Dodavatelské nákupní seznamy

Objednáváte na svůj e-shop každý den nové zboží? Zabírá vám každodenní zadávání objednávek spoustu času? Ušetřete ho díky našemu nástroji pro automatizaci nákupu zboží. 

Dodavatelské nákupní seznamy

Tento nástroj používají

Objednáváte na svůj e-shop každý den nové zboží? Zabírá vám každodenní zadávání objednávek spoustu času? Ušetřete ho díky našemu nástroji pro automatizaci nákupu zboží.

Nejdůležitější funkce

Máte na svém e-shopu velký obrat a denně objednáváte nové zboží od více dodavatelů? Pak jistě víte, jak těžké je udržet ve všech objednávkách pořádek — pravidelně je třídit a řešit, od jakého dodavatele vyjde daná položka nejvýhodněji. 

  • Skenování nových objednávek.
  • Tvorba nákupních seznamů s produkty, které nemáte skladem.
  • Hromadná práce s produkty v seznamech.
  • Automatické přidávání produktů do nákupních košíků dodavatelů.
  • Kontrola produktů při převzetí zásilky od dodavatelů se čtečkou čárových kódů. 
  • Hromadné naskladnění do Shoptetu na jedno kliknutí.

Nástroj je plně integrován s platformou Shoptet, Datadepo a Napojse.

Základní princip fungování

Je samozřejmě na vás, jak využijete jednotlivé komponenty tohoto nástroje, ale i přesto pro vás máme doporučení pro optimální využití nástroje.

  • Přijde vám nová objednávka — robot ji zpracuje a rozdělí podle toho, zda dané produkty máte nebo nemáte skladem. 
  • Produkty, které nemáte skladem, se přiřadí na neuložený nákupní seznam a roztřídí podle jednotlivých dodavatelů.
  • Ve chvíli, kdy se chystáte udělat objednávku u dodavatele, vytvoříte si nový nákupní seznam, do jehož názvu můžete zadat název dodavatele včetně dne očekávaného přijetí.
  • Pomocí hromadných nástrojů si přesunete všechny produkty daného dodavatele z neuloženého seznamu do nově vytvořeného seznamu.
  • Otevřete si daný seznam a pomocí jednoho tlačítka spojíte všechny stejné produkty do jednoho seznamu.
  • Přidáte hromadně všechny produkty do nákupního košíku dodavatele, pokud dosud nebyly přidány. Tato funkce se programuje na míru pro každého dodavatele.
  • Když vám dorazí zásilka s produkty od dodavatele, otevřete si příslušný nákupní seznam.
  • Pomocí čtečky čárových kódů si naskenujete veškeré produkty, které vám dorazily.
  • Pokud nedorazilo veškeré objednané zboží, použijete v rámci kompletace tlačítko na rozdělení produktů a následně přesunete tyto nezkompletované produkty do neuloženého nákupního seznamu, abyste je nezapomněli při nejbližší objednávce doobjednat.
  • Ve chvíli, kdy máte nákupní seznam plný produktů, které reálně dorazily, použijete hromadné naskladnění do eshopu — tímto krokem se automaticky zvýší skladová zásoba ve vašem eshopu.

Kolik to stojí?

Zpracovaná objednávka je taková objednávka, u které je potřeba alespoň něco doobjednat – tedy obsahuje položky, které aktuálně nemáte skladem a je nutné je naskladnit.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
2
Všechny uvedené ceny jsou bez DPH.

Co nástroj umí?

Detekce co chybí ve skladu

Systém generuje tabulku, kde vidíte, které produkty máte v mínusu nebo pod minimální skladovou zásobou a na jedno kliknutí si tyto produkty v daném množství můžete přidat na nákupní seznam, abyste si srovnali sklad.

Detekce co chybí ve skladu

Očekávané zboží

Nástroj generuje tabulku, kde vidíte, který den vám přijde kolik produktů, v jaké váze a kolik objednávek budete moct v daný den odbavit. Díky tomu jste schopni přesněji řídit expedici a počet lidí ve skladu.

Očekávané zboží

Nejčastěji objednávaný produkt

V přehledné tabulce vám nástroj zobrazuje, které zboží jste nejčastěji objednávali u dodavatele za dané období. Díky tomuto dokážete určit, které produkty by se vám hodilo mít na skladu ve větším počtu.

Nejčastěji objednávaný produkt

Import z Excelu

Díky přehlednému importu můžete importovat seznam produktů do nákupního seznamu z Excelu. Povinný je jen kód produktu a počet kusů - zbytek dat (například dodavatele) si nástroj doplní sám.

