Jak přidat účet Shoptet Balíky
Návod

Jak přidat účet Shoptet Balíky

Podporujeme napojení na Shoptet Balíky, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.

Podporujeme napojení na Shoptet Balíky, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.

V app.brani.cz přejdete do části Dopravci › Nastavení služeb a kliknete na tlačítko PŘIDAT SLUŽBU v pravém horním rohu :

Následně zvolíte jako službu Shoptet Balíky a zadáte interní název služby. Zvolíte e-shop, po zvolení e-shopu následně vyplníte i bankovní účet a adresu (toto bude možné zvolit poté, co budete mít v Shoptetu Balíky aktivované a nastavené) potvrdíte tlačítkem Uložit.

Shoptet Balíky

Službu nastavíte přímo v Shoptet administraci podle návodu zde.

Předávací protokoly NE
Tracking (podpora v Automatizaci objednávek) ANO
Historie trackingu ANO

Jakmile službu nastavíte, můžete napárovat dopravy, jak na to popisujeme v návodu Jak napárovat dopravce.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.