Jak přidat účet Shoptet Balíky
Podporujeme napojení na Shoptet Balíky, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.
Dozvíte se, jak nastavit službu Shoptet Balíky. Po propojení je možné snadno generovat štítky při expedici přes Brani Baliče nebo sledovat tracking zásilek pomocí Automatizace objednávek.
NASTAVENÍ SLUŽBY
Službu je možné nastavit až poté, co budete mít v Shoptetu Balíky aktivované a nastavené.
- V app.brani.cz přejděte do sekce Dopravci › Nastavení služeb
- Klikněte na tlačítko + PŘIDAT SLUŽBU
- Vyberte Shoptet Balíky
- Zadejte název služby (např. Shoptet Balíky)
- Zvolte bankovní účet
- Zvolte expediční adresu
- Uložte nastavení služby

SHOPTET BALÍKY
Služba Shoptet Balíky umožňuje propojení s přepravci přímo z administrace vašeho Shoptet e‑shopu a nabízí snadné nastavení přepravních služeb, generování štítků a sledování zásilek. Aktivaci služby provedete v administraci e‑shopu podle návodu Shoptet Balíky – aktivace.
Po nastavení služby ji můžete napárovat na dopravy – postup najdete v návodu Jak napárovat dopravce. Po napárování doprav je možné přidat podmínku trackingu dopravců do pravidel v Automatizaci objednávek a automaticky generovat přepravní štítky při expedici přes Brani Baliče.
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.