Odfiltrujte objednávky od stálých klientů, hodnotné objednávky nebo příliš těžké objednávky

Naše nástroje neustále zlepšujeme a přidáváme nové funkce, z tohoto důvodu nemusí být návod zcela shodný s aktuální verzí doplňku.

Roztřiďte automaticky objednávky podle různých kritérií. Odlište od běžných objednávek ty od stáleho zákazníka, těžké objednávky, nebo s vysokou hodnotou. Můžete tyto objednávky vyřídit přednostně a nebo přibalit malý dárek.

Nový stav objednávky v Shoptetu

Nejprve si vytvoříte v Shoptetu nový stav pro objednávky, které chcete zpracovat přednostně. V části Nastavení Objednávky › Stavy pomocí tlačítka Přidat v pravém horním rohu vytvořte nový stav, můžete ho nazvat například Prioritní fronta.

Nově vytvořený stav se v podmínkách pravidla v doplňku Automatizace objednávek zobrazí do několika minut.

Přepínání stavu objednávek, když zákazník objednal více než 5x

V doplňku Automatizace objednávek klikněte na tlačítko Přidat pravidlo. Nové pravidlo si můžete jakkoliv pojmenovat. Pro přepínání stavu objednávek u kterých zákazník nakoupil již 5x zvolíte podmínku Zákazník objednal X krát a zvolíte Více než a vyplníte 5. Veškeré nastavení potvrdíte tlačítkem Uložit.

Tato podmínka funguje na základě e-mailu zákazníka, pokud vyplní pokaždé při objednávání stejný e-mail, objednávka pravidlo po pátém nákupu splní.

Přepínání stavu objednávek, které mají vysokou hodnotu

V doplňku Automatizace objednávek kliknete na tlačítko Přidat pravidlo. Nové pravidlo si můžete jakkoliv pojmenovat. Pro přepínání stavu objednávek s vysokou hodnotou, například 10 000 Kč, zvolíte podmínku Hodnota objednávky je a vyplníte Více než a 10000. Veškeré nastavení potvrdíte tlačítkem Uložit.

Přepínání stavu objednávek, které mají vysokou váhu

V doplňku Automatizace objednávek kliknete na tlačítko Přidat pravidlo. Nové pravidlo si můžete jakkoliv pojmenovat. Pro přepínání stavu objednávek s vysokou váhou, například 30 kg, zvolíte podmínku Váha objednávky je a vyplníte Větší než a 30. Veškeré nastavení potvrdíte tlačítkem Uložit.

Brani tip: Můžete do pravidel přidat i více podmínek najednou. Dejte ale pozor na to, že při použití více podmínek v pravidle musí objednávka splňovat všechny podmínky pravidla, aby se pravidlo na objednávku aplikovalo.

Automatické vložení poznámky nebo komentáře k objednávce

Pomocí Automatizace objednávek můžete aplikováním pravidla automaticky propisovat do objednávky poznámku e-shopu nebo komentář. Použijete na záložce Akce podmínku Vložit poznámku e-shopu a vyplníte zde text, který chcete, aby se do poznámky v objednávce vyplnil, například Nezapomenout přiložit katalog zdarma.

Další návody

Všechny návody k doplňku Automatizace objednávek najdete zde. V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Aby web fungoval správně, abychom věděli, co na webu zlepšit, abychom vás neotravovali nevhodnou reklamou nebo abyste z webu měli příjemnou uživatelskou zkušenost, potřebujeme od vás souhlas pro uložení souborů cookies.