Dotaz

Proč se produkty neřadí podle pravidel, které jsem nastavil?

Automatizace řazení produktů v kategoriích
Automatizace řazení produktů v kategoriích

Zkontrolujte, zda máte správně nastavené výchozí řazení produktů v Shoptetu. Kontrolu provedete následovně:

  • přejděte v Shoptetu do Nastavení › Produkty › Zobrazení › Zobrazení kategorií a zkontrolujte, že výchozí řazení produktů je nastaveno dle priorita v kategorii (sestupně).
  • zkontrolujte, zda produkt, který sledujete splňuje veškeré podmínky, které jsou nastavené v pravidle a splňuje alespoň jedno z nastavených pravidel, v případě, že produkt nesplňuje žádné pravidlo, zůstane mu naposledy nastavená priorita

Pozor na to, že se dá řazení nastavit i individuálně ke konkrétní kategorii, což najdete v Produkty › Kategorie › kliknete na konkrétní kategorii › Doplňková nastavení.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.