Digitální produkty

Zautomatizuje proces prodeje elektronických produktů na e-shopu.‍

Digitální produkty

Tento nástroj používají

Pokud prodáváte elektronické produkty (ebooky, videa, audio, ...) na Shoptetu, ale už vás nebaví hlídat a procházet nové objednávky a posílat e-maily ručně, je tento doplněk pro vás. Navíc zákazník očekává obdržení poukazu na emailu během pár minut od jeho zakoupení, umožněte mu nákup s naším nástrojem třeba i o půlnoci. Věnujte se tomu, jak zvyšovat prodeje a nebojte se, že byste nezvládli rozeslat stovky nebo tisíce e-mailů. Doplněk tuto práci udělá za vás.

Doplněk v pravidelných intervalech několikrát denně kontrolujte nové objednávky v nastavených výchozích stavech. Pokud objednávka obsahuje produkt, který je nastavený v doplňku, sestaví vámi připravený e-mail s odkazem na produkt nebo unikátním klíčem a odešle ho za vás zákazníkovi.

V doplňku lze nastavit, do jakého stavu se následně objednávka přepne, pokud doplněk korektně zpracoval objednávku a odeslal e-maily. V nastaveních lze definovat, do jakého stavu se objednávka přepne, když obsahuje pouze elektronické produkty a nebo obsahuje elektronické i standardní (fyzické) produkty, které jdou k dalšímu zpracování - například do skladu. 

Základní vlastnosti

  • Odesílání dárkových poukazů nebo ostatních digitálních produktů kdykoliv, automaticky a bez nutnosti vašeho zásahu
  • Možnost nastavení odesílání pouze zaplacených objednávek
  • Přehled o odeslaných objednávkách, včetně odeslaných hodnot v konkrétní objednávce
  • Kontrola počtu stažení a případná možnost blokování opakovaného stažení produktu zákazníkem při neobvyklém stahování
  • Možnost opakovaného vyřízení totožné objednávky, například v případě mylného smazání obdrženého e-mailu zákazníkem
  • Přepínání stavu objednávky po vyřízení na vámi určený stav
  • Nastavení jedné nebo více e-mailových šablon pro odeslání produktu
  • Nastavení automatického propsání hodnot z objednávky na PDF poukaz pomocí generátoru - například jméno zákazníka, datum objednání a podobně, včetně jejich přizpůsobení umístění na vhodnou pozici
  • Vložení libovolných hodnot do seznamu hodnot - například slevových kupónů nebo licenčních klíčů
  • Přehled o odeslaných a volných (neprodaných) hodnotách

Kolik to stojí?

Počet zpracovaných objednávek měsíčně se počítá za každou objednávku, která obsahuje digitální produkt – bez ohledu na to, kolik digitálních položek obsahuje.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
10
Všechny uvedené ceny jsou bez DPH.

Co nástroj umí?

Funkce nástroje brzy přidáme…

Jak nástroj hodnotí partneři?