Import z Excelu

Variabilní exporty

Můžete si nadefinovat vlastní exporty do CSV nebo Excelu se sloupci, které potřebujete. Díky tomu si velmi jednoduše přidáte export pro dodavatele přesně ve formátu, v jakém ho potřebuje.

Variabilní exporty

Filtrování produktů

Díky pokročilým filtrům můžete s produkty na seznamu pracovat hromadně a označovat si produkty, které vyhovují vašim podmínkám.

Filtrování produktů

Seznam objednávek

Všechny objednávky u dodavatelů vidíte v přehledné tabulce a tak máte vždy přehled, v jakém stavu je objednávka, kdy očekáváte její dodání, číslo dokladu, poznámku a podobně.

Seznam objednávek

Jak nástroj hodnotí partneři?

Balič posunul naši expedici na novou úroveň. Z pár korun můžete ze dne na den expedovat na úrovni nevětších e-shopů v ČR. Silně doporučuji.
Petr Čerňanský
rybizak.cz
Asi nejvíce zásadní doplněk (ještě automatizace objednávek), díky kterému stále můžeme být na Shoptetu. Dokáže Vám extrémně zrychlit a zefektivnit celou expedici. V našem konkrétním příkladě jsme ještě minulé Vánoce v absolutní špičce běhali po skladě ve 12 lidech (pickeři) + baliči. Někdy v lednu / únoru jsme nasadili baliče. Výsledek? Aktuálně máme cca stejný počet objednávek jako ve špičce na minulé Vánoce a... po skladě chodí 2-3 pickeři. NESKUTEČNÉ UŠETŘENÍ ČASU A TAKÉ NÁKLADŮ! Konec únavného hledání produktů do objednávky, také můžete vychystávat několik objednávek najednou, a v neposlední řadě máte pod kontrolou efektivitu vašich pracovníků. Skvělé! Děkujeme moc!
brainmarket.cz
Jedná se o nutný nástroj při odesílání většího množství zásilek, obzvlášť při větším množství lidí na skladu.
plaza.cz
Skvělý doplněk, který nám neskutečně zrychlil expedici a i pomohl uklidnit náš svinčík. Celkově nám celý ekosystém pomáhá ušetřit desítky hodin času (a stovky emailů protože najednou nám objednávka nezapadávají při výrobě či kompletacích) Bonus je, že opravdu balit může kdokoliv bez znalosti zboží a chybovost nám spadla na 0.
Tomáš Pitter
Utopy.cz
Must have doplněk, pokud e-shop myslíte vážně. Spousta funkcí, parádní videonávody (projděte si je a sami uvidíte, že doplněk usnadní spoustu práce, ušetří čas a nervy s chybami/reklamacemi/vratkami). Navíc fantastická podpora - pomohli mi vždy, když jsem něco potřeboval. Navíc na projektu stále pracují a vyvíjejí jej... Pěkný bonus je skvělé řešení ceny - když se nedaří, platíte méně... Za nás top doplněk Shoptetu, který jej samotný povyšuje na další level.
Ondřej Němeček
nejlevnejsikoralky.cz
Expediční nástroje od Brani hodnotím velmi pozitivně, protože díky nim jsme získali přehledný sklad, nad kterým máme kontrolu. Zrychlili jsme expedici, ušetřili jsme čas našim zaměstnancům a zjednodušili veškeré procesy.
Lukáš Čížek
prokonzole.cz
S výsledným řešením celé implementace jsme maximálně spokojeni. Napojení přes Shoptet bylo na pár kliknutí, zákaznická podpora nám v rámci bezplatných konzultací pomohla vše nastavit k dokonalosti. Vše se odráží u zákaznických recenzí, které jsou teď vlivem výrazně nižší chybovosti o 20 % lepší.
Tomáš Kruczek
cistedrevo.cz
Obrovská pomoc a usnadnění procesů kolem eshopu. Nejen, že nástroje jsou skvělé, ale především skvělá podpora tomu pomáhá a dokáže to dotáhnout k dokonalosti.
proradost.kreativnibrabec.cz
Skvělá spolupráce, vždy vše dotažené do konce, flexibilita a rychlost ... nikdy nebyl s ničím problém a naopak, pokud byl problém i třeba na straně shoptetu, vždy se našlo rychlé řešení situace u Brani :)
decoronline.cz
Když jsme začínali obchodovat s Amazonem, vyvstal nám problém s importem objednávek do systému přepravce. Už ani nevím, kdo nám brani.cz doporučil, každopádně tento problém zvládli bravurně a hlavně rychle a za přijatelnou cenu. Ušetřili nám tímto kopec času a nervů. Ještě jednou díky. Vřele doporučuji všem.
aaryans.cz
Výborná spolupráce, která vedla k technickému řešení téměř neřešitelné customizace Shoptetu. :-) Doporučuji.
obchod.farmamoulisovych.cz
