Časté dotazy podle nástroje
Otázky a odpovědi
Nejde tisknout štítky, systém hlásí chybu, že počítač není on-line, co s tím?
Tato chyba nastane, pokud jsou tiskárny offline, což můžete ověřit v Brani Tisku zde. Problém je nejčastěji možné vyřešit následovně:
- Zkuste restartovat počítač i tiskárny a znovu spustit Brani Print Server.
- Pokud by i nadále byly tiskárny offline, zkuste Print Server odinstalovat a nainstalovat aktualizovanou verzi (ke stažení zde).
- Zkontrolujte, zda naše aplikace není blokována antivirem.
V případě, že by potíže přetrvávaly, kontaktujte nás na support@brani.cz.
Tisknu štítky a nic se neděje, v čem je problém?
Prověřte, zda máte vše aktivní, zkontrolujte, zda:
- máte aktivní Brani Print Server
- jsou aktivní a viditelné tiskárny zde
- naše aplikace není blokována antivirem.
V případě, že by potíže přetrvávaly, kontaktujte nás na support@brani.cz.
Jak resetovat nastavení Brani Print Serveru?
Postup je:
- Vypněte aplikaci Brani Print Server
- Otevřete složku: C:\Users\<vase jmeno>\App Data\Local\Brani Print Server
- Smažte soubor "printer"
- Spusťte aplikaci Brani Print Server a zadejte token
Upozornění! Pokud vygenerujete nový token, tak všechny stávající počítače se odpárují.