Jak přidat účet Zásilkovny
Návod

Jak přidat účet Zásilkovny

Podporujeme přímé napojení na Zásilkovnu, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.

Dozvíte se, jak nastavit službu Zásilkovna. Po propojení je možné snadno generovat štítky při expedici přes Brani Baliče nebo sledovat tracking zásilek pomocí Automatizace objednávek.

NASTAVENÍ SLUŽBY

Službu je možné nastavit až poté, co ji v Rozšíření aktivujete.

  1. V app.brani.cz přejděte do sekce Dopravci › Nastavení služeb
  2. Klikněte na tlačítko + PŘIDAT SLUŽBU
  3. Vyberte Zásilkovna
  4. Zadejte název služby (např. Zásilkovna)
  5. Zadejte API klíč a heslo
  6. Vyplňte označení odesílatele
  7. Uložte nastavení služby
Poznámka - Po registraci přejděte v administraci Zásilkovny v pravém horním rohu do části Klientská podpora kliknutím na své uživatelské jméno, kde najdete API klíč a API heslo, které je třeba zkopírovat a vložit k nám k nastavované službě. Poté přejděte v Zásilkovně v levém menu do části Informace o uživateli › Odesílatelé, kde je uveden název odesílatele ve sloupci Označení.

ZÁSILKOVNA

Služba Zásilkovna umožňuje propojení s přepravci a nabízí snadné nastavení přepravních služeb, generování štítků a sledování zásilek. Pro aktivaci služby je potřeba se obrátit na Zásilkovnu prostřednictvím webu client.packeta.com.

Předávací protokoly ANO
Podpora trackingu v Automatizaci objednávek ANO
Historie trackingu ANO

Po nastavení služby ji můžete napárovat na dopravy – postup najdete v návodu Jak napárovat dopravce. Po napárování doprav je možné přidat podmínku trackingu dopravců do pravidel v Automatizaci objednávek a automaticky generovat přepravní štítky při expedici přes Brani Baliče.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.