Dotaz

Zásilka byla doručena, ale automatizace objednávku ignoruje, v čem je chyba?

Automatizace objednávek
Automatizace objednávek

V Automatizaci objednávek níže v levém menu v naší administraci zvolíte Nastavení Dopravci. Budete přesměrováni na párování doprav.

Pokud dopravce napárovaný není, pak nemáme data z trackingu a nemůžeme objednávku podle této podmínky přepnout. Tuto chybu zjistíte ihned při vyhledání objednávky přes Náhled objednávky, zobrazí se zde chyba, že dopravce není napárovaný.

Jak správně napárovat dopravy a nastavit automatické svozy popisujeme v návodu zde.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.