Dotaz
Zásilka byla doručena, ale automatizace objednávku ignoruje, v čem je chyba?
Automatizace objednávek
V Automatizaci objednávek níže v levém menu v naší administraci zvolíte Nastavení › Dopravci. Budete přesměrováni na párování doprav.
Pokud dopravce napárovaný není, pak nemáme data z trackingu a nemůžeme objednávku podle této podmínky přepnout. Tuto chybu zjistíte ihned při vyhledání objednávky přes Náhled objednávky, zobrazí se zde chyba, že dopravce není napárovaný.

Jak správně napárovat dopravy a nastavit automatické svozy popisujeme v návodu zde.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.