ČistéDřevo.cz nyní expeduje 6krát rychleji a bez starostí

po nasazení Brani Baliče se expedice zrychlila a zjednodušila
po nasazení Brani Baliče se expedice zrychlila a zjednodušila
expediční systém zobrazí, kolik balíků každý zaměstnanec zabalil, jakou rychlostí a kdy
S výsledným řešením celé implementace jsme maximálně spokojeni. Napojení přes Shoptet bylo na pár kliknutí, zákaznická podpora nám v rámci bezplatných konzultací pomohla vše nastavit k dokonalosti. Vše se odráží u zákaznických recenzí, které jsou teď vlivem výrazně nižší chybovosti o 20 % lepší.

Hlavní problémy před automatizací
E-shop ČistéDřevo.cz se v minulosti potýkal s několika klíčovými problémy v celém expedičním procesu. Jejich zaběhlý proces byl manuální a neefektivní. Například to, že se zpravidla každá příchozí objednávka vytiskla na papír a začala se jedna po druhé rychle vychystávat. Následně bylo nutné ještě ručně přepnout stavy objednávek přímo v administraci Shoptetu. Způsobilo to značné zdržení a zbytečné opakování rutinních činností.
“Neměli jsme žádné pickování, vše se dělalo ručně skrze znalost sortimentu, což se ukázalo později jako nespolehlivé,” popisuje jeden z majitelů ČistéDřevo.cz Tomáš Kruczek. Detailní znalost sortimentu byla překážkou i při adaptaci sezónních brigádníků, protože orientace ve skladu pro nové pracovníky nebyla tak jednoduchá, jako pro ty stávající.
Český e-shop s dřevěnými produkty zažívá v posledních letech výrazný nárůst objednávek, což vyvolalo potřebu zefektivnit celý proces expedice a získat chytrou skladovou evidenci s uceleným přehledem. “Hlídání skladovosti produktů nebylo 100%. Často se nám u větších kampaní stalo, že jsme prodali produkt, který už ani nebyl skladem,” dodal majitel e-shopu.
Implementace a výrazné zrychlení expedice
Po nasazení hlavních nástrojů Brani Balič a Brani Sklad došlo k výraznému zlepšení skladových procesů. Zejména expedice je dnes 6krát rychlejší, a to díky automatizaci. Zaměstnanci už nemusí zbytečně chodit po skladu s jedním produktem tam a zpět. Systém je navede k produktu nejkratší možnou cestou. Pickování pomocí čteček je snadné a skladník (neboli picker) dokonce zvládne ve stejnou dobu připravovat více objednávek najednou.
“Nejvíce si ceníme možnosti vychystávání více objednávek najednou. Určitě bych ještě zmínil i vyčíslení toho, kolik kdo zabalil,” dodává spokojeně Tomáš Kruczek. Expediční systém poskytuje i detailní statistiky, které zobrazí, kolik balíků každý zaměstnanec zabalí, jakou rychlostí a kdy. Spravedlivě tak ocenit nejlepšího pracovníka za skvělou práci je snadné a na pár kliknutí.
Správné nastavení expedičních nástrojů výrazně přispělo k efektivitě celé společnosti. Díky tomu e-shop razantně snížil náklady spojené s pracovními místy o několik desítek tisíc korun českých, ale také se podařilo snížit chybovost. To se následně potvrdilo i u zákaznických recenzí, kde vzrostla spokojenost s nákupem o 20 %.
Závěrečné doporučení pro e-shopy
“Určitě bych doporučil i dalším e-shopům, ať se toho vůbec nebojí, implementace přes Shoptet je na pár kliků. Zákaznická podpora od Brani je proaktivní, odpovídá obratem a nabízí v rámci implementace expedičních nástrojů i bezplatné konzultace. Není se čeho bát, jsem přesvědčený, že pozitivní výsledky potěší i další e-shopy, stejně jako nás,” oceňuje spokojený Tomáš Kruczek.
❌ Problém
- pomalé vyřizování objednávek
- chybovost při expedici
- nekonečná práce s papíry
- pomalá adaptace brigádníků
- mnoho rutinních činností
- nepřesná skladová evidence
✅ Řešení
- zavedení expedičního systému Brani Balič
- implementace Brani Skladu
- plná automatizace stavů přes Automatizaci objednávek
- specifické řešení pro klienta na míru
- komunikace a pomoc s nastavením
O partnerovi
ČistéDřevo.cz se zaměřuje na originální dřevěné produkty pro každou příležitost. Nabízí i další služby jako barevný tisk na dřevo, vypalování obrázků nebo vyřezávání různých motivů. Mezi jejich hlavní produkty patří dárkový sortiment s gravírováním na míru, dřevěné bedýnky, doplňky do kuchyní a podobně. Ve skladu nedaleko Ostravy mají skoro 3 000 přírodních produktů. Za zmínku stojí i prestižní ocenění Heureka ShopRoku nebo IBM Firma roku.
Jste připraveni zrychlit expedici vašeho e-shopu?
Neplatíte nic dopředu.
30 dní na vyzkoušení se všemi funkcemi.
Platíte jen tolik, kolik skutečně expedujete.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.