Brani Sklad
Pozicový systém pro správu skladu, s plnou podporou čteček čárových kódů a s možností chaosového zaskladňování (jeden produkt na více pozicích).
Tento nástroj používají






Díky Brani Skladu se již ve vašem skladu neztratíte. Produkty vám zapozicuje, pomůže s navigací po skladu a jeho organizací. Pracuje ve dvou módech – každý produkt má maximálně jednu pozici nebo každý produkt může mít libovolně mnoho pozic.
Základní vlastnosti
- Ovládání čtečkami - rozhraní je plně ovladatelné pomocí čtečky čárových kódů.
- Dva módy organizace produktů - jedna pozice pro jeden produkt nebo libovolně mnoho pozic.
- Organizace pozic do sektorů.
- Podrobný log kdo co kde a kam přesunul nebo naskladnil.
- Zvuková odezva pro snižování chybovosti a eliminování nutnosti neustálého sledování displeje.
- Inventura může být celého skladu, po sektorech nebo i po konkrétních pozicích. Není nutné vypínat eshop, inventura si poradí s novými objednávkami.
- Propojení s Brani Baličem.
Kolik to stojí?
Co nástroj umí?
Dynamické kódy pro vícekusové boxy
Když používáte boxy s variabilním počtem kusů produktů, můžete si nadefinovat formát, ve kterém máte čárové kódy těchto boxů a systém při jeho načtení automaticky rozezná, o jaký produkt se jedná a v jakém počtu kusů. Takto zrychlíte naskladňování a snížíte chybovost, protože nebude nutné počet kusů zadávat.

Tisk štítků, etiket a skladových pozic
Z Brani Skladu dokážete jednoduše tisknout štítky na produkty, etikety, nálepky a podobně. Šablony si sami navrhnete a následně je můžete tisknout na vyžádání nebo automaticky při naskladňování. Tisknout můžete z jakéhokoliv zařízení i bez konfigurace tiskárny na daném zařízení. Do šablon můžete vkládat doplňující informace o produktu z Google Tabulek. Díky tomu si můžete velmi snadno a rychle oštítkovat celý sklad.

Jak nástroj hodnotí partneři?
Balič posunul naši expedici na novou úroveň. Z pár korun můžete ze dne na den expedovat na úrovni nevětších e-shopů v ČR. Silně doporučuji.

Asi nejvíce zásadní doplněk (ještě automatizace objednávek), díky kterému stále můžeme být na Shoptetu. Dokáže Vám extrémně zrychlit a zefektivnit celou expedici. V našem konkrétním příkladě jsme ještě minulé Vánoce v absolutní špičce běhali po skladě ve 12 lidech (pickeři) + baliči. Někdy v lednu / únoru jsme nasadili baliče. Výsledek? Aktuálně máme cca stejný počet objednávek jako ve špičce na minulé Vánoce a... po skladě chodí 2-3 pickeři. NESKUTEČNÉ UŠETŘENÍ ČASU A TAKÉ NÁKLADŮ! Konec únavného hledání produktů do objednávky, také můžete vychystávat několik objednávek najednou, a v neposlední řadě máte pod kontrolou efektivitu vašich pracovníků. Skvělé! Děkujeme moc!

Jedná se o nutný nástroj při odesílání většího množství zásilek, obzvlášť při větším množství lidí na skladu.

Skvělý doplněk, který nám neskutečně zrychlil expedici a i pomohl uklidnit náš svinčík. Celkově nám celý ekosystém pomáhá ušetřit desítky hodin času (a stovky emailů protože najednou nám objednávka nezapadávají při výrobě či kompletacích) Bonus je, že opravdu balit může kdokoliv bez znalosti zboží a chybovost nám spadla na 0.

Must have doplněk, pokud e-shop myslíte vážně. Spousta funkcí, parádní videonávody (projděte si je a sami uvidíte, že doplněk usnadní spoustu práce, ušetří čas a nervy s chybami/reklamacemi/vratkami). Navíc fantastická podpora - pomohli mi vždy, když jsem něco potřeboval. Navíc na projektu stále pracují a vyvíjejí jej... Pěkný bonus je skvělé řešení ceny - když se nedaří, platíte méně... Za nás top doplněk Shoptetu, který jej samotný povyšuje na další level.

Expediční nástroje od Brani hodnotím velmi pozitivně, protože díky nim jsme získali přehledný sklad, nad kterým máme kontrolu. Zrychlili jsme expedici, ušetřili jsme čas našim zaměstnancům a zjednodušili veškeré procesy.

S výsledným řešením celé implementace jsme maximálně spokojeni. Napojení přes Shoptet bylo na pár kliknutí, zákaznická podpora nám v rámci bezplatných konzultací pomohla vše nastavit k dokonalosti. Vše se odráží u zákaznických recenzí, které jsou teď vlivem výrazně nižší chybovosti o 20 % lepší.