Spolupráci hodnotím pozitivně, nemůžu si naprosto stěžovat. Pan Blaškovič mi v začátcích s vlastní expedicí velmi pomohl, děkuji! Také bych ocenil přehledně zpracované online návody, které jsou rychlé a snadné. Jakmile člověk pochopí systém, zvládne hodně věcí nastavit i sám.
Tomáš Kosačík
brichac.cz
Po čase hodnotím celý proces jako plynulý a bezbolestný. Splnil moje očekávání. Oceňuji vždy rychlou reakci a ochotu pomoci při řešení jakýchkoliv problémů. Děkujeme a těšíme se na další spolupráci a vylepšení!
Martin Borl
littleshoes.cz
Ocenili jsme praktičnost, jednoduchost a propojenost systému. Nasazení bylo rychlé, cenově dostupné a celkový přístup profesionální. Na spolupráci se společností Brani a samotným panem Blaškovičem si vážíme skutečného zájmu pomoci, nadstandardní péče a komunikace i ochotě nalézt to nejlepší možné řešení.
Kateřina Kožíšková
cityzenwear.cz
Za mě je to neskutečná úspora času, peněz a energie. Není nic horšího, než dělat dokola nudný proces, který za nás může udělat robot. Navíc mnohem přesněji, milionkrát rychleji a bez řečí. Jsem opravdu nadšená a už uvažuji o dalším doplňku, kterým pravděpodobně bude Automatizace nákupu zboží.
Hana Moneam
natubea.cz
Systém řízení skladu je bezkonkurenční na trhu ať už se jedná o funkce nebo cenovou dostupnost. Srovnatelná řešení stojí vyšší statisíce při implementaci a mají mnohonásobně vyšší provozní náklady. Bez spolupráce s firmou Brani bychom se nikdy nedostali do takové velikosti.
Jan Fréhar
livero.cz
Branislav Blaškovič a jeho tým Brani.cz jsou úžasní profesionálové schopní zalepit nejednu díru, které v sobě Shoptet skrývá. Pokud také natrefíte na funkce, které při chodu e-shopu potřebujete a považujete je za základní, ale zaměstnanci HelpDesku Shoptetu vás odmítnou vyslechnout a pochopit a budou si stát na svém, že chyby jsou v Shoptetu vlastnostmi systému, obraťte se na Brani.cz. Komunikace je rychlá, svižná a narozdíl od HD se vás budou snažit pochopit a navrhnout řešení i v případě, že nakonec k realizaci vašeho přání nedojde. Taktéž doporučuji prohlédnout si nabídku existujících doplňků Brani.cz pro Shoptet - jsou funkční a v případě nesnází je podpora vždy okamžitá. Díky automatizaci ušetříte několik hodin týdně. Doporučuji!
Robert Fresh
cerstvyboby.cz
Vše rychle, levně a kvalitně. Brani.cz dovede to co dodavatelé v česku nedovedou přitom by to měl být standart. Vždy se rád vracím k dalším spolupracím.
Robin Šustai
sladke-potreby.cz
Brani? Tak to je synonymum pro MÁGA! Nejen že jejich doplňky nám šetří hodiny práce, zabraňují zapomenutí objednávek v procesu, urychlují expedici a celkově ulehčují práci. K tomu umí individuální úpravy administrace e-shopu, která nám ulehčuje každodenní práci - ať už jde o báječnou poznámku, o prokliky na další aplikace nebo zdokonalení kompletace. Doporučuji všemi deseti! Brani a jeho tým mají nekonečnou studnici nápadů jak vám pomoci ulehčit práci :) Děkuji za spolupráci.
Barbora Levíčková
eshop.mushgo.cz
Od začátku naší spolupráce s firmou Brani.cz si rozumíme, oceňujeme jejich rychlou podporu, často v rámci daného dne. Líbí se nám i neustálý rozvoj systémů a jejich ochota brát v potaz naše doporučení či vylepšení. Všechny systémy od Brani fungují spolehlivě, jsme opravdu velmi spokojeni.
Tomáš Sokol
flexitylife.cz
Po přechodu na Shoptet před 2 lety jsem byl opravdu naštvaný, protože nefungovaly dle mého základní věci. Tenhle doplněk vše doplnil a přidal 100 věcí navíc. Shoptet + Automatizace objednávek od Brani je lepší e-shopové řešení, než-li má většina multimiliardových e-shopů. Dle mého už nemá smysl t'ukat vlastní řešení.
Petr Čerňanský
rybizak.cz
Kdybych si ze všech Shoptet doplňků musel vybrat a používat pouze jeden, tak by to byla Automatizace. Zcela bez legrace nám to šetří hodiny času a už si to bez toho ani nedokážu představit. Těch možných scénářů a kombinací je tolik, že s tím vyřešíte úplně všechno. Automatizace rulez!
Martin Žufánek
lepsinalada.cz