Balič posunul naši expedici na novou úroveň. Z pár korun můžete ze dne na den expedovat na úrovni nevětších e-shopů v ČR. Silně doporučuji.
Petr Čerňanský
rybizak.cz
Asi nejvíce zásadní doplněk (ještě automatizace objednávek), díky kterému stále můžeme být na Shoptetu. Dokáže Vám extrémně zrychlit a zefektivnit celou expedici. V našem konkrétním příkladě jsme ještě minulé Vánoce v absolutní špičce běhali po skladě ve 12 lidech (pickeři) + baliči. Někdy v lednu / únoru jsme nasadili baliče. Výsledek? Aktuálně máme cca stejný počet objednávek jako ve špičce na minulé Vánoce a... po skladě chodí 2-3 pickeři. NESKUTEČNÉ UŠETŘENÍ ČASU A TAKÉ NÁKLADŮ! Konec únavného hledání produktů do objednávky, také můžete vychystávat několik objednávek najednou, a v neposlední řadě máte pod kontrolou efektivitu vašich pracovníků. Skvělé! Děkujeme moc!
brainmarket.cz
Jedná se o nutný nástroj při odesílání většího množství zásilek, obzvlášť při větším množství lidí na skladu.
plaza.cz
Skvělý doplněk, který nám neskutečně zrychlil expedici a i pomohl uklidnit náš svinčík. Celkově nám celý ekosystém pomáhá ušetřit desítky hodin času (a stovky emailů protože najednou nám objednávka nezapadávají při výrobě či kompletacích) Bonus je, že opravdu balit může kdokoliv bez znalosti zboží a chybovost nám spadla na 0.
Tomáš Pitter
Utopy.cz
Must have doplněk, pokud e-shop myslíte vážně. Spousta funkcí, parádní videonávody (projděte si je a sami uvidíte, že doplněk usnadní spoustu práce, ušetří čas a nervy s chybami/reklamacemi/vratkami). Navíc fantastická podpora - pomohli mi vždy, když jsem něco potřeboval. Navíc na projektu stále pracují a vyvíjejí jej... Pěkný bonus je skvělé řešení ceny - když se nedaří, platíte méně... Za nás top doplněk Shoptetu, který jej samotný povyšuje na další level.
Ondřej Němeček
nejlevnejsikoralky.cz
Expediční nástroje od Brani hodnotím velmi pozitivně, protože díky nim jsme získali přehledný sklad, nad kterým máme kontrolu. Zrychlili jsme expedici, ušetřili jsme čas našim zaměstnancům a zjednodušili veškeré procesy.
Lukáš Čížek
prokonzole.cz
S výsledným řešením celé implementace jsme maximálně spokojeni. Napojení přes Shoptet bylo na pár kliknutí, zákaznická podpora nám v rámci bezplatných konzultací pomohla vše nastavit k dokonalosti. Vše se odráží u zákaznických recenzí, které jsou teď vlivem výrazně nižší chybovosti o 20 % lepší.
Tomáš Kruczek
cistedrevo.cz
Obrovská pomoc a usnadnění procesů kolem eshopu. Nejen, že nástroje jsou skvělé, ale především skvělá podpora tomu pomáhá a dokáže to dotáhnout k dokonalosti.
proradost.kreativnibrabec.cz
Skvělá spolupráce, vždy vše dotažené do konce, flexibilita a rychlost ... nikdy nebyl s ničím problém a naopak, pokud byl problém i třeba na straně shoptetu, vždy se našlo rychlé řešení situace u Brani :)
decoronline.cz
Když jsme začínali obchodovat s Amazonem, vyvstal nám problém s importem objednávek do systému přepravce. Už ani nevím, kdo nám brani.cz doporučil, každopádně tento problém zvládli bravurně a hlavně rychle a za přijatelnou cenu. Ušetřili nám tímto kopec času a nervů. Ještě jednou díky. Vřele doporučuji všem.
aaryans.cz
Výborná spolupráce, která vedla k technickému řešení téměř neřešitelné customizace Shoptetu. :-) Doporučuji.
obchod.farmamoulisovych.cz
Spolupráci hodnotím pozitivně, nemůžu si naprosto stěžovat. Pan Blaškovič mi v začátcích s vlastní expedicí velmi pomohl, děkuji! Také bych ocenil přehledně zpracované online návody, které jsou rychlé a snadné. Jakmile člověk pochopí systém, zvládne hodně věcí nastavit i sám.
Tomáš Kosačík
brichac.cz
