Dotaz

Automatizace nepřepnula stav objednávky, v čem může být chyba?

Automatizace objednávek
Automatizace objednávek

Zkontrolujte, zda objednávka splňuje všechny podmínky aktivního pravidla. Velmi často není objednávka ve stavu, na který máte pravidlo nastavené. Zkontrolujte, zda:

  • objednávka splňuje podmínky pravidla (způsob platby, dopravy a ostatní podmínky pravidla)
  • objednávka je ve stavu, na který je pravidlo nastavené
  • není aktivní testovací režim., ve zkušebním provozu se stav objednávky nepřepíná
  • uběhlo již 20 minut od doby, kdy objednávka splňovala všechny podmínky pravidla

Robot aplikuje pravidla na objednávky každých cca 10 až 15 minut. Pokud máte u pravidla aktivní funkci, aby se pravidlo na každou objednávku aplikovalo pouze jednou, a již se na objednávku pravidlo aplikovalo, pak automatizace znovu pravidlem stav objednávky nepřepne.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.