Prioritizace objednávek
Přiřaďte vybraným objednávkám vyšší prioritu a expedujte tyto objednávky přednostně.
Prioritizovaná objednávka
V aplikaci Brani Balič je možnost přiřadit objednávkám prioritu. Čím vyšší prioritou bude objednávka označena, tím výše se bude zobrazovat v seznamu. Priority mají přednost před řazením, které máte nastavené. Objednávky se tak zařadí hned do následujícího pickingu nebo balení.
Vozík s prioritizovanými objednávkami bude označen stejným způsobem. Vždy tak poznáte, která objednávka je prioritní a ve kterém vozíku se nachází.
Nastavení priorit v Automatizaci objednávek
Přiřazovat priority objednávkám je možné automaticky přes pravidlo v Automatizaci objednávek. U pravidla vždy nastavíte stav, který se má pravidlem sledovat, a prioritu, kterou chcete objednávce přiřadit, pokud podmínky pravidla splní. Dále nastavíte, aby se pravidlo aplikovalo na každou objednávku pouze jednou. Můžete také nastavit změnu stavu objednávky. Například v našem případě je nastavena priorita 3:
Tuto možnost využijete například pro Marketplace objednávky, kde jsou přísnější požadavky na expedici. Častokrát se zavazujete k expedování objednávky ve stejný den, kdy objednávku obdržíte. Dále můžete tuto možnost využít pro objednávky s produkty, které je nutné urgentně expedovat, například produkty s krátkou expirací nebo produkty, které je potřeba expedovat v chladu.
Nastavení priorit přes rozšíření Objednávky
Další možností prioritizace objednávek je přes naše rozšíření v app.brani.cz. Následně na objednavky.brani.cz najdete přehled všech objednávek. Jestliže máte více e-shopů, budou zde veškeré objednávky ze všech shopů.
V našem příkladu potřebujeme vyhledat objednávku končící 4421. Tento údaj zadáte do vyhledávacího pole, potvrdíte tlačítkem FILTROVAT a objednávku otevřete.
Zde je možné objednávce ručně přiřadit prioritu.
Tuto možnost využijete, pokud potřebujete expedovat přednostně konkrétní objednávku. Nastavení je snadné, v Brani Baliči nic dalšího pro využívání prioritizace již není potřeba nastavovat.