12/1/2020

Rozhovor se zakladatelem Brani.cz

Rozhovor se zakladatelem Brani.cz

Na začátek nového roku jsme si pro vás připravili dvoudílný rozhovor s majitelem Brani.cz a expertem na Shoptet — Branislavem Blaškovičem. Ptali jsme se na různé otázky týkající se vývoje automatizací, klientsky nejoblíbenějších řešení, výzev, se kterýma se firma během loňského roku musela vypořádat a také jsme probrali plánované novinky pro rok 2020.  

1

1) Jak vypadá běžný zákazník Brani?

Modelovým příkladem našeho zákazníka je majitel e-shopu, který řeší přibližně více jak 200 objednávek měsíčně. Obvykle se nachází ve fázi, