Jak třídit objednávky s produkty na míru
Návod

Jak třídit objednávky s produkty na míru

Roztřiďte si automaticky objednávky s produkty, které jsou upravované na míru nebo vyžadují speciální úpravu přes náš doplněk Automatizace objednávek.

Roztřiďte si automaticky objednávky s produkty, které jsou upravované na míru nebo vyžadují speciální úpravu přes náš doplněk Automatizace objednávek.

Nový stav objednávky v Shoptetu

Nejprve si vytvoříte v Shoptetu nový stav pro objednávky, které obsahují produkty, které jsou upravované na míru a potřebujete je přepnout na konkrétní stav. V části Nastavení Objednávky › Stavy pomocí tlačítka Přidat v pravém horním rohu vytvořte nový stav, můžete ho nazvat například Do výroby.

Nově vytvořený stav se v podmínkách pravidla v doplňku Automatizace objednávek zobrazí do několika minut.

Přepínání stavu objednávek, které obsahují produkty na míru

V doplňku Automatizace objednávek kliknete na tlačítko Přidat pravidlo. Nové pravidlo si můžete jakkoliv pojmenovat. Pro přepínání stavu objednávek, které obsahují specifické produkty, zvolíte podmínku kód produktu obsahuje a vyplníte GRAVIR (alespoň jeden produkt z objednávky - částečná shoda kódu) nebo vyplníte název produktu Gravírování. Zároveň doporučujeme nastavit i podmínku pravidla Zaplacená na zaplaceno, abyste posílali do výroby pouze uhrazené objednávky.

Veškeré nastavení potvrdíte tlačítkem Uložit. Pro filtrování produktů na míru nastavujete pravidlo podle společných parametrů specifických produktů - může to být část kódu produktu, název produktu, případně i dostupnost, jestliže ji u produktů, které předáváte do výroby, používáte a případně další jiné podmínky. Pokud u produktů na míru nemáte shodné parametry, můžete vypsat i všechny kódy produktů do pravidla.

Brani tip: U pravidla je možné zapnout i funkci Aplikovat na každou objednávku pouze jednou. Jakmile objednávku pravidlo přepne do stavu Do výroby ale již budete mít výrobek hotový, můžete objednávku vrátit do stavu Nevyřízená a na objednávku se aplikuje další pravidlo v pořadí, které splňuje, již se na objednávku znovu pravidlo s přepnutím na stav Do výroby neaplikuje a objednávka tak projde již standardním procesem.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.