Obrovská pomoc a usnadnění procesů kolem eshopu. Nejen, že nástroje jsou skvělé, ale především skvělá podpora tomu pomáhá a dokáže to dotáhnout k dokonalosti.

Skvělá spolupráce, vždy vše dotažené do konce, flexibilita a rychlost ... nikdy nebyl s ničím problém a naopak, pokud byl problém i třeba na straně shoptetu, vždy se našlo rychlé řešení situace u Brani :)

Když jsme začínali obchodovat s Amazonem, vyvstal nám problém s importem objednávek do systému přepravce. Už ani nevím, kdo nám brani.cz doporučil, každopádně tento problém zvládli bravurně a hlavně rychle a za přijatelnou cenu. Ušetřili nám tímto kopec času a nervů. Ještě jednou díky. Vřele doporučuji všem.

Výborná spolupráce, která vedla k technickému řešení téměř neřešitelné customizace Shoptetu. :-) Doporučuji.
Spolupráci hodnotím pozitivně, nemůžu si naprosto stěžovat. Pan Blaškovič mi v začátcích s vlastní expedicí velmi pomohl, děkuji! Také bych ocenil přehledně zpracované online návody, které jsou rychlé a snadné. Jakmile člověk pochopí systém, zvládne hodně věcí nastavit i sám.

Po čase hodnotím celý proces jako plynulý a bezbolestný. Splnil moje očekávání. Oceňuji vždy rychlou reakci a ochotu pomoci při řešení jakýchkoliv problémů. Děkujeme a těšíme se na další spolupráci a vylepšení!

Ocenili jsme praktičnost, jednoduchost a propojenost systému. Nasazení bylo rychlé, cenově dostupné a celkový přístup profesionální. Na spolupráci se společností Brani a samotným panem Blaškovičem si vážíme skutečného zájmu pomoci, nadstandardní péče a komunikace i ochotě nalézt to nejlepší možné řešení.

Za mě je to neskutečná úspora času, peněz a energie. Není nic horšího, než dělat dokola nudný proces, který za nás může udělat robot. Navíc mnohem přesněji, milionkrát rychleji a bez řečí. Jsem opravdu nadšená a už uvažuji o dalším doplňku, kterým pravděpodobně bude Automatizace nákupu zboží.

Systém řízení skladu je bezkonkurenční na trhu ať už se jedná o funkce nebo cenovou dostupnost. Srovnatelná řešení stojí vyšší statisíce při implementaci a mají mnohonásobně vyšší provozní náklady. Bez spolupráce s firmou Brani bychom se nikdy nedostali do takové velikosti.

Branislav Blaškovič a jeho tým Brani.cz jsou úžasní profesionálové schopní zalepit nejednu díru, které v sobě Shoptet skrývá. Pokud také natrefíte na funkce, které při chodu e-shopu potřebujete a považujete je za základní, ale zaměstnanci HelpDesku Shoptetu vás odmítnou vyslechnout a pochopit a budou si stát na svém, že chyby jsou v Shoptetu vlastnostmi systému, obraťte se na Brani.cz. Komunikace je rychlá, svižná a narozdíl od HD se vás budou snažit pochopit a navrhnout řešení i v případě, že nakonec k realizaci vašeho přání nedojde. Taktéž doporučuji prohlédnout si nabídku existujících doplňků Brani.cz pro Shoptet - jsou funkční a v případě nesnází je podpora vždy okamžitá. Díky automatizaci ušetříte několik hodin týdně. Doporučuji!

Vše rychle, levně a kvalitně. Brani.cz dovede to co dodavatelé v česku nedovedou přitom by to měl být standart. Vždy se rád vracím k dalším spolupracím.

Brani? Tak to je synonymum pro MÁGA! Nejen že jejich doplňky nám šetří hodiny práce, zabraňují zapomenutí objednávek v procesu, urychlují expedici a celkově ulehčují práci. K tomu umí individuální úpravy administrace e-shopu, která nám ulehčuje každodenní práci - ať už jde o báječnou poznámku, o prokliky na další aplikace nebo zdokonalení kompletace. Doporučuji všemi deseti! Brani a jeho tým mají nekonečnou studnici nápadů jak vám pomoci ulehčit práci :) Děkuji za spolupráci.

Od začátku naší spolupráce s firmou Brani.cz si rozumíme, oceňujeme jejich rychlou podporu, často v rámci daného dne. Líbí se nám i neustálý rozvoj systémů a jejich ochota brát v potaz naše doporučení či vylepšení. Všechny systémy od Brani fungují spolehlivě, jsme opravdu velmi spokojeni.

