FAQ
Brani Tisk
Časté dotazy podle nástroje
Nejde tisknout štítky, systém hlásí chybu, že počítač není on-line, co s tím?

Tato chyba nastane, pokud jsou tiskárny offline, což můžete ověřit v Brani Tisku zde. Problém je nejčastěji možné vyřešit následovně:
- Zkuste restartovat počítač i tiskárny a znovu spustit Brani Print Server.
- Pokud by i nadále byly tiskárny offline, zkuste Print Server odinstalovat a nainstalovat aktualizovanou verzi (ke stažení zde).
- Zkontrolujte, zda naše aplikace není blokována antivirem.
V případě, že by potíže přetrvávaly, kontaktujte nás na support@brani.cz.
Tisknu štítky a nic se neděje, v čem je problém?
Prověřte, zda máte vše aktivní, zkontrolujte, zda:
- máte aktivní Brani Print Server
- jsou aktivní a viditelné tiskárny zde
- naše aplikace není blokována antivirem.
V případě, že by potíže přetrvávaly, kontaktujte nás na support@brani.cz.
Jak resetovat nastavení Brani Print Serveru?
Postup je:
- Vypněte aplikaci Brani Print Server
- Otevřete složku: C:\Users\<vase jmeno>\App Data\Local\Brani Print Server
- Smažte soubor "printer"
- Spusťte aplikaci Brani Print Server a zadejte token
Upozornění! Pokud vygenerujete nový token, tak všechny stávající počítače se odpárují.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.