké jsou stavy objednávek. Úvodní nastavení a testování sice zabere nějaké hodiny, ale nástroje ušetří tolik času a starostí, že bych je doporučil každému, kdo řeší denně objednávky v desítkách. Pokud jich jsou již stovky, bez automatizace se neobejdete v žádném případě. Musím také vyzdvihnout podrobné návody a skvělý přístup týmu podpory. Palec nahoru a díky všem!

Honza Horák
19.9.2022
https://eshop.umyem.com/

Naprosto perfektní doplněk, který nám šetří doslova hodiny práce denně! Díky správně nastavené automatizaci se nemusíme starat o přepínání stavů objednávek, rozesílání emailů či upomínek nebo rozdělování objednávek pro jednotlivé oddělení ve firmě. Ideální "zaměstnanec", který nikdy nespí :-)

Dřevěný Svět Online
19.9.2022
https://www.drevenysvet.online/

Pro ty, co to myslí s e-shopem trošku vážně Must Have. Díky podmínkám a akcím spojeným s poznámkou v objednávce lze s tímto rozšířením doslova čarovat. Pokud využíváte jiné doplňky, které pracují s poznámkami (MessageOK, Volitelné datum v objednávce ...) nebo třeba Balíkobot je automatizace objednávek naprosto nedocenitelná.

megacomics.cz
23.6.2021
https://www.megacomics.cz/

Již nasazeno na druhém eshopu, akorát mě maličko překvapila změna na kreditový systém....Ale chápu to no. Doplněk patří mezi "musíte mít" :)

mibandshop.sk
13.5.2021
https://www.mibandshop.sk/

Skvělý doplněk, pokud Vám naroste počet objednávek, nedokážu si představit návrat zpět - Balíkobot + Automatizace je záchrana před digitálním peklem :-) A to myslím stále využíváme zlomek možností tohoto doplňku, investice se každopádně vyplatila ;-)

Jiří Piskáček
12.5.2021
https://www.kampot.cz/

Doplněk patří mezi základní pilíře našeho provozu. Samotný doplněk nemá konkurenci na českém trhu. Skvělá komunikace a zákaznický servis. Určitě doporučuji všemi deseti.

Výborná služba, nemusím se spoléhat na ruční práci. Nechápu, že jsem doplněk neobjednal dřív.

Lukáš Novotný
1.2.2021
https://www.sleepcentrum.cz/

Dlouho jsem přemýšlela zda se nám tento doplněk vyplatí (cca rok) vždyť nemáme tolik objednávek, aby se to nedalo zvládnout ručně, Teď si nadávám, že jsem doplněk nekoupila dřív. Takového ušetřeného času a bez chyb. Doplněk je super, nepřeberné množství variant pravidel, přepne stavy, odešle automatické maily, dlouho nezaplacené objednávky vystornuje a nám slouží zatím i jako věrnostní program, upozorní, když zákazník nakupuje opakovaně. Jsem nadšená a určitě doporučuji. Hanka

Hana Šináglová
25.11.2020
https://www.cistenikuze.cz/

Jeden z TOP doplňků na Shoptetu. Hned po Napojse.cz pro nás nejvíce přínosný doplněk. Za mne 10*.

Robin Šustai
12.11.2020
https://www.cukrareni.cz/

Naprosto esenciální doplněk, který zmenší chybovost a zvýší spolehlivost a přehlednost a ve spojeni s Integromatem dokáže nekonečné možnosti. Podpora od Brani je také výborná. Jsme moc spokojeni!

shop.inpraise.cz
7.10.2020
https://shop.inpraise.cz/

Tento doplněk je naprosto klíčový pro všechny, kteří to myslí s eshopováním vážně. Pokud máte více než cca 30 objednávek denně. Společně s automatickým párováním plateb a Nalíkobotem tvoří geniálního pomocníka. Nastavení vypadá zprvu složitě, ale není to nic hrozného. Hlavně se to vyplatí.

