Automatizace objednávek

Nastavte si automatické změny objednávek přesně podle vašich potřeb. Ušetříte čas při urgování plateb, třídění objednávek dle dopravy nebo sledování zásilek.

Automatizace objednávek

Tento nástroj používají

Vlastníte úspěšný e-shop s desítkami až stovkami objednávek denně? Zabírá vám přepínání stavů těchto objednávek stále více času? Pak rozhodně vyzkoušejte náš doplněk Automatizace objednávek. Díky jeho funkcím si ve stavech objednávek uděláte jednou pro vždy pořádek a začnete je třídit plně automatizovaně. 

V rámci doplňku lze nastavit pravidla, díky kterým jsou vaše objednávky automaticky přepínány a dále segmentovány. Pro udržení přehlednosti je nejlepší, když si jednotlivá pravidla pojmenujete tak, abyste se v nich dobře orientovali. V rámci jednotlivých pravidel si poté nadefinujete konkrétní podmínky, které mezi sebou můžete libovolně kombinovat. Na základě nich jsou poté automaticky přepnuty stavy objednávek, které tyto podmínky splňují. 

Inspirovat se můžete také naším instruktážním videem, ve kterém vám podrobně ukážeme rozhraní celého nástroje a poradíme, jak na základní nastavení jednotlivých podmínek.

Pro práci se zásilkami je zapotřebí mít Balíkobot.

Kolik to stojí?

Akce je například přepnutí objednávky do expedice, nebo do doručených na základě sledovacího čísla (trackingu).

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
0.3
Všechny uvedené ceny jsou bez DPH.

Co nástroj umí?

Urgování plateb

Velmi jednoduše můžete zaurgovať platby kartou i převodem po vámi definovaném čase od přijetí objednávky.

Urgování plateb

Automatické storno

V případě, že klient objednávku nezaplatil, automaticky se stornuje.

Automatické storno

Třídění objednávek dle skladovosti

Velmi jednoduše si dokážete vyfiltrovat objednávky, pro které máte vše skladem a můžete je hned expedovat.

Třídění objednávek dle skladovosti

Detekce doručení

Objednávka se přepne do jiného stavu jakmile je doručena zákazníkovi a vy mu můžete rovnou poslat fakturu nebo poděkovat za převzetí balíčku.

Detekce doručení

Urgence převzetí balíčku z výdejního místa

Klienta můžete urgovat, aby si vyzvedl balíček z výdejního místa po vámi definovaném čase uložení.

Urgence převzetí balíčku z výdejního místa

Upozornění na poznámku od zákazníka

Pokud objednávka obsahuje poznámku, můžete ji okamžitě přepnout do stavu k ruční kontrole.

Upozornění na poznámku od zákazníka

Automatické přidávání komentářů

Umíte si nastavit různé podmínky, které když se splní, k poznámce se přidá automatický komentář. Tento komentář může obsahovat proměnné. Takto si umíte jednoduše do komentářů přidávat odkazy do externích systémů, které budou obsahovat například email klienta.

Automatické přidávání komentářů

Upozornění na duplicitní objednávku klienta za X hodin

Už nepřehlédnete, když si u vás někdo vytvoří dvě objednávky za sebou.

Upozornění na duplicitní objednávku klienta za X hodin

Jak nástroj hodnotí partneři?

