Dotaz

Co dělat, když dopravce tvrdí, že nemá data o zásilkách?

Brani Balič
Brani Balič

Pravděpodobně jste neodeslali data do svozu. Odeslání dat provedete v app.brani.cz v sekci Zásilky › Odeslání dat dopravci.

Případně si můžete nastavit i automatické objednávání svozu ve štítkové službě, jak na to popisujeme v návodu zde.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.