Jak přidat účet Zásilkovny
Podporujeme přímé napojení na Zásilkovnu, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.
Dozvíte se, jak nastavit službu Zásilkovna. Po propojení je možné snadno generovat štítky při expedici přes Brani Baliče nebo sledovat tracking zásilek pomocí Automatizace objednávek.
NASTAVENÍ SLUŽBY
Službu je možné nastavit až poté, co ji v Rozšíření aktivujete.
- V app.brani.cz přejděte do sekce Dopravci › Nastavení služeb
- Klikněte na tlačítko + PŘIDAT SLUŽBU
- Vyberte Zásilkovna
- Zadejte název služby (např. Zásilkovna)
- Zadejte API klíč a heslo
- Vyplňte označení odesílatele
- Uložte nastavení služby

ZÁSILKOVNA
Služba Zásilkovna umožňuje propojení s přepravci a nabízí snadné nastavení přepravních služeb, generování štítků a sledování zásilek. Pro aktivaci služby je potřeba se obrátit na Zásilkovnu prostřednictvím webu client.packeta.com.
Po nastavení služby ji můžete napárovat na dopravy – postup najdete v návodu Jak napárovat dopravce. Po napárování doprav je možné přidat podmínku trackingu dopravců do pravidel v Automatizaci objednávek a automaticky generovat přepravní štítky při expedici přes Brani Baliče.
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.