Odfiltrujte objednávky od stálých klientů, hodnotné objednávky nebo příliš těžké objednávky
Návod

Odfiltrujte objednávky od stálých klientů, hodnotné objednávky nebo příliš těžké objednávky

Roztřiďte automaticky objednávky podle různých kritérií. Odlište od běžných objednávek ty od stáleho zákazníka, těžké objednávky, nebo s vysokou hodnotou. Můžete tyto objednávky vyřídit přednostně a nebo přibalit malý dárek.

Roztřiďte automaticky objednávky podle různých kritérií. Odlište od běžných objednávek ty od stáleho zákazníka, těžké objednávky, nebo s vysokou hodnotou. Můžete tyto objednávky vyřídit přednostně a nebo přibalit malý dárek.

Nový stav objednávky v Shoptetu

Nejprve si vytvoříte v Shoptetu nový stav pro objednávky, které chcete zpracovat přednostně. V části Nastavení Objednávky › Stavy pomocí tlačítka Přidat v pravém horním rohu vytvořte nový stav, můžete ho nazvat například Prioritní fronta.

Nově vytvořený stav se v podmínkách pravidla v doplňku Automatizace objednávek zobrazí do několika minut.

Přepínání stavu objednávek, když zákazník objednal více než 5x

V doplňku Automatizace objednávek klikněte na tlačítko Přidat pravidlo. Nové pravidlo si můžete jakkoliv pojmenovat. Pro přepínání stavu objednávek u kterých zákazník nakoupil již 5x zvolíte podmínku Zákazník objednal X krát a zvolíte Více než a vyplníte 5. Veškeré nastavení potvrdíte tlačítkem Uložit.

Tato podmínka funguje na základě e-mailu zákazníka, pokud vyplní pokaždé při objednávání stejný e-mail, objednávka pravidlo po pátém nákupu splní.

Přepínání stavu objednávek, které mají vysokou hodnotu

V doplňku Automatizace objednávek kliknete na tlačítko Přidat pravidlo. Nové pravidlo si můžete jakkoliv pojmenovat. Pro přepínání stavu objednávek s vysokou hodnotou, například 10 000 Kč, zvolíte podmínku Hodnota objednávky je a vyplníte Více než a 10000. Veškeré nastavení potvrdíte tlačítkem Uložit.

Přepínání stavu objednávek, které mají vysokou váhu

V doplňku Automatizace objednávek kliknete na tlačítko Přidat pravidlo. Nové pravidlo si můžete jakkoliv pojmenovat. Pro přepínání stavu objednávek s vysokou váhou, například 30 kg, zvolíte podmínku Váha objednávky je a vyplníte Větší než a 30. Veškeré nastavení potvrdíte tlačítkem Uložit.

Brani tip: Můžete do pravidel přidat i více podmínek najednou. Dejte ale pozor na to, že při použití více podmínek v pravidle musí objednávka splňovat všechny podmínky pravidla, aby se pravidlo na objednávku aplikovalo.

Automatické vložení poznámky nebo komentáře k objednávce

Pomocí Automatizace objednávek můžete aplikováním pravidla automaticky propisovat do objednávky poznámku e-shopu nebo komentář. Použijete na záložce Akce podmínku Vložit poznámku e-shopu a vyplníte zde text, který chcete, aby se do poznámky v objednávce vyplnil, například Nezapomenout přiložit katalog zdarma.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.