Po přechodu na Shoptet před 2 lety jsem byl opravdu naštvaný, protože nefungovaly dle mého základní věci. Tenhle doplněk vše doplnil a přidal 100 věcí navíc. Shoptet + Automatizace objednávek od Brani je lepší e-shopové řešení, než-li má většina multimiliardových e-shopů. Dle mého už nemá smysl t'ukat vlastní řešení.

Kdybych si ze všech Shoptet doplňků musel vybrat a používat pouze jeden, tak by to byla Automatizace. Zcela bez legrace nám to šetří hodiny času a už si to bez toho ani nedokážu představit. Těch možných scénářů a kombinací je tolik, že s tím vyřešíte úplně všechno. Automatizace rulez!

Návody k nástroji
Ukázky z nástroje
Nejčastější dotazy
Jaký je hlavní rozdíl mezi obyčejným a chaosovým zaskladňováním?
Klasické zaskladňování znamená, že produkt má vždy přidělenou konkrétní skladovou pozici. Pokud dojde k vyprodání produktu, skladová pozice mu zůstává. V tomto módu je zapnutá synchronizace skladových zásob s e-shopem. Jakmile naskladníte produkt v e-shopu, my víme, na kterou pozici jste ho naskladnili.
U chaosového zaskladňování je produktu přidělena skladová pozice, která mu ale po vyprodání produktu nezůstává a můžete na stejnou pozici naskladnit jiný produkt.
Mohu při inventuře konkrétních skladových pozic měnit rovnou i pozice produktů, v případě, že je produkt na jiné pozici, na které zrovna neprobíhá inventura?
Ne, toto je záměrně zakázané a to z důvodu, že pokud byste měli jeden kus produktu na pozici A a druhý kus produktu na pozici B, tak by nastala situace, že při inventuře pozice A, byste naskenovali 1 kus a nastavili produktu pozici A. Potom později při inventuře pozice B, byste naskenovali 1 kus a nastavili produktu pozici B. Evidovali byste jen jeden kus, přitom reálně máte dva kusy, ale nevěděli byste o tom, protože byste u produktu měnili pozici tam a zpět.
Jestliže nemáte v pozicích produktů pořádek, doporučujeme nejprve přes funkci Změna pozice všem produktům nastavit správnou pozici a až poté spustit inventuru.
Když během inventury narazíte na produkt, který má pozici jinou, než na které probíhá inventura, doporučujeme ho dát stranou a po inventuře zkontrolovat, kde by produkt měl být a problém vyřešit (dát všechny kusy od daného produktu na jednu pozici a nastavit mu ji). To se týká jen klasického zaskladňování. U chaosového zaskladňování toto nezpůsobuje žádný problém, protože produkty mohou být na více skladových pozicích.
Je nutné mít označené skladové pozice čárovými kódy?
Pokud nebudete používat chaosové zaskladňování, pak není nutné skladové pozice označovat čárovými kódy. Určitě to ale doporučujeme, protože to extrémně urychluje inventuru a snižuje chybovost při naskladňování.
Je nutné mít produkty označené čárovým kódem?
Produkty je možné vyhledávat i vyplněním jejich kódu nebo názvu do pole vyhledávače, ale není to pohodlné. Proto určitě doporučujeme produkty označit štítkem s čárovým kódem, případně alespoň označit čárovým kódem krabici, ve které se produkt nachází (u menších produktů).
Pokud od dodavatele neobdržíte produkty označené čárovými kódy, je možné si je z Brani Skladu velmi jednoduše tisknout a můžete si produkty označit štítky sami. Na používání štítků najdete návod zde.
Proč se nám nastavené skladové pozice v Brani Skladu nesynchronizují do Shoptetu?
API Shoptetu bohužel nepodporuje změnu skladových pozic. To ale nepotřebujete, protože expedice přes Brani Baliče se řídí skladovými pozicemi z Brani Skladu. V Shoptetu je tedy z toho důvodu používání pozic zbytečné, pokud je tam ovšem chcete mít, pak je v sekci Exporty k dispozici export ve formátu Excel, který po nahrání do Shoptetu skladové pozice nastaví.
Když čtečkou naskenuji pozici, system hlásí, že produkt nenašel, z jakého důvodu?
Pravděpodobně nemáte skladovou pozici zaevidovanou v Brani Skladu (najdete v sekci Reorganizace skladu). Systém potřebuje znát vaše skladové pozice, aby rozeznal, že skenujete pozici.
Jakmile po naskenováni čárového kódu systém nenajde kód mezi pozicemi, tak si myslí, že se jedná o produkt a hledá produkt s daným kódem, tedy s názvem vaší skladové pozice. Když nenajde ani produkt s daným kódem, tak hlásí, že produkt nenašel.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.

Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.