Řazení produktů dle skladovosti, ceny nebo prodejnosti
Díky doplňku Automatizace řazení produktů v kategoriích můžete velmi snadno a rychle řadit produkty ve vašem e-shopu, a to například na základě skladovosti, prodejnosti nebo dalších kombinací. Nastavení doplňku je pouze na pár kliků.
Nastavení pravidel
Pravidla pro řazení produktů si můžete vytvořit vlastní a nebo můžete použít některou z předpřipravených šablon. V doplňku je možné vybrat z následujících šablon:
- Produkty skladem jako první
- Nejprodávanější produkty za posledních 7 dnů
- Řadit podle výšky slevy
- Kombinace Skladem a nejprodávanější produkty za posledních 7 dnů
- Novinky, pak akce, pak skladem
- Skladem, podle ceny
- Skladem, podle stáří
Pokud vám vyhovuje jedna z nich, zvolíte ji a potvrdíte tlačítkem Aplikovat šablonu. To je celé, poté stačí už jen vyčkat (cca 1 hodinu), než doplněk přečísluje všechny produkty na vašem e-shopu a produkty podle pravidel seřadí.
Produktu se nastavuje priorita vždy podle jednoho pravidla, to znamená, že priorita se nesčítá napříč pravidly, ale aplikuje se vždy ta z posledního pravidla (od shora dolů), které produkt splňuje.
Brani tip: Pravidla je možné nastavit na celý e-shop, případně i pouze na konkrétní vybrané kategorie. V pravidlech je možnost zahrnout nebo ignorovat kategorie, na které chcete řazení aplikovat. Dále je možné nastavit pravidla podle výrobce, příznaku, dostupnosti, kódu produktu, atp.
Produkty skladem jako první
S použitím tohoto pravidla budou na vašem e-shopu produkty skladem v kategorii jako první. Neskladové produkty budou až na konci.




Nejprodávanější produkty za posledních 7 dnů
S použitím tohoto pravidla budou na vašem e-shopu nejprodávanější produkty jako první. Je možné si zvolit jiné časové období, můžete 7 dnů změnit na 30 dnů.




Výchozí řazení v Shoptetu
Pro správné fungování doplňku je potřeba nastavit v Shoptetu správně výchozí řazení produktů (Nastavení › Produkty › Zobrazení) na priorita v kategorii (sestupně):

Zároveň je možné toto nastavit na úrovní každé kategorie zvlášť (Produkty › Kategorie › Úprava kategorie › Doplňková nastavení).

Pokud máte jakékoliv dotazy, napište nám na support@brani.cz