Detekce vratek s podmínkou trackingu dopravců
Návod

Detekce vratek s podmínkou trackingu dopravců

Pomocí doplňku Automatizace objednávek je možné jednoduše odchytávat vratky a zásilky, které si zákazník nepřebral. A to vše ještě předtím než se zásilka vrátí zpět.

Před nastavením podmínky je nutné nejprve nastavit službu a napárovat dopravy - tímto se zabýváme v návodech Jak přidat novou službu pro dopravce a Jak napárovat dopravce. Po napárování doprav je možné přidat podmínku trackingu dopravců do pravidel v Automatizaci objednávek.

PRAVIDLO PRO VRATKY

  1. V app.brani.cz přejděte do sekce Automatizace objednávek
  2. Klikněte na tlačítko Přidat pravidlo
  3. Pravidlo si pojmenujte
  4. Zvolte stav, pro který se má pravidlo spouštět
  5. V části podmínky přidejte skupinu podmínek a pojmenujte si ji
  6. Klikněte na Přidat podmínku
  7. Zvolte Externí systémy › Stav zásilky
  8. Kontrolovaný stav nastavte jakýkoliv
  9. Vyplňte stav trackingu Zpět na cestě k odesílateli (2.4) a Doručena zpět odesílateli (4)
  10. V části Akce klikněte na Přidat akci
  11. Zvolte Změnit stav objednávky
  12. Zvolte stav, na který se má objednávka přepnout
  13. Nastavené pravidlo uložte
Poznámka - V Shoptetu si můžete vytvořit jakýkoliv nový stav objednávky, jak na to najdete v Shoptet návodu Stavy objednávky. V doplňku Automatizace objednávek se objeví během několika minut.

Pravidla si můžete vytvořit obecná pro všechny dopravce, případně je možné v podmínkách pravidla definovat konkrétní přepravce a omezit tak pravidlo pouze na ně.

Brani tip: Pomocí Automatizace objednávek můžete zákazníka zaurgovat, aby si zásilku vyzvedl dříve, než skončí její úložní doba a vrátí se zpět. Je tedy možné snížit počet nepřevzatých vratek. Více píšeme v návodu Jak urgovat vyzvednutí objednávky na výdejním místě.

TEST PRAVIDLA

Před tím než pravidlo aktivujete, je možné jej otestovat a zkontrolovat jeho funkčnost.

  1. Klikněte u nastaveného pravidla na tlačítko Upravit
  2. V editoru klikněte v pravém horním rohu na tlačítko Otestovat pravidlo
  3. Vyplňte kód objednávky
  4. Spusťte test

Ve vyhodnocení se zobrazí zda objednávka podmínky pravidla splňuje, či nikoliv. Pokud je pravidlo v pořádku, můžete jej aktivovat.

Pomocí pravidel je možné automaticky přepínat objednávky, které přepravce převzal do přepravy, dále je možné přepínat doručené objednávky a nebo urgovat jejich vyzvednutí na výdejním místě. Jak na to najdete v návodech pro Automatizaci objednávek.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.