
Monitoring objednávek
Je vaším cílem, aby váš e-shop fungoval co nejvíce automatizovaně a vy jste tak mohli ušetřit čas a věnovat ho jiným důležitým obchodním činnostem? Pak je náš doplněk pro automatický monitoring objednávek určen přímo pro vás.
- Získáte dokonalý přehled nad všemi příchozími objednávkami.
- Snížíte riziko zbytečného vyřizování objednávek vytvořených roboty či neseriozními zákazníky.
- Ušetříte za poštovné u zásilek pro zákazníky, kteří si je pravidelně nevyzvedávají.
- Můžete přidávat poznámky k objednávkám, které obsahují určité produkty.
- Na základě vámi nastavených pravidel, náš systém projde údaje každé objednávky a informuje Vás o objednávkách, které vyžadují Vaši pozornost.
Základní princip fungování
Doplněk umožňuje v rámci jednotlivých pravidel definovat podmínky pro monitoring objednávek přesně podle vašich potřeb. Na základě těchto pravidel pak bude pravidelně a automaticky kontrolovat nové objednávky a informovat vás o aktuálních stavech, změnách či jiných požadovaných parametrech u vašich objednávek.
Nástroj nezasahuje přímo do administrace e-shopu a objednávky tedy nikdy sám nestornuje. Pouze vás informuje o objednávkách, které budou obsahovat vámi sledované informace. Konečný postup a řešení je vždy na vás.
Jaká pravidla můžete pro monitoring objednávek nastavit?
Prvním krokem pro efektivní využití nástroje je nastavení pravidel, na základě nichž bude nástroj vaše objednávky kontrolovat, dále s nimi pracovat a informovat vás o jejich stavu.
Filtr
- Jméno/Email/Adresa obsahuje - znaky, které se mají v rámci objednávek hledat.
- Adresa obsahuje - libovolná informace z adresy zákazníka (ulice, č.p., město, PSČ).
- IP adresa - určení problémových objednávek na základě IP adresy počítače, ze kterého byly provedeny. IP adresu, ze které objednávka přišla, naleznete ve správě eshopu po otevření dané objednávky, pod záložkou „Doplňující informace“, nad polem pro poznámky.
- Kód/Název produktu obsahuje - přidejte více kódů/názvů. Pokud alespoň jeden objednávka obsahuje, aplikuje se na něj dané pravidlo.
- Email měl storno více jak - v případě, že daný e-mail měl již uvedený počet stornovaných objednávek, značí každou další objednávku jako podezřelou.
Akce
- Poslat na email - automatické zaslání emailu s informací o tom, že byla splněna daná podmínka u určité objednávky.
- Zapsat do logu změn - daná informace o objednávce se zapíše do logu v informačním systému is.brani.cz
- Zapsat do poznámky k objednávce - umožňuje zapsat zmínku do poznámky k dané objednávce.
Export a import pravidel
Další šikovnou funkcí nástroje je „Export do CSV“. Díky ní můžete vyexportovat všechna stávající pravidla do jednoho souboru, který lze otevřít v tabulkovém editoru ve vašem počítači. V tomto editoru pak jednotlivá pravidla můžete tvořit efektivněji a rychleji, než přímo v internetovém rozhraní.
S pomocí nástroje pro import CSV pak takto upravený soubor můžete opět nahrát a pravidla vepsaná do souboru se Vám zobrazí v rozhraní.
Příklad použití doplňku
Abychom vám prakticky ukázali, co všechno nástroj umí, připravili jsme pro vás názorný příklad jeho využití.
Jak můžete vidět na obrázku níže, vytvořili jsme pravidlo s názvem “Neplatič Jan Novák, Praha”. Toto pravidlo je definováno příjmením, emailem a městem. Dále jsme vybrali obě možnosti zápisu - do LOGu a zároveň i do poznámky objednávky.
Výsledkem jsou informační zápisy na dvou místech. Názornou ukázku zápisů můžete vidět na níže.
V LOGu změn na is.brani.cz:
V poznámce u objednávky:
Pokud navíc vyplníte možnost zaslání upozornění na e-mail, doručí se na zadaný e-mail automaticky tato zpráva:
Jak postupovat při aktivaci doplňku?
Po objednání doplňku přijde na váš email vygenerované heslo. Toto heslo použijete k přihlášení do is.brani.cz. Po přihlášení přejdete do sekce Monitoring objednávek, kde si můžete své filtry spravovat.
Heslo si můžete změnit po přihlášení v pravém horním rohu po kliknutí na váš email a následně na „Uživatelský účet“.
Funkce
Ukázky nástroje
Časté dotazy
Získejte doplněk a ušetřete si práci i náklady s vaším e-shopem 🔥