Brani Tisk

FAQ

Brani Tisk

Nejde tisknout štítky, systém hlásí chybu, že počítač není on-line, co s tím?

Tato chyba nastane, pokud jsou tiskárny offline, což můžete ověřit v Brani Tisku zde. Problém je nejčastěji možné vyřešit následovně:

  • Zkuste restartovat počítač i tiskárny a znovu spustit Brani Print Server.
  • Pokud by i nadále byly tiskárny offline, zkuste Print Server odinstalovat a nainstalovat aktualizovanou verzi (ke stažení zde).
  • Zkontrolujte, zda naše aplikace není blokována antivirem.

V případě, že by potíže přetrvávaly, kontaktujte nás na support@brani.cz.

Jak postupovat v případě, že mám další počítač a potřebuji z něj tisknout?

Nainstalujete náš Print Server (ke stažení zde) a následně do něj přidáte token, který již používáte, ten je možné zkopírovat v Brani Tisku zde.

Tisknu štítky a nic se neděje, v čem je problém?

Prověřte, zda máte vše aktivní, zkontrolujte, zda:

  • máte aktivní Brani Print Server
  • jsou aktivní a viditelné tiskárny zde
  • naše aplikace není blokována antivirem.

V případě, že by potíže přetrvávaly, kontaktujte nás na support@brani.cz.

Jak resetovat nastavení Brani Print Serveru?

Postup je:

  • Vypněte aplikaci Brani Print Server
  • Otevřete složku: C:\Users\<vase jmeno>\App Data\Local\Brani Print Server
  • Smažte soubor "printer"
  • Spusťte aplikaci Brani Print Server a zadejte token

Upozornění! Pokud vygenerujete nový token, tak všechny stávající počítače se odpárují.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.