Automatické úpravy cen

  • Hromadné nastavení akčních cen pro skupiny produktů
  • Řízení výprodejů na základě vámi stanovených podmínek
  • Nastavovat akční ceny s ohledem na minimální přirážku
  • Vyprodat poslední kusy produktů

Pokud máte v nabídce větší množství produktů a rádi byste řídili jejich akční ceny zcela automatizovaně, pak je tento doplňěk právě pro vás. Automaticky vyprodejte sklady a nepřekračujte minimální obchodní přirážku.


Doplněk v pravidelných intervalech (přibližně jednou za hodinu) prochází vaše produkty a nastavuje jim akční ceny podle zadaných pravidel. Pravidel může být i více a každé obsahuje různé podmínky, například kategorii, výrobce, příznaky, cenu, skladovost a podobě.

V rámci doplňku lze nastavovat akční ceny pro každý ceník zvlášť. Dále se nastavuje časové období, ve kterém je akční cena platná. Výšku slevy lze určit procentem a doplněk za vás pohlídá minimální obchodní přirážku, kterou si zvolíte.

Aby akční ceny vypadaly dobře, je možné nastavit automatické zaokrouhlování nebo úpravu na Baťovy ceny.

Příklady použití v praxi

Tento nástroj funguje na principu pravidel a dokáže vypočítat počet prodaných kusů jednotlivých produktů na vašem e-shopu a na základě toho snížit nebo zvýšit ceny produktů. Toto nastavení můžete kombinovat se skladem, přirážkou atd.

  • Zvyšte ceny produktů, které se dobře prodávají. Za každou prodanou položku se k ceně připočítává malé procento.
  • Snižujte cenu produktů, které se neprodávají. Ale jen pokud je máte skladem. A zároveň jen do úrovně nějaké minimální přirážky, kterou si určíte.
  • Načasujte si speciální ceny na přesné termíny v budoucnosti. Můžete si nachystat několik akcí dopředu a dále na to už nemyslet.

Ukázky z nastavení nástroje

Základní nastavení úpravy ceny a výběr termínu.

Ukázka nastavení výpočtu ceny podle prodejnosti.

Nastavení filtru produktů, na které se bude aktuálně pravidlo aplikovat.

Tento nástroj používají

Reference

Rozbalit/skrýt reference ↓

- Pozor při testování, než SE pochopíte, ať si nesmažete již nastavené slevy v kategorii. Nepřišli jsme na to, jak nastavit, aby SW nepřepisoval již dříve nastavené slevy. - Pozor na věrnostní slevy, nelze nastavit, aby se při spuštěné slevě nesčítali. Tato důležitá volba chybí už v systému Shoptet. - Doplněk je vhodný na hromadné slevy, které se vypnou, když se produkt v akci vyprodá. - Velký pozor na to, pokud nemáte nastavené u všech položek nákupní ceny. Přestože sw nemá podklady k vyhodnocení minimální přirážky, tak zapne maximální slevu a pak prodáváte pod nákup, než si toho všimnete. - Chybí možnost nastavit jen jeden vybraný produkt (kód), což by se hodilo, aby se sleva vypnula po vyprodání. Tato volba by byla ale spíše vhodná již v systému Shoptet. - Doplněk nastaví slevu u všech položek, kde je splněná požadovaná přirážka a dá do slevy i produkty, kde je třeba jen sleva 1%, což vypadá dost blbě. Chtělo by to přidat možnost definovat, kolik musí být min. sleva v %, aby se sleva aplikovala.

Pavel Kozojed
22.6.2020
https://www.itvlaky.cz/

Získejte doplněk a ušetřete si práci i náklady s vaším e-shopem 🔥