Balič posunul naši expedici na novou úroveň. Z pár korun můžete ze dne na den expedovat na úrovni nevětších e-shopů v ČR. Silně doporučuji.
Petr Čerňanský
rybizak.cz
Asi nejvíce zásadní doplněk (ještě automatizace objednávek), díky kterému stále můžeme být na Shoptetu. Dokáže Vám extrémně zrychlit a zefektivnit celou expedici. V našem konkrétním příkladě jsme ještě minulé Vánoce v absolutní špičce běhali po skladě ve 12 lidech (pickeři) + baliči. Někdy v lednu / únoru jsme nasadili baliče. Výsledek? Aktuálně máme cca stejný počet objednávek jako ve špičce na minulé Vánoce a... po skladě chodí 2-3 pickeři. NESKUTEČNÉ UŠETŘENÍ ČASU A TAKÉ NÁKLADŮ! Konec únavného hledání produktů do objednávky, také můžete vychystávat několik objednávek najednou, a v neposlední řadě máte pod kontrolou efektivitu vašich pracovníků. Skvělé! Děkujeme moc!
brainmarket.cz
Jedná se o nutný nástroj při odesílání většího množství zásilek, obzvlášť při větším množství lidí na skladu.
plaza.cz
Skvělý doplněk, který nám neskutečně zrychlil expedici a i pomohl uklidnit náš svinčík. Celkově nám celý ekosystém pomáhá ušetřit desítky hodin času (a stovky emailů protože najednou nám objednávka nezapadávají při výrobě či kompletacích) Bonus je, že opravdu balit může kdokoliv bez znalosti zboží a chybovost nám spadla na 0.
Tomáš Pitter
Utopy.cz
Must have doplněk, pokud e-shop myslíte vážně. Spousta funkcí, parádní videonávody (projděte si je a sami uvidíte, že doplněk usnadní spoustu práce, ušetří čas a nervy s chybami/reklamacemi/vratkami). Navíc fantastická podpora - pomohli mi vždy, když jsem něco potřeboval. Navíc na projektu stále pracují a vyvíjejí jej... Pěkný bonus je skvělé řešení ceny - když se nedaří, platíte méně... Za nás top doplněk Shoptetu, který jej samotný povyšuje na další level.
Ondřej Němeček
nejlevnejsikoralky.cz
Expediční nástroje od Brani hodnotím velmi pozitivně, protože díky nim jsme získali přehledný sklad, nad kterým máme kontrolu. Zrychlili jsme expedici, ušetřili jsme čas našim zaměstnancům a zjednodušili veškeré procesy.
Lukáš Čížek
prokonzole.cz
S výsledným řešením celé implementace jsme maximálně spokojeni. Napojení přes Shoptet bylo na pár kliknutí, zákaznická podpora nám v rámci bezplatných konzultací pomohla vše nastavit k dokonalosti. Vše se odráží u zákaznických recenzí, které jsou teď vlivem výrazně nižší chybovosti o 20 % lepší.
Tomáš Kruczek
cistedrevo.cz
Obrovská pomoc a usnadnění procesů kolem eshopu. Nejen, že nástroje jsou skvělé, ale především skvělá podpora tomu pomáhá a dokáže to dotáhnout k dokonalosti.
proradost.kreativnibrabec.cz
Skvělá spolupráce, vždy vše dotažené do konce, flexibilita a rychlost ... nikdy nebyl s ničím problém a naopak, pokud byl problém i třeba na straně shoptetu, vždy se našlo rychlé řešení situace u Brani :)
decoronline.cz
Když jsme začínali obchodovat s Amazonem, vyvstal nám problém s importem objednávek do systému přepravce. Už ani nevím, kdo nám brani.cz doporučil, každopádně tento problém zvládli bravurně a hlavně rychle a za přijatelnou cenu. Ušetřili nám tímto kopec času a nervů. Ještě jednou díky. Vřele doporučuji všem.
aaryans.cz
Výborná spolupráce, která vedla k technickému řešení téměř neřešitelné customizace Shoptetu. :-) Doporučuji.
obchod.farmamoulisovych.cz
Spolupráci hodnotím pozitivně, nemůžu si naprosto stěžovat. Pan Blaškovič mi v začátcích s vlastní expedicí velmi pomohl, děkuji! Také bych ocenil přehledně zpracované online návody, které jsou rychlé a snadné. Jakmile člověk pochopí systém, zvládne hodně věcí nastavit i sám.
Tomáš Kosačík
brichac.cz
