Jak přidat účet Zásilkovny
Návod

Jak přidat účet Zásilkovny

Podporujeme přímé napojení na Zásilkovnu, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.

Podporujeme přímé napojení na Zásilkovnu, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.

V app.brani.cz přejdete do části Rozšíření, kde je možné službu aktivovat.

Poté v app.brani.cz přejdete do části Dopravci › Nastavení služeb a kliknete na tlačítko PŘIDAT SLUŽBU v pravém horním rohu:

Následně zvolíte jako službu Zásilkovna a zadáte interní název služby. Vyplníte API údaje a odesílatele a potvrdíte tlačítkem Uložit.

Zásilkovna

Přihlásíte se do Vašeho účtu Zásilkovny zde.

Po přihlášení přejdete v pravém horním rohu do části Klientská podpora kliknutím na své uživatelské jméno a zde najdete API klíč a API heslo, které potřebujete zkopírovat a vložit k nám k nastavované službě.

Poté přejdete v Zásilkovně v levém menu do části Informace o uživateli Odesílatelé a zde je uveden název odesílatele ve sloupci Označení.

Veškeré nastavení u nás v systému uložíte.

Předávací protokoly ANO
Tracking (podpora v Automatizaci objednávek) ANO
Historie trackingu ANO

Jakmile službu nastavíte, můžete napárovat dopravy, jak na to popisujeme v návodu Jak napárovat dopravce.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.