Jak přidat účet Zásilkovny
Podporujeme přímé napojení na Zásilkovnu, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.
Podporujeme přímé napojení na Zásilkovnu, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.
V app.brani.cz přejdete do části Rozšíření, kde je možné službu aktivovat.

Poté v app.brani.cz přejdete do části Dopravci › Nastavení služeb a kliknete na tlačítko PŘIDAT SLUŽBU v pravém horním rohu:

Následně zvolíte jako službu Zásilkovna a zadáte interní název služby. Vyplníte API údaje a odesílatele a potvrdíte tlačítkem Uložit.

Zásilkovna
Přihlásíte se do Vašeho účtu Zásilkovny zde.

Po přihlášení přejdete v pravém horním rohu do části Klientská podpora kliknutím na své uživatelské jméno a zde najdete API klíč a API heslo, které potřebujete zkopírovat a vložit k nám k nastavované službě.

Poté přejdete v Zásilkovně v levém menu do části Informace o uživateli › Odesílatelé a zde je uveden název odesílatele ve sloupci Označení.

Veškeré nastavení u nás v systému uložíte.
Jakmile službu nastavíte, můžete napárovat dopravy, jak na to popisujeme v návodu Jak napárovat dopravce.
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.