Filtrování doručených objednávek s podmínkou Balíkobotu

Naše nástroje neustále zlepšujeme a přidáváme nové funkce, z tohoto důvodu nemusí být návod zcela shodný s aktuální verzí doplňku.

Jak na filtrování objednávek, které byly úspěšně doručené? Vše pohodlně nastavíte díky doplňku Automatizace objednávek. V návodu vám ukážeme, jak pravidlo pro doručené zásilky nastavit.

Nový stav objednávky v Shoptetu

Nejprve si vytvoříte v Shoptetu nový stav pro objednávky, které byly úspěšně doručené zákazníkovi. V části Nastavení – Objednávky – Stavy pomocí tlačítka Přidat v pravém horním rohu vytvořte nový stav, můžete ho nazvat například Doručeno.

Nově vytvořený stav se vám v pravidlech v doplňku Automatizace objednávek zobrazí do několika minut.

Nastavení Balíkobotu v Automatizaci objednávek

Aby bylo možné používat Balíkobot v podmínkách pravidel, je nejprve potřeba ho v Automatizaci objednávek nastavit a napárovat dopravce. V pravém horním rohu kliknete na tlačítko Balíkobot nastavení. Zde vyplníte API uživatele a klíč a napárujete dopravce.

Je důležité, abyste napárovali způsob dopravy ke správnému přepravci, jelikož můžete například Českou poštu posílat prostřednictvím Pošty bez hranic. Hotové nastavení potvrdíte tlačítkem Uložit. Nyní je možné přidat podmínku Balíkobotu do pravidel.

Přepínání stavu doručených objednávek

V doplňku Automatizace objednávek klikněte na tlačítko Přidat pravidlo. Nové pravidlo si můžete jakkoliv pojmenovat. Pro přepínání stavu objednávek u doručených zásilek zvolíte Balíkobot status Jakýkoliv status, vyplníte typové stavy Balíkobotu Vyzvednutí zásilky na výdejním místě (1.1), Doručeno na adresu (1.2) a pravidlo je připravené. Veškeré nastavení potvrďte tlačítkem Uložit.

Pravidla si můžete vytvořit obecná pro všechny dopravce, případně je možné v podmínkách pravidla nastavit jen konkrétní přepravce a omezit tak pravidlo pouze na ně.

Brani tip: Pomocí Automatizace objednávek můžete rozlišit, zda byla doručena objednávka na dobírku a u těchto objednávek je možné vystavovat doklad až po doručení zásilky. Odpadají tak starosti s následným vytvářením dobropisů. V pravidle použijete podmínku způsobu platby.

Konfigurace doplňku na míru

Jestliže se vám do toho nechce nebo nemáte na nastavení doplňku čas, můžete to nechat na nás, napište nám na support@brani.cz, stejný email neváhejte využít v případě jakýchkoliv dotazů.