LIVERO zrychluje všechny procesy o více než 130 % díky Brani

stačilo přidat pouze 2 skladníky pro trojnásobný obrat
stačilo přidat pouze 2 skladníky pro trojnásobný obrat
zrychlení expedice a naskladnění o více než 130 %
Systém řízení skladu je bezkonkurenční na trhu ať už se jedná o funkce nebo cenovou dostupnost. Srovnatelná řešení stojí vyšší statisíce při implementaci a mají mnohonásobně vyšší provozní náklady. Bez spolupráce s firmou Brani bychom se nikdy nedostali do takové velikosti.

LIVERO používá téměř všechny nástroje od Brani. Níže můžete vidět jejich přehled a k čemu je využívá.
Brani Balič a Brani Sklad
Díky Brani Baličovi a Skladu může LIVERO expedovat zboží efektivněji než dříve. Používá chaosové zaskladnění pro úsporu místa ve skladu a všichni skladníci jsou vybaveni čtečkami, aby vždy věděli, kde zboží je a co s ním mají dělat.
Díky tomu je i v jejich 3 000 metrovém skladu řád a pořádek.
Dodavatelské nákupní seznamy
Nákupní seznamy jsou centrem objednávání zboží. Nástroj sleduje nové objednávky a zboží, které není skladem nebo se začíná na skladě vyprodávat - klesá pod nastavenou minimální skladovou zásobu, se automaticky přidá na nákupní seznam. LIVERO rovněž s nákupními seznamy aktivně pracuje a doplňuje do nich ručně i další zboží, které si chce nachystat například na blížící se sezónu.

Každá objednávka u dodavatele je evidována v tomto nástroji, kde se k ní ukládají další data - jako například číslo objednávky u dodavatele, její status nebo datum předpokládaného doručení zboží. Na základě těchto dat se provádí výpočet zatížení skladu (v době přijetí zboží), popřípadě automatické emaily pro klienty, pokud je u nějakého zboží zpožděné dodání.
Automatizace objednávek
E-shop LIVERO používá v Automatizaci objednávek téměř 40 pravidel a tím maximalizuje automatizaci přepínání stavů a posílání transakčních e-mailů. Automatem také detekuje problémové objednávky nebo objednávky, které by potenciálně mohly vyžadovat pozornost a přepíná je do stavů k ruční kontrole.

Hlídání dostupností u dodavatelů
Mnoho dodavatelů nemá XML exporty a z toho důvodu jejich odběratel neví, jaké zboží mají skladem a jaké ne. To může vést k nespokojenosti zákazníků, kterým se kvůli tomu může dodání objednávky prodloužit.
Pro LIVERO bylo vyvinuto několik robotů, které prohledávají weby dodavatelů plně automaticky a hlídají dostupnosti produktů, popřípadě aktualizují fotografie a ceny produktů.
Díky tomu je zákazník vždy přesně informován o dostupnosti a LIVERO neprodá zboží omylem pod nákupní cenou nebo s malou marží.
❌ Problém
- práce s papíry
- neefektivní práce se zbožím při naskladňování a expedici
- chyby při kompletaci objednávky
- chyby při balení zboží zákazníkovi
- špatná evidence zboží
- neschopnost přizpůsobit expedici výkyvům
- nutnost skladníků znát dokonale zboží
- potřeba měření výkonu pracovníků
- nemožnost provedení efektivní inventury ve více lidech
- nemožnost provedení inventury a zároveň expedování zboží
- pomalé dohledávání zásilek na kamerovém systému
- problémy při expedici reklamací
- problémy při zpracovávání vratek
✅ Řešení
- implementace Brani Skladu
- implementace Brani Baliče
- nákup vybavení pro expedici od Brani (čtečky)
- objednávání zboží přes Nákupní seznamy
- plná automatizace stavů přes Automatizaci objednávek
O partnerovi
Internetový obchod LIVERO vznikl teprve v roce 2020. Původně měl sloužit pouze jako katalog zboží pro zákazníky, kterým firma prováděla rekonstrukce.
LIVERO mělo ale takový úspěch, že začalo být potřeba se naplno věnovat pouze e-shopu. S exponenciálně přibývajícím počtem objednávek se museli vypořádat s mnoha nečekanými překážkami. Při určitém objemu tržeb se příjem zboží, expedice a celá administrace zacyklili a začali se hroutit na všech frontách. Příčinu naštěstí detekovali téměř ihned. Byla v neefektivním řízení skladu.
Se všemi překážkami se zatím doposud úspěšně poprali. Neustále je však co zlepšovat a právě proto se LIVERO nadále soustředí na zrychlení a zefektivnění procesů ve firmě a zkvalitnění služeb směrem k jejich zákazníkům.
Tým LIVERO aktuálně tvoří 25 lidí a má sklad o rozloze 3000 metrů.
Jste připraveni zrychlit expedici vašeho e-shopu?
Neplatíte nic dopředu.
30 dní na vyzkoušení se všemi funkcemi.
Platíte jen tolik, kolik skutečně expedujete.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.