Nejčastější dotazy

Proč nastala chyba, že produkt nebyl přidán do košíku?

Jestliže v nastavení v Nákupních seznamech používáte napojení přes Datadepo a nebo Napojse, pak tato chyba znamená, že v době, kdy se dotazujeme na produkty, se nám vrátí informace, že produkt dodavatel nemá skladem, pak v logu je právě tato chyba a produkt nemohl být přidán do košíku.

Jestliže napojení žádné nepoužíváte, znamená to, že jste neklikli na ikonku přidání do košíku v seznamech.

Proč se na nákupní seznamy přidaly špatné produkty a nebo produkty ve špatném množství?

Na nákupní seznamy přidáváme produkty z objednávky, které měli v okamžiku přijetí objednávky skladovou zásobu pod 0 kusů. Jestliže jste měli 3 ks skladem a přišla nová objednávka na 4 ks, přidáme na seznam jen 1 ks, který chybí (pokud nemáte zapnutou ignoraci skladu a nebo minimální množství). Když vám nějaký produkt na seznamu chybí, pravděpodobně jste měli skladem dostatečné množství.

Počet kusů v okamžiku přijetí objednávky si můžete ověřit přes Náhled na objednávku (odkaz najdete i v levém menu v naší administraci). Tato hodnota je neměnná a nemá na ni vliv ani to, že produkt naskladníte později až po přijetí objednávky.

Jak je možné, že se na nákupní seznamy nepřidaly žádné produkty z objednávky?

Nejprve zkontrolujte, zda byla objednávka zpracovaná. Zkuste si ji vyhledat v sekci Zpracované objednávky. Pokud jste ji nenašli, pravděpodobně objednávka není ve stavu, který je definovaný v části Nastavení › Stav nové objednávky.

Je nutné, aby objednávka v tomto stavu zůstala, dokud ji nákupní seznamy nezpracují, může to trvat několik minut. Nestačí, aby objednávka v nastaveném stavu byla pouze pár sekund. Jestliže objednávka na seznamu zpracovaných objednávek je, pravděpodobně pro ni není nutné nic objednávat. Viz tato odpověď.

Objednávku jsem vytvořil v Shoptetu ručně, proč se nepřidaly na seznam všechny chybějící produkty?

Když vytváříte objednávku na Shoptetu ručně, je vytvořena okamžitě. Jakmile do objednávky poté přidáte produkt, znamená to jen změnu objednávky. My nedokážeme zjistit, kdy objednávku přestanete upravovat a považujete ji za konečnou (s konečným seznamem produktů).

Jakmile je vytvořená objednávka ve stavu, který je určený pro její zpracování v nákupních seznamech, tak se může stát, že ji zpracujeme v čase, kdy jste do ní ještě nestihli přidat všechny produkty.

V takových případech doporučujeme objednávku vyhledat v sekci Zpracované objednávky a kliknout na tlačítko zapomenout, smazat produkty a zpracovat znovu, jakmile ji budete mít její úpravy dokončené a doplněk objednávku znovu zpracuje - pozor na to, že objednávka musí být ve stavu, který je v doplňku pro zpracování objednávky nastaven.

Mám novou objednávku v Shoptetu, a chtěl jsem si vyzkoušet doplněk, proč se nepřidaly produkty na seznam?

Doplněk získává data o objednávkách až po jeho instalaci. Pokud tedy instalujete doplněk později než došlo k vytvoření objednávek, doplněk objednávky zpětně nezpracuje. Doplněk je nutné otestovat na nových objednávkách, které budou vytvořené až následně po instalaci doplňku.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.