Jak třídit objednávky s produkty na míru

Naše nástroje neustále zlepšujeme a přidáváme nové funkce, z tohoto důvodu nemusí být návod zcela shodný s aktuální verzí doplňku.

Roztřiďte si automaticky objednávky s produkty, které jsou upravované na míru nebo vyžadují speciální úpravu. Náš doplněk Automatizace objednávek vše roztřídí za vás.

Nový stav objednávky v Shoptetu

Nejprve si vytvoříte v Shoptetu nový stav pro objednávky, které obsahují produkty, které jsou upravované na míru a potřebujeme je přepnout na konkrétní stav. V části Nastavení – Objednávky – Stavy pomocí tlačítka Přidat v pravém horním rohu vytvořte nový stav, můžete ho nazvat například Do výroby.

Nově vytvořený stav se vám v pravidlech v doplňku Automatizace objednávek zobrazí do několika minut.

Přepínání stavu objednávek, které obsahují produkty na míru

V doplňku Automatizace objednávek klikněte na tlačítko Přidat pravidlo. Nové pravidlo si můžete jakkoliv pojmenovat. Pro přepínání stavu objednávek, které obsahují specifické produkty zvolíte podmínku kód produktu obsahuje GRAVIR (alespoň jeden produkt z objednávky - částečná shoda kódu) nebo název produktu Gravírování. Zároveň doporučujeme nastavit i podmínku pravidla Zaplacená na zaplaceno, abyste posílali do výroby pouze uhrazené objednávky.

Veškeré nastavení potvrďte tlačítkem Uložit. Pro filtrování produktů na míru nastavujte pravidlo podle společných parametrů specifických produktů - může to být část kódu produktu, název produktu, případně i dostupnost, jestliže ji u produktů, které předáváte do výroby, používáte atp. Pokud u produktů na míru nemáte shodné parametry, můžete vypsat i všechny kódy produktů do pravidla.

Brani tip: U pravidla je možné zapnout i funkci Aplikovat na každou objednávku pouze jednou. Jakmile objednávku pravidlo přepne do stavu Do výroby a vy již budete mít výrobek hotový, můžete objednávku vrátit do stavu Nevyřízená a na objednávku se aplikuje další pravidlo v pořadí, které splňuje, již se na objednávku znovu pravidlo s přepnutím na stav Do výroby neaplikuje a objednávka tak projde již standardním procesem.

Konfigurace doplňku na míru

Jestliže se vám do toho nechce nebo nemáte na nastavení doplňku čas, můžete to nechat na nás, napište nám na support@brani.cz, stejný email neváhejte využít v případě jakýchkoliv dotazů.