FAQ
Brani Tisk
Časté dotazy podle nástroje
Nejde tisknout štítky, systém hlásí chybu, že počítač není on-line, co s tím?

Tato chyba nastane, pokud jsou tiskárny offline, což můžete ověřit v Brani Tisku zde. Problém je nejčastěji možné vyřešit následovně:
- Zkuste restartovat počítač i tiskárny a znovu spustit Brani Print Server.
- Pokud by i nadále byly tiskárny offline, zkuste Print Server odinstalovat a nainstalovat aktualizovanou verzi (ke stažení zde).
- Zkontrolujte, zda naše aplikace není blokována antivirem.
V případě, že by potíže přetrvávaly, kontaktujte nás na support@brani.cz.
Mám termotiskárnu Zebra a po vytisknutí štítku se vytiskne poté jeden další prázdný, kde je chyba?
Je potřeba tiskárnu nakalibrovat. Prakticky vždy, když ji otevřete, se rozkalibruje, a je ideální ji potom znovu zkalibrovat. Například u tiskárny ZD420 se kalibrace provádí podržením krajních tlačítek (z trojice tlačítek) na pár sekund. U tiskárny ZD220 se kalibrace provádí podržením toho jednoho tlačítka (ne vypínacího) na cca 5 sekund. V obou případech kalibrace vypadá tak, že vyjedou 2–3 prázdné štítky.
Před kalibrací se ještě doporučuje otřít optický senzor – najdete ho po otevření tiskárny. Je to čočka, která opticky hledá mezery mezi štítky, a když je znečištěná, nemusí tiskárna štítky správně přečíst.
Tisknu štítky a nic se neděje, v čem je problém?
Prověřte, zda máte vše aktivní, zkontrolujte, zda:
- máte aktivní Brani Print Server
- jsou aktivní a viditelné tiskárny zde
- naše aplikace není blokována antivirem.
V případě, že by potíže přetrvávaly, kontaktujte nás na support@brani.cz.
Jak resetovat nastavení Brani Print Serveru?
Postup je:
- Vypněte aplikaci Brani Print Server
- Otevřete složku: C:\Users\<vase jmeno>\App Data\Local\Brani Print Server
- Smažte soubor "printer"
- Spusťte aplikaci Brani Print Server a zadejte token
Upozornění! Pokud vygenerujete nový token, tak všechny stávající počítače se odpárují.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.