Jak přidat účet Shoptet Balíky
Návod

Jak přidat účet Shoptet Balíky

Podporujeme napojení na Shoptet Balíky, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.

Dozvíte se, jak nastavit službu Shoptet Balíky. Po propojení je možné snadno generovat štítky při expedici přes Brani Baliče nebo sledovat tracking zásilek pomocí Automatizace objednávek.

NASTAVENÍ SLUŽBY

Službu je možné nastavit až poté, co budete mít v Shoptetu Balíky aktivované a nastavené.

  1. V app.brani.cz přejděte do sekce Dopravci › Nastavení služeb
  2. Klikněte na tlačítko + PŘIDAT SLUŽBU
  3. Vyberte Shoptet Balíky
  4. Zadejte název služby (např. Shoptet Balíky)
  5. Zvolte bankovní účet
  6. Zvolte expediční adresu
  7. Uložte nastavení služby

SHOPTET BALÍKY

Služba Shoptet Balíky umožňuje propojení s přepravci přímo z administrace vašeho Shoptet e‑shopu a nabízí snadné nastavení přepravních služeb, generování štítků a sledování zásilek. Aktivaci služby provedete v administraci e‑shopu podle návodu Shoptet Balíky – aktivace.

Předávací protokoly NE
Podpora trackingu v Automatizaci objednávek ANO
Historie trackingu ANO

Po nastavení služby ji můžete napárovat na dopravy – postup najdete v návodu Jak napárovat dopravce. Po napárování doprav je možné přidat podmínku trackingu dopravců do pravidel v Automatizaci objednávek a automaticky generovat přepravní štítky při expedici přes Brani Baliče.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.