Prioritizace objednávek
Návod

Prioritizace objednávek

Přiřaďte vybraným objednávkám vyšší prioritu a expedujte tyto objednávky přednostně.

Prioritizace objednávek vám umožní jednoduše určit, které objednávky mají být odbaveny přednostně. Díky této funkci se důležité objednávky dostanou do pickingu nebo balení dříve než ostatní.

OBJEDNÁVKA S PRIORITOU

V aplikaci Brani Balič je možnost přiřadit objednávkám prioritu. Čím vyšší prioritou bude objednávka označena, tím výše se bude zobrazovat v seznamu. Priority mají přednost před řazením, které máte nastavené. Objednávky s prioritou se tak zařadí hned do následujícího pickingu nebo balení.

Prioritizovaná objednávka bude v seznamu označena symbolem vlajky. Červená má prioritu nejvyšší, oranžová střední a žlutá nízkou.

Vozík s prioritizovanými objednávkami bude označen stejným způsobem. Vždy tak poznáte, která objednávka je prioritní a ve kterém vozíku se nachází.

PRAVIDLO PRO PRIORITU V AUTOMATIZACI OBJEDNÁVEK

Přiřazovat priority objednávkám je možné automaticky přes pravidlo v Automatizaci objednávek.

  1. V app.brani.cz přejděte do sekce Automatizace objednávek
  2. Klikněte na tlačítko Přidat pravidlo
  3. Pravidlo si pojmenujte
  4. Zvolte stav, pro který se má pravidlo spouštět
  5. V části Podmínky přidejte skupinu podmínek a pojmenujte si ji
  6. Klikněte na Přidat podmínku
  7. Zvolte podmínku (např. Doprava a platba › Název výdejního místa)
  8. V části Akce klikněte na Přidat akci
  9. Zvolte Změnit prioritu objednávky
  10. Zvolte prioritu
  11. Nastavené pravidlo uložte

Můžete v pravidle rovněž nastavit změnu stavu objednávky, případně definovat pravidlo dalšími podmínkami.

Tuto možnost využijete například pro Marketplace objednávky, u kterých jsou přísnější požadavky na jejich expedici. Častokrát se zavazujete k expedování objednávky ve stejný den, kdy objednávku obdržíte. Dále můžete tuto možnost využít pro objednávky s produkty, které je nutné urgentně expedovat, například produkty s krátkou expirací nebo produkty, které je potřeba expedovat v chladu.

ZMĚNA PRIORITY V ROZŠÍŘENÍ OBJEDNÁVKY

Další možností prioritizace objednávek je přes naše Objednávky, které lze aktivovat v Rozšíření. Následně na objednavky.brani.cz najdete přehled objednávek. Jestliže máte více e-shopů, budou zde veškeré objednávky ze všech shopů.

Objednávku vyhledáte a otevřete si její detail. Zde je možné objednávce ručně změnit prioritu.

Tuto možnost využijete, pokud potřebujete expedovat přednostně některé konkrétní objednávky. Nastavení je snadné, v Brani Baliči nic dalšího pro využívání prioritizace již není potřeba nastavovat.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.