Po čase hodnotím celý proces jako plynulý a bezbolestný. Splnil moje očekávání. Oceňuji vždy rychlou reakci a ochotu pomoci při řešení jakýchkoliv problémů. Děkujeme a těšíme se na další spolupráci a vylepšení!
Martin Borl
littleshoes.cz
Ocenili jsme praktičnost, jednoduchost a propojenost systému. Nasazení bylo rychlé, cenově dostupné a celkový přístup profesionální. Na spolupráci se společností Brani a samotným panem Blaškovičem si vážíme skutečného zájmu pomoci, nadstandardní péče a komunikace i ochotě nalézt to nejlepší možné řešení.
Kateřina Kožíšková
cityzenwear.cz
Za mě je to neskutečná úspora času, peněz a energie. Není nic horšího, než dělat dokola nudný proces, který za nás může udělat robot. Navíc mnohem přesněji, milionkrát rychleji a bez řečí. Jsem opravdu nadšená a už uvažuji o dalším doplňku, kterým pravděpodobně bude Automatizace nákupu zboží.
Hana Moneam
natubea.cz
Systém řízení skladu je bezkonkurenční na trhu ať už se jedná o funkce nebo cenovou dostupnost. Srovnatelná řešení stojí vyšší statisíce při implementaci a mají mnohonásobně vyšší provozní náklady. Bez spolupráce s firmou Brani bychom se nikdy nedostali do takové velikosti.
Jan Fréhar
livero.cz
Branislav Blaškovič a jeho tým Brani.cz jsou úžasní profesionálové schopní zalepit nejednu díru, které v sobě Shoptet skrývá. Pokud také natrefíte na funkce, které při chodu e-shopu potřebujete a považujete je za základní, ale zaměstnanci HelpDesku Shoptetu vás odmítnou vyslechnout a pochopit a budou si stát na svém, že chyby jsou v Shoptetu vlastnostmi systému, obraťte se na Brani.cz. Komunikace je rychlá, svižná a narozdíl od HD se vás budou snažit pochopit a navrhnout řešení i v případě, že nakonec k realizaci vašeho přání nedojde. Taktéž doporučuji prohlédnout si nabídku existujících doplňků Brani.cz pro Shoptet - jsou funkční a v případě nesnází je podpora vždy okamžitá. Díky automatizaci ušetříte několik hodin týdně. Doporučuji!
Robert Fresh
cerstvyboby.cz
Vše rychle, levně a kvalitně. Brani.cz dovede to co dodavatelé v česku nedovedou přitom by to měl být standart. Vždy se rád vracím k dalším spolupracím.
Robin Šustai
sladke-potreby.cz
Brani? Tak to je synonymum pro MÁGA! Nejen že jejich doplňky nám šetří hodiny práce, zabraňují zapomenutí objednávek v procesu, urychlují expedici a celkově ulehčují práci. K tomu umí individuální úpravy administrace e-shopu, která nám ulehčuje každodenní práci - ať už jde o báječnou poznámku, o prokliky na další aplikace nebo zdokonalení kompletace. Doporučuji všemi deseti! Brani a jeho tým mají nekonečnou studnici nápadů jak vám pomoci ulehčit práci :) Děkuji za spolupráci.
Barbora Levíčková
eshop.mushgo.cz
Od začátku naší spolupráce s firmou Brani.cz si rozumíme, oceňujeme jejich rychlou podporu, často v rámci daného dne. Líbí se nám i neustálý rozvoj systémů a jejich ochota brát v potaz naše doporučení či vylepšení. Všechny systémy od Brani fungují spolehlivě, jsme opravdu velmi spokojeni.
Tomáš Sokol
flexitylife.cz
Po přechodu na Shoptet před 2 lety jsem byl opravdu naštvaný, protože nefungovaly dle mého základní věci. Tenhle doplněk vše doplnil a přidal 100 věcí navíc. Shoptet + Automatizace objednávek od Brani je lepší e-shopové řešení, než-li má většina multimiliardových e-shopů. Dle mého už nemá smysl t'ukat vlastní řešení.
Petr Čerňanský
rybizak.cz
Kdybych si ze všech Shoptet doplňků musel vybrat a používat pouze jeden, tak by to byla Automatizace. Zcela bez legrace nám to šetří hodiny času a už si to bez toho ani nedokážu představit. Těch možných scénářů a kombinací je tolik, že s tím vyřešíte úplně všechno. Automatizace rulez!
Martin Žufánek
lepsinalada.cz