mibandshop.cz
7.9.2020
https://www.mibandshop.cz/

Krásně vylepšil Shoptetí objednávkový ekosystém. Na rozdíl od mnohých vylepšení se toto opravdu vyplatí, protože opravdu ubírá manuální práce. Je to doplněk, který nemůže chybět u žádného většího e-shopu. :)

bewear.cz
2.9.2020
https://www.bewear.cz/

Nejlepší doplněk, který je možné si pořídit, nejen že ušetří i více než tisíce úkonů, ale zjednoduší celkově život a sníží chybovost (když je správně nastavený!). Sám jsem fanouškem chytrých domácností a automatizací mám nemálo, něco takto dokonalé oceňuji a užívám na 4 e-shop a na každém dalším rozhodně budu.

trade.respilon.com
14.7.2020
https://trade.respilon.com/

Jeden z nejpraktičtějších doplňku Shoptetu. Nechápu, jak jsme bez něj mohli fungovat tak dlouho.:)

tlamagames.com
4.5.2020
https://www.tlamagames.com/

Určite jeden z top doplnkov, ktoré na Shoptete využívame, je tam takmer nekonečno možností a hlavne to dokáže riadne zvýšiť level servisu pre zákazníka. Myslím si, že bez tohto už časom nebudú vedieť e-shopy držať krok s dobu.

Tomáš Sokol
28.4.2020
https://www.flexitylife.cz/

Pro nás nepostradatelný doplněk. Díky této automatizaci se nám snížila chybovost a jsme o krok blíž k e-shopu, který může v pohodě spravovat jeden člověk.

bavimevarit.cz
3.4.2020
https://www.bavimevarit.cz/

Bez tohoto doplňku se nedá žít. Podle mého ze všech placených doplňků je tento ten nejvíce důležitý. Brani je borec!

Luboš Matys
20.2.2020
https://www.padawan.cz/

Pokud automatizace, očekával jsem něco více. Např. odeslání jednoho z přednastavených emailů v Shoptetu, vložení poznámky, ale do interní poznámky eshopu. Notifikace na email nebo i SMS. Zatímco lze jen měnit stavy objednávek. Chybí také možnost podchytit např. zaškrtávátko v objednávce. Hodí se na nezaplacené objednávky, reakci objednávky na stav skladu, nebo objednávky a která dlouho visí v nějakém stavu. Přepnutí do nového stavu však není zrovna řešení...

e-shop.domovnitelefony.cz
26.1.2020
https://e-shop.domovnitelefony.cz/

Měla jsem automatizaci objednávek ještě v době, kdy ji Brani nabízel mimo Shoptet. Je to skvělý nástroj, který mi velice usnadnil orientaci v objednávkách a práci s nimi. Bez něj už si to neumím představit. To, že přešli přímo pod Shoptet pro mě neznamenalo žádnou změnu, ale jistě je to jednodušší pro nové uživatele. Já dávám 5 hvězdiček, protože nemám co vytknout a klidně bych dala víc :-) Veliké díky za super doplněk!

Miroslava Konířová
29.11.2019
https://www.manverko.cz/

Bez Automatizace si už provoz nedokážeme představit. Takřka bezbřehé množství možných podmínek vám zaručí, že váš e-shopový život bude o poznání barevnější než jen otrocké hlídání všech možných situací. Tento doplněk vám ulehčí práci, odvede starosti a přivede spokojené zákazníky. Za nás bilion hvězdiček. Děkujeme!

Michaela Georgievová
12.11.2019
https://www.cistytriko.cz/

Fantastický pomocník, co se zaplatí již po 1 dni provozu :-D

Robin Šustai
11.11.2019
https://www.sladke-potreby.cz/

Pokud byste měli mít na vašem eshopu pouze jeden jediný doplněk, tak by to měl být tento. Šetří nám spoustu času a lidské (chybové) práce. Jako každá automatizace :)

Martin Žufánek
11.11.2019
https://www.lepsinalada.cz/

Perfektní doplněk, který nám měsíčně ušetří spoustu času.

Hlídáme nezaplacené objednávky, podle pravidel přesunujeme do stavů - velice šikovná automatizace pro omezení chyb a pro efektivní přípravu expedice.

zoofix.cz
7.11.2019
https://www.zoofix.cz/

Získejte doplněk a ušetřete si práci i náklady s vaším e-shopem 🔥

Aby web fungoval správně, abychom věděli, co na webu zlepšit, abychom vás neotravovali nevhodnou reklamou nebo abyste z webu měli příjemnou uživatelskou zkušenost, potřebujeme od vás souhlas pro uložení souborů cookies.