Automatizace objednávek
Nastavte si automatické změny objednávek přesně podle vašich potřeb. Ušetříte čas při urgování plateb, třídění objednávek dle dopravy nebo sledování zásilek.
Vlastníte úspěšný e-shop s desítkami až stovkami objednávek denně? Zabírá vám přepínání stavů těchto objednávek stále více času? Pak rozhodně vyzkoušejte náš doplněk Automatizace objednávek. Díky jeho funkcím si ve stavech objednávek uděláte jednou pro vždy pořádek a začnete je třídit plně automatizovaně.
V rámci doplňku lze nastavit pravidla, díky kterým jsou vaše objednávky automaticky přepínány a dále tříděny. Pro udržení přehlednosti je nejlepší, když si jednotlivá pravidla pojmenujete tak, abyste se v nich dobře orientovali. V rámci jednotlivých pravidel si poté nadefinujete konkrétní podmínky, které mezi sebou můžete libovolně kombinovat. Na základě nich jsou poté automaticky přepnuty stavy objednávek, které tyto podmínky splňují.
Doplněk pracuje samostatně, usnadní práci s objednávkami, šetří čas, snižuje chybovost. Pomocí nástroje je možné automaticky:
- urgovat nezaplacené objednávky
- třídit objednávky s poznámkou zákazníka
- třídit objednávky se zbožím, které máte skladem
- urgovat vyzvednutí zásilky
a další funkce.
Dostupné podmínky
Doplněk umí na základě vámi nastavených podmínek automaticky přepínat jednotlivé stavy u objednávek.
Umožní vám třídit objednávky podle zadaných kritérií – například na základě:
- metody platby
- metody dopravy
- stavu platby objednávky
- kódu a názvu produktu
- dostupnosti na skladě
- stáří objednávky
- poznámka zákazníka
a mnoho dalších podmínek.
Můžete automaticky stornovat nezaplacené objednávky, posílat zákazníkům e-maily s upomínkou nebo další informace a upozornění na základě informací z pokladny.
Díky propojení s podporovanou expediční službou (Balíkobot, Shoptet Balíky a další) si můžete vyfiltrovat objednávky, které zůstaly nepřevzaté na výdejně, informace o vrácených objednávkách apod.
Podporované služby
Pokud chcete pomocí pravidel sledovat tracking zásilky a přepínat dle něj stavy objednávek, můžete využít napojení na různé dopravní služby, které vám umožní snadno generovat přepravní štítky a sledovat zásilky, aniž byste museli vyvíjet vlastní řešení.
K dispozici jsou tato napojení:
A následně také napojení na VHL Europe nebo Baselinker.
Kolik to stojí?
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.









































