Filtrování doručených objednávek s podmínkou trackingu
Návod

Filtrování doručených objednávek s podmínkou trackingu

Jak na filtrování objednávek, které byly úspěšně doručené. Vše pohodlně nastavíte díky doplňku Automatizace objednávek. V návodu ukážeme, jak pravidlo pro doručené zásilky nastavit.

Před nastavením podmínky je nutné nejprve nastavit službu a napárovat dopravy - tímto se zabýváme v návodech Jak přidat novou službu pro dopravce a Jak napárovat dopravce. Po napárování doprav je možné přidat podmínku trackingu dopravců do pravidel v Automatizaci objednávek.

PRAVIDLO PRO DORUČENÉ OBJEDNÁVKY

  1. V app.brani.cz přejděte do sekce Automatizace objednávek
  2. Klikněte na tlačítko Přidat pravidlo
  3. Pravidlo si pojmenujte
  4. Zvolte stav, pro který se má pravidlo spouštět
  5. V části podmínky přidejte skupinu podmínek a pojmenujte si ji
  6. Klikněte na Přidat podmínku
  7. Zvolte Externí systémy › Stav zásilky
  8. Kontrolovaný stav nastavte jakýkoliv
  9. Vyplňte stav trackingu Vyzvednutí zásilky na výdejním místě (1.1) a Doručeno na adresu (1.2)
  10. V části Akce klikněte na Přidat akci
  11. Zvolte Změnit stav objednávky
  12. Zvolte stav, na který se má objednávka přepnout
  13. Nastavené pravidlo uložte
Poznámka - V Shoptetu si můžete vytvořit jakýkoliv nový stav objednávky, jak na to najdete v Shoptet návodu Stavy objednávky. V doplňku Automatizace objednávek se objeví během několika minut.

Pravidla si můžete vytvořit obecná pro všechny dopravce, případně je možné v podmínkách pravidla nastavit jen konkrétní přepravce a omezit tak pravidlo pouze na ně.

Brani tip: Pomocí Automatizace objednávek můžete rozlišit, zda byla doručena objednávka na dobírku a u těchto objednávek je možné vystavovat doklad až po doručení zásilky. Odpadají tak starosti s následným vytvářením dobropisů. V pravidle použijete podmínku způsobu platby.

TEST PRAVIDLA

Před tím než pravidlo aktivujete, je možné jej otestovat a zkontrolovat jeho funkčnost.

  1. Klikněte u nastaveného pravidla na tlačítko Upravit
  2. V editoru klikněte v pravém horním rohu na tlačítko Otestovat pravidlo
  3. Vyplňte kód objednávky
  4. Spusťte test

Ve vyhodnocení se zobrazí zda objednávka podmínky pravidla splňuje, či nikoliv. Pokud je pravidlo v pořádku, můžete jej aktivovat.

Pomocí pravidel je možné automaticky přepínat objednávky, které přepravce převzal do přepravy, dále je možné urgovat jejich vyzvednutí na výdejním místě. Je také možné automaticky detekovat vratky. Jak na to najdete v návodech pro Automatizaci objednávek.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.