Dotaz

Proč se objednávka přepnula do jiného stavu, než jsem v pravidle nastavil?

Automatizace objednávek
Automatizace objednávek

Je možné, že ke změně stavu nedošlo naším doplňkem Automatizace objednávek. Zkontrolujte v historii objednávky, zda nebyl stav objednávky přepnutý jiným doplňkem nebo zda nebyl stav objednávky přepnutý ručně uživatelem.

Historii objednávky si zobrazíte pomocí našeho Náhledu na objednávku. Jestliže došlo ke změně stavu automatizací, pak v našem náhledu přejděte na část Aplikovaná pravidla v Automatizaci objednávek, kde uvidíte, jaká pravidla se na objednávku aplikovala. Tato pravidla si upravte tak, aby fungovala správně.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.