
Automatizace objednávek
Doplněk umí automaticky, na základě vámi nastavených podmínek, přepínat jednotlivé stavy u zadaných objednávek.
- Umožní vám třídit objednávky podle zadaných kritérií - například na základě platby, dopravy, proplacení objednávky, kódu a názvu produktu či dostupnosti na skladě.
- Můžete automatizovaně stornovat nezaplacené objednávky, posílat zákazníkům e-maily s upomínkou nebo jiné informace a upozornění na základě informací z pokladny.
- Díky propojení s Balíkobotem si můžete vyfiltrovat objednávky, které zůstaly viset na poště, informace o vrácených objednávkách aj.
Nastavte si automatické změny objednávek přesně podle vašich potřeb. Ušetříte čas při urgování plateb, třídění nabídek dle dopravy nebo sledování zásilek.
Vlastníte úspěšný e-shop s desítkami až stovkami objednávek denně? Zabírá vám přepínání stavů těchto objednávek stále více času? Pak rozhodně vyzkoušejte náš doplněk Automatizace objednávek. Díky jeho funkcím si ve stavech objednávek uděláte jednou pro vždy pořádek a začnete je třídit plně automatizovaně.
V rámci doplňku lze nastavit pravidla, díky kterým jsou vaše objednávky automaticky přepínány a dále segmentovány. Pro udržení přehlednosti je nejlepší, když si jednotlivá pravidla pojmenujete tak, abyste se v nich dobře orientovali. V rámci jednotlivých pravidel si poté nadefinujete konkrétní podmínky, které mezi sebou můžete libovolně kombinovat. Na základě nich jsou poté automaticky přepnuty stavy objednávek, které tyto podmínky splňují.
Inspirovat se můžete také naším instruktážním videem, ve kterém vám podrobně ukážeme rozhraní celého nástroje a poradíme, jak na základní nastavení jednotlivých podmínek.
Pro práci se zásilkami je zapotřebí mít Balíkobot.

Funkce
Zobrazenie v grafe

Vytvorené pravidlá si môžete zobraziť v grafe a mať tak dokonalý prehľad nad tým, ako automatizácia funguje.
Urgování plateb
Velmi jednoduše můžete zaurgovať platby kartou i převodem po vámi definovaném čase od přijetí objednávky.
Automatické storno
V případě, že klient objednávku nezaplatil, automaticky se stornuje.
Třídění objednávek dle skladovosti
Velmi jednoduše si víte vytřídit objednávky, pro které máte vše skladem a můžete je hned expedovat.
Detekce doručení
Objednávky se přepne do jiného stavu jakmile je doručena zákazníkovi a vy mu můžete rovnou poslat fakturu nebo poděkovat za převzetí balíčku.
Urgence převzetí balíčku z výdejního místa
Klienta můžete urgovat, aby si vyzvedl balíček z výdejního místa po vámi definovaném čase uložení.
Upozornění na poznámku od zákazníka
Pokud objednávka obsahuje poznámku, můžete ji okamžitě přepnout do stavu k ruční kontrole.
Automatické přidávání komentářů
Umíte si nastavit různé podmínky, které když se splní, k poznámce se přidá automatický komentář. Tento komentář může obsahovat proměnné. Takto si umíte jednoduše do komentářů přidávat odkazy do externích systémů, které budou obsahovat například email klienta.
Upozornění na duplicitní objednávku klienta za X hodin
Už nepřehlédnete, když si u vás někdo vytvoří dvě objednávky za sebou.
Získejte doplněk a ušetřete si práci i náklady s vaším e-shopem 🔥