Jak třídit objednávky s produkty na míru
Roztřiďte si automaticky objednávky s produkty, které jsou upravované na míru nebo vyžadují speciální úpravu přes náš doplněk Automatizace objednávek.
Nový stav objednávky v Shoptetu
Nejprve si vytvoříte v Shoptetu nový stav pro objednávky, které obsahují produkty, které jsou upravované na míru a potřebujete je přepnout na konkrétní stav. V části Nastavení › Objednávky › Stavy pomocí tlačítka Přidat v pravém horním rohu vytvořte nový stav, můžete ho nazvat například Do výroby.
Nově vytvořený stav se v podmínkách pravidla v doplňku Automatizace objednávek zobrazí do několika minut.
Přepínání stavu objednávek, které obsahují produkty na míru
V doplňku Automatizace objednávek kliknete na tlačítko Přidat pravidlo. Nové pravidlo si můžete jakkoliv pojmenovat. Pro přepínání stavu objednávek, které obsahují specifické produkty, zvolíte podmínku kód produktu obsahuje a vyplníte GRAVIR (alespoň jeden produkt z objednávky - částečná shoda kódu) nebo vyplníte název produktu Gravírování. Zároveň doporučujeme nastavit i podmínku pravidla Zaplacená na zaplaceno, abyste posílali do výroby pouze uhrazené objednávky.
Veškeré nastavení potvrdíte tlačítkem Uložit. Pro filtrování produktů na míru nastavujete pravidlo podle společných parametrů specifických produktů - může to být část kódu produktu, název produktu, případně i dostupnost, jestliže ji u produktů, které předáváte do výroby, používáte a případně další jiné podmínky. Pokud u produktů na míru nemáte shodné parametry, můžete vypsat i všechny kódy produktů do pravidla.
Brani tip: U pravidla je možné zapnout i funkci Aplikovat na každou objednávku pouze jednou. Jakmile objednávku pravidlo přepne do stavu Do výroby ale již budete mít výrobek hotový, můžete objednávku vrátit do stavu Nevyřízená a na objednávku se aplikuje další pravidlo v pořadí, které splňuje, již se na objednávku znovu pravidlo s přepnutím na stav Do výroby neaplikuje a objednávka tak projde již standardním procesem.