Jak urgovat vyzvednutí objednávky na výdejním místě s podmínkou trackingu
Návod

Jak urgovat vyzvednutí objednávky na výdejním místě s podmínkou trackingu

Vyzvěte zákazníka pomocí doplňku Automatizace objednávek a trackingu k vyzvednutí zásilky dříve, než se zásilka vrátí zpět. Poradíme, jak vše nastavit a snížit tak počet vratek.

Před nastavením podmínky je nutné nejprve nastavit službu a napárovat dopravy - tímto se zabýváme v návodech Jak přidat novou službu pro dopravce a Jak napárovat dopravce. Po napárování doprav je možné přidat podmínku trackingu dopravců do pravidel v Automatizaci objednávek.

PRAVIDLO PRO URGENCI NEVYZVEDNUTÝCH ZÁSILEK

  1. V app.brani.cz přejděte do sekce Automatizace objednávek
  2. Klikněte na tlačítko Přidat pravidlo
  3. Pravidlo si pojmenujte
  4. Zvolte stav, pro který se má pravidlo spouštět
  5. V části podmínky přidejte skupinu podmínek a pojmenujte si ji
  6. Klikněte na Přidat podmínku
  7. Zvolte Externí systémy › Stav zásilky
  8. Kontrolovaný stav nastavte poslední
  9. Vyplňte stav trackingu Připravena k vyzvednutí (2.3)
  10. Nastavte stáří trackingu (např. 48 hodin)
  11. V části Akce klikněte na Přidat akci
  12. Zvolte Změnit stav objednávky
  13. Zvolte stav, na který se má objednávka přepnout
  14. Nastavené pravidlo uložte

Časová podmínka se začíná počítat od doby, od kdy je uložena zásilka na výdejním místě. Čas si přizpůsobte, není potřeba urgovat zákazníka ihned, jakmile je objednávka na výdejním místě.

Pravidla si můžete vytvořit obecná pro všechny dopravce, případně je možné v podmínkách pravidla nastavit jen konkrétní přepravce a omezit tak pravidlo pouze na ně.

U urgence nevyzvednutých zásilek tedy doporučujeme v případě různé úložní doby přepravců definovat pravidla i s podmínkou metody dopravy. Také je možné urgovat dříve zásilky v boxech, použili byste podmínku Název výdejného místa obsahuje. Pravidel pro urgenci nevyzvednutých zásilek můžete vytvořit více.

Brani tip: Pomocí Automatizace objednávek můžete zákazníka zaurgovat, aby si zásilku vyzvedl dříve než skončí její úložní doba a vrátí se zpět. Je tedy možné snížit počet nepřevzatých vratek. V Shoptetu si můžete vyfiltrovat objednávky ve stavu Nevyzvednuto a případně zákazníky můžete i obvolávat.

TEST PRAVIDLA

Před tím než pravidlo aktivujete, je možné jej otestovat a zkontrolovat jeho funkčnost.

  1. Klikněte u nastaveného pravidla na tlačítko Upravit
  2. V editoru klikněte v pravém horním rohu na tlačítko Otestovat pravidlo
  3. Vyplňte kód objednávky
  4. Spusťte test

Ve vyhodnocení se zobrazí zda objednávka podmínky pravidla splňuje, či nikoliv. Pokud je pravidlo v pořádku, můžete jej aktivovat.

Pomocí pravidel je možné automaticky přepínat objednávky, které přepravce převzal do přepravy, dále je možné přepínat doručené objednávky a nebo detekovat vratky. Jak na to najdete v návodech pro Automatizaci objednávek.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.