Po čase hodnotím celý proces jako plynulý a bezbolestný. Splnil moje očekávání. Oceňuji vždy rychlou reakci a ochotu pomoci při řešení jakýchkoliv problémů. Děkujeme a těšíme se na další spolupráci a vylepšení!
Martin Borl
littleshoes.cz
Ocenili jsme praktičnost, jednoduchost a propojenost systému. Nasazení bylo rychlé, cenově dostupné a celkový přístup profesionální. Na spolupráci se společností Brani a samotným panem Blaškovičem si vážíme skutečného zájmu pomoci, nadstandardní péče a komunikace i ochotě nalézt to nejlepší možné řešení.
Kateřina Kožíšková
cityzenwear.cz
Za mě je to neskutečná úspora času, peněz a energie. Není nic horšího, než dělat dokola nudný proces, který za nás může udělat robot. Navíc mnohem přesněji, milionkrát rychleji a bez řečí. Jsem opravdu nadšená a už uvažuji o dalším doplňku, kterým pravděpodobně bude Automatizace nákupu zboží.
Hana Moneam
natubea.cz
Systém řízení skladu je bezkonkurenční na trhu ať už se jedná o funkce nebo cenovou dostupnost. Srovnatelná řešení stojí vyšší statisíce při implementaci a mají mnohonásobně vyšší provozní náklady. Bez spolupráce s firmou Brani bychom se nikdy nedostali do takové velikosti.
Jan Fréhar
livero.cz
Branislav Blaškovič a jeho tým Brani.cz jsou úžasní profesionálové schopní zalepit nejednu díru, které v sobě Shoptet skrývá. Pokud také natrefíte na funkce, které při chodu e-shopu potřebujete a považujete je za základní, ale zaměstnanci HelpDesku Shoptetu vás odmítnou vyslechnout a pochopit a budou si stát na svém, že chyby jsou v Shoptetu vlastnostmi systému, obraťte se na Brani.cz. Komunikace je rychlá, svižná a narozdíl od HD se vás budou snažit pochopit a navrhnout řešení i v případě, že nakonec k realizaci vašeho přání nedojde. Taktéž doporučuji prohlédnout si nabídku existujících doplňků Brani.cz pro Shoptet - jsou funkční a v případě nesnází je podpora vždy okamžitá. Díky automatizaci ušetříte několik hodin týdně. Doporučuji!
Robert Fresh
cerstvyboby.cz
Vše rychle, levně a kvalitně. Brani.cz dovede to co dodavatelé v česku nedovedou přitom by to měl být standart. Vždy se rád vracím k dalším spolupracím.
Robin Šustai
sladke-potreby.cz
Brani? Tak to je synonymum pro MÁGA! Nejen že jejich doplňky nám šetří hodiny práce, zabraňují zapomenutí objednávek v procesu, urychlují expedici a celkově ulehčují práci. K tomu umí individuální úpravy administrace e-shopu, která nám ulehčuje každodenní práci - ať už jde o báječnou poznámku, o prokliky na další aplikace nebo zdokonalení kompletace. Doporučuji všemi deseti! Brani a jeho tým mají nekonečnou studnici nápadů jak vám pomoci ulehčit práci :) Děkuji za spolupráci.
Barbora Levíčková
eshop.mushgo.cz
Od začátku naší spolupráce s firmou Brani.cz si rozumíme, oceňujeme jejich rychlou podporu, často v rámci daného dne. Líbí se nám i neustálý rozvoj systémů a jejich ochota brát v potaz naše doporučení či vylepšení. Všechny systémy od Brani fungují spolehlivě, jsme opravdu velmi spokojeni.
Tomáš Sokol
flexitylife.cz
Po přechodu na Shoptet před 2 lety jsem byl opravdu naštvaný, protože nefungovaly dle mého základní věci. Tenhle doplněk vše doplnil a přidal 100 věcí navíc. Shoptet + Automatizace objednávek od Brani je lepší e-shopové řešení, než-li má většina multimiliardových e-shopů. Dle mého už nemá smysl t'ukat vlastní řešení.
Petr Čerňanský
rybizak.cz
Kdybych si ze všech Shoptet doplňků musel vybrat a používat pouze jeden, tak by to byla Automatizace. Zcela bez legrace nám to šetří hodiny času a už si to bez toho ani nedokážu představit. Těch možných scénářů a kombinací je tolik, že s tím vyřešíte úplně všechno. Automatizace rulez!
Martin Žufánek
lepsinalada.cz

Nejčastější dotazy

Automatizace nepřepnula stav objednávky, v čem může být chyba?

Zkontrolujte, zda objednávka splňuje všechny podmínky aktivního pravidla. Velmi často není objednávka ve stavu, na který máte pravidlo nastavené. Zkontrolujte, zda:

  • objednávka splňuje podmínky pravidla (způsob platby, dopravy a ostatní podmínky pravidla)
  • objednávka je ve stavu, na který je pravidlo nastavené
  • není aktivní testovací režim., ve zkušebním provozu se stav objednávky nepřepíná
  • uběhlo již 20 minut od doby, kdy objednávka splňovala všechny podmínky pravidla

Robot aplikuje pravidla na objednávky každých cca 10 až 15 minut. Pokud máte u pravidla aktivní funkci, aby se pravidlo na každou objednávku aplikovalo pouze jednou, a již se na objednávku pravidlo aplikovalo, pak automatizace znovu pravidlem stav objednávky nepřepne.

Automatizace nefunguje na objednávku přes Heureku, jak mám pravidlo nastavit?

Heureka se ze Shoptetu bohužel nepropisuje jako způsob platby, pro platbu Heureka se musí použít podmínka názvu produktu:

Doporučujeme tedy vytvořit na Heureku pravidlo vždy zvlášť.

Jak dlouho trvá, než automatizace objednávku zpracuje?

Robot je spouštěn a aplikuje pravidla na objednávky každých cca 10 až 15 minut. Pokud máte velké množství objednávek, může se tento interval prodloužit a k aplikování pravidla na objednávku může dojít cca do 30 minut.

Jak staré objednávky automatizace zpracovává? Přepnuly se mi jen některé.

Automatizace objednávek zpracovává objednávky staré maximálně 90 dnů. Pokud máte starší objednávky, je potřeba jejich stav přepnout ručně v Shoptet administraci, případně vám lhůtu 90 dnů můžeme na vyžádání prodloužit.

Zásilka byla doručena, ale automatizace objednávku ignoruje, v čem je chyba?

V Automatizaci objednávek níže v levém menu v naší administraci zvolíte Nastavení Dopravci. Budete přesměrováni na párování doprav.

Pokud dopravce napárovaný není, pak nemáme data z trackingu a nemůžeme objednávku podle této podmínky přepnout. Tuto chybu zjistíte ihned při vyhledání objednávky přes Náhled objednávky, zobrazí se zde chyba, že dopravce není napárovaný.

Jak správně napárovat dopravy a nastavit automatické svozy popisujeme v návodu zde.

Z jakého důvodu se na objednávku aplikovalo jiné pravidlo?

Objednávka může splňovat podmínky více pravidel. Pokud tato situace nastane, pak se na objednávku aplikuje pravidlo první v pořadí (od shora dolů), další pravidlo se ignoruje. Zkontrolujte, zda

  • máte pravidla správně seřazená
  • je pravidlo dostatečně definované, například způsobem platby, dopravy a podobně.

Objednávku, včetně historie si můžete zobrazit i v našem Náhledu objednávky.

Proč se objednávka přepnula do jiného stavu, než jsem v pravidle nastavil?

Je možné, že ke změně stavu nedošlo naším doplňkem Automatizace objednávek. Zkontrolujte v historii objednávky, zda nebyl stav objednávky přepnutý jiným doplňkem nebo zda nebyl stav objednávky přepnutý ručně uživatelem.

Historii objednávky si zobrazíte pomocí našeho Náhledu na objednávku. Jestliže došlo ke změně stavu automatizací, pak v našem náhledu přejděte na část Aplikovaná pravidla v Automatizaci objednávek, kde uvidíte, jaká pravidla se na objednávku aplikovala. Tato pravidla si upravte tak, aby fungovala správně.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.