Časté dotazy

Doplněk nezpracoval objednávku, v čem může být chyba?

Nejčastěji je problém v tom, že objednávka není ve stavu, který máte v doplňku pro zpracování objednávky nastaven. Zkontrolujte, zda:

  • je objednávka ve stavu, který máte v doplňku pro zpracování objednávky nastaven
  • souhlasí kód produktu v objednávce s kódem produktu v doplňku
  • objednávka splňuje podmínku, že musí být zaplacená, pokud to tak máte v doplňku nastavené
  • není v logu změn záznam o chybě
  • není objednávka starší 30 dnů, starší objednávky nezpracováváme, lhůtu vám můžeme za žádost prodloužit

Objednávku, včetně historie si můžete zobrazit i v našem Náhledu objednávky.

Přestaly se vyřizovat objednávky, doposud to fungovalo, čím to může být?

Zkontrolujte, prosím, emailové spojení, zda vám dorazí v pořádku testovací email. Hlásí vám to chybně zadané údaje? Zkontrolujte, zda nedošlo ke změně hesla k emailové schránce.

Doplněk přepnul objednávku do stavu pro chybu, co se stalo?

Velmi pravděpodobně došlo k vyprodání produktu, tedy nejsou volné hodnoty v seznamu hodnot. Nahlédněte do logu změn, zda zde nebude záznam o vyprodání produktu, případně jiná chyba.

Zákazník po delší době uhradil objednávku, proč ji doplněk nevyřídí?

Zpracováváme objednávky staré maximálně 30 dnů, pokud je starší, doplněk ji už nezpracuje.

Jam mám nastavit SMTP?

Pro odesílání emailů přes vaši emailovou schránku je potřeba zadat údaje pro SMTP. Ty naleznete u svého poskytovatele emailové schránky. V případě, že využíváte schránku od Shoptetu, budou údaje následovné:

  • SMTP Uživatel: Vaše emailová adresa
  • SMTP Heslo: heslo k Vaší emailové adrese
  • SMTP Host: mbox.myshoptet.com
  • SMTP Port: 587
  • Zabezpečení: TLS

Jestliže využíváte emailovou schránku u jiného poskytovatele, obraťte se na něj, potřebné údaje vám sdělí.

Jam mám nastavit SMTP když používám Gmail?

Pro odesílání emailů přes Gmail je potřeba změnit v nastavení doplňku v části Email možnost Odesílat emaily přes na Gmail.

Následně se klasicky přihlásíte ke svému účtu a email propojíte.

Nastavuji doplněk a když vložím PDF do generátoru, celá stránka se zasekne, co s tím?

Tyto potíže jsou v prohlížeči Safari, zkuste nakonfigurovat doplněk v jiném prohlížeči.

Potřebuji opakovaně vyřídit objednávku, zákazník ztratil email, dávám ji do správného stavu, přesto to nefunguje, co dělám špatně?

Jakmile již jednou doplněk objednávku vyřídí, pak je zpracována a podruhé ji už nevyřídí. Pro opakované vyřízení jedné objednávky je potřeba ji nejprve dát v doplňku zapomenout a poté ji vrátit ručně na stav pro vyřízení, doplněk ji poté znovu zpracuje.

Zákazník tvrdí, že v emailu poukaz nemá, mohu si poslat kopii emailu, kterou obdržel?

V doplňku na záložce Objednávky kliknete na modré tlačítko Více info. Zde pak můžete vyplnit svůj email a zaslat si na něj kopii pomocí tlačítka Znovu odeslat email s produkty. Obdržíte totožný email, který byl zaslán zákazníkovi a můžete si tak zkontrolovat jeho obsah.