Nejčastější dotazy

Doplněk nezpracoval objednávku, v čem může být chyba?

Nejčastěji je problém v tom, že objednávka není ve správném stavu. Zkontrolujte, zda je objednávka ve stavu, který máte v doplňku pro zpracování objednávky nastaven.

Následně zkontrolujte, zda:

  • souhlasí kód produktu v objednávce s kódem produktu v doplňku
  • objednávka splňuje podmínku, že musí být zaplacená, pokud to tak máte v doplňku nastavené
  • je správně nastaven e-mail, a je zde aktuální heslo - ověříte kliknutím na tlačítko Otestovat email spojení v doplňku v Nastavení
  • není v logu změn záznam o chybě
  • není objednávka starší 30 dnů, starší objednávky nezpracováváme, lhůtu vám můžeme za žádost prodloužit

Upozornění: pokud objednávka s totožným číslem již zpracována doplňkem byla, pak se do doby, než ji v doplňku dáte zapomenout, znovu nezpracuje. Stane se to, pokud objednávku v Shoptetu smažete a vytvoříte následně novou objednávku se stejným číslem. Doporučujeme objednávky v Shoptetu stornovat.

Objednávku, včetně historie si můžete zobrazit i v našem Náhledu objednávky.

V doplňku vidím, že e-mail byl odeslán, ale e-mail nepřišel, v čem může být problém?

Jestliže v doplňku je záznam, že e-mail byl v pořádku odeslán a objednávka je zpracovaná, zkuste se obrátit na poskytovatele Vaší e-mailové schránky, zda neevidují nějaké potíže nebo nedochází k nějaké blokaci.

Náš doplněk funguje na principu e-mailového klienta. Problém může být u poskytovatele Vaší e-mailové schránky a nebo u poskytovatele e-mailové schránky zákazníka, toto nedokážeme nijak ovlivnit.

Doplněk přepnul objednávku do stavu pro chybu, co se stalo?

Velmi pravděpodobně došlo k vyprodání produktu, tedy nejsou volné hodnoty v seznamu hodnot. Nahlédněte do logu změn, zda zde nebude záznam o vyprodání produktu, případně jiná chyba.

Zákazník po delší době uhradil objednávku, proč ji doplněk nevyřídí?

Zpracováváme objednávky staré maximálně 30 dnů, pokud je starší, doplněk ji už nezpracuje.

Jam mám nastavit SMTP?

Pro odesílání emailů přes vaši emailovou schránku je potřeba zadat údaje pro SMTP. Ty naleznete u svého poskytovatele emailové schránky. V případě, že využíváte schránku od Shoptetu, budou údaje následovné:

  • SMTP Uživatel: Vaše emailová adresa
  • SMTP Heslo: heslo k Vaší emailové adrese
  • SMTP Host: mbox.myshoptet.com
  • SMTP Port: 587
  • Zabezpečení: TLS

Jestliže využíváte emailovou schránku u jiného poskytovatele, obraťte se na něj, potřebné údaje vám sdělí.

Jam mám nastavit SMTP když používám Gmail?

Pro odesílání emailů přes Gmail je potřeba změnit v nastavení doplňku v části Email možnost Odesílat emaily přes na Gmail.

Následně se klasicky přihlásíte ke svému účtu a email propojíte.

Otestování spojení nefunguje, v čem je chyba?

Nejčastěji se v nastavení e-mailu vyskytuje chyba, kdy zadáváte neplatné přihlašovací údaje ke schránce:

Zkontrolujte údaje, které zadáváte do doplňku, zda jsou shodné s těmi, se kterými se přihlašujete do e-mailové schránky. Pokud by zde nastala jiná chyba, kontaktujte nás na e-mailu support@brani.cz

Nastavuji doplněk a když vložím PDF do generátoru, celá stránka se zasekne, co s tím?

Tyto potíže jsou v prohlížeči Safari, zkuste nakonfigurovat doplněk v jiném prohlížeči.

Potřebuji opakovaně vyřídit objednávku, zákazník ztratil email, dávám ji do správného stavu, přesto to nefunguje, co dělám špatně?

Jakmile již jednou doplněk objednávku vyřídí, pak je zpracována a podruhé ji už nevyřídí. Pro opakované vyřízení jedné objednávky je potřeba ji nejprve dát v doplňku zapomenout a poté ji vrátit ručně na stav pro vyřízení, doplněk ji poté znovu zpracuje.

Zákazník tvrdí, že v emailu poukaz nemá, mohu si poslat kopii emailu, kterou obdržel?

V doplňku na záložce Objednávky kliknete na modré tlačítko Více info. Zde pak můžete vyplnit svůj email a zaslat si na něj kopii pomocí tlačítka Znovu odeslat email s produkty. Obdržíte totožný email, který byl zaslán zákazníkovi a můžete si tak zkontrolovat jeho obsah.

Proč nedorazila v e-mailu příloha s digitálním produktem, když PDF jsem přes generátor v doplňku nastavil?

Pokud nedorazil e-mail včetně přílohy a následně jste PDF do doplňku nastavili, nestačí odeslat kopii objednávky znovu na e-mail z detailu objednávky. Objednávku je potřeba dát v doplňku zapomenout a nechat ji znovu zpracovat.

Pokud by se i poté zákazník na Vás obrátil s tím, že příloha nedorazila, zkuste si odeslat kopii objednávky na svůj e-mail. V případě přetrvávajících potíží nám napište na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.