Nastavení volitelných hodnot štítků
Návod

Nastavení volitelných hodnot štítků

Ve štítkové službě je možnost definovat atributy štítků, které posíláte přepravci. Můžete si nastavit parametry štítku nebo zásilek, které posíláte.

Ve štítkové službě je možnost definovat atributy štítků, které posíláte přepravci. Můžete si nastavit parametry štítku nebo zásilek, které posíláte.

Nový atribut

Můžete nastavit objem zásilky, váhu a další. Uvedeme si příklad, jak nastavit manipulační jednotku. V app.brani.cz v levém menu přejdete do části Dopravci › Párování doprav.

Následně rozkliknete konkrétní e-shop. U napárované dopravy je možné přidat atributy štítku, tuto možnost najdete po kliknutí na dopravu na stránce vpravo nahoře. Jak napárovat dopravce popisujeme v návodu zde.

Přidáte nový atribut štítku a vyplníte výchozí hodnotu, na našem příkladu je to Manipulační jednotka a EUROPALETA.

Je nutné, aby atribut, který chcete nastavit, podporoval dopravce, přes kterého službu využíváte, tedy pokud posíláte Českou poštu přes společnost Geis, je tedy nutné, aby Geis atribut, který nastavujete, manipulační jednotku podporoval.

Úpravy před zabalením

Je možné aktivovat funkci Možnost úpravy před zabalením a do následujícího pole vyplníte povolené hodnoty - na našem příkladu EUROPALETA, ČTVRTPALETA a Standard paleta. Expedient tak bude mít při kompletaci na výběr z možností, které zde nastavíte a výchozí předvolenou hodnotu může upravit.

Pokud úpravy před zabalením nebudou aktivní, nebudou se při kompletaci zobrazovat. I tak je možné, aby je expedient změnil a to přes tlačítko Zabaleno s upřesněním. Zde jsou k dispozici atributy štítků a jsou zde na výběr veškeré hodnoty, nejen přednastavené. Může se stát, že výjimečně potřebujete zásilku odeslat jiným než obvyklým způsobem.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.