Jak přidat novou službu pro dopravce
Návod

Jak přidat novou službu pro dopravce

V Brani Baliči a Automatizaci objednávek podporujeme napojení na Zásilkovnu, Balíkobot, Shoptet Balíky, Chameleoon a další.

Návod vás provede nastavením služeb pro dopravce. Dozvíte se, jak přidat novou službu, zadat API údaje a propojit ji s vaším e-shopem, abyste mohli snadno generovat štítky při expedici přes Brani Baliče nebo sledovat tracking zásilek pomocí Automatizace objednávek.

NASTAVENÍ SLUŽEB

  1. V app.brani.cz přejděte do sekce Dopravci › Nastavení služeb
  2. Klikněte na tlačítko + PŘIDAT SLUŽBU
  3. Vyberte, přes jakou službu budete dopravu využívat
  4. Zadejte název služby (např. Balíkobot)
  5. Vyplňte API údaje
  6. Uložte nastavení služby

Po nastavení služby ji můžete napárovat na dopravy – postup najdete v návodu Jak napárovat dopravce. Po napárování doprav je možné přidat podmínku trackingu dopravců do pravidel v Automatizaci objednávek a automaticky generovat přepravní štítky při expedici přes Brani Baliče.

PODPOROVANÉ SLUŽBY

Můžete využít napojení na různé dopravní služby, které vám umožní snadno generovat přepravní štítky a sledovat zásilky, aniž byste museli vyvíjet vlastní řešení.

K dispozici jsou tato napojení:

A následně také napojení na VHL Europe nebo Baselinker.

Poznámka - v Automatizaci objednávek je GO balík funkční pouze pro objednávky zabalené přes Brani Baliče.

VLASTNÍ NAPOJENÍ

Umožňujeme rovněž vytvoření vlastního napojení pomocí univerzální služby. Princip je jednoduchý – vytvoříte webový server s námi definovaným rozhraním a URL adresy tohoto rozhraní zadáte do systému, podobně jako při přidávání API údajů například pro Balíkobot. Poté můžete začít generovat štítky přes vaše rozhraní. Podrobnosti najdete v návodu Univerzální štítková služba - napojení na dopravce.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.