Dotaz
Proč se produkty neřadí podle pravidel, které jsem nastavil?
Automatizace řazení produktů v kategoriích
Zkontrolujte, zda máte správně nastavené výchozí řazení produktů v Shoptetu. Kontrolu provedete následovně:
- přejděte v Shoptetu do Nastavení › Produkty › Zobrazení › Zobrazení kategorií a zkontrolujte, že výchozí řazení produktů je nastaveno dle priorita v kategorii (sestupně).
- zkontrolujte, zda produkt, který sledujete splňuje veškeré podmínky, které jsou nastavené v pravidle a splňuje alespoň jedno z nastavených pravidel, v případě, že produkt nesplňuje žádné pravidlo, zůstane mu naposledy nastavená priorita
Pozor na to, že se dá řazení nastavit i individuálně ke konkrétní kategorii, což najdete v Produkty › Kategorie › kliknete na konkrétní kategorii › Doplňková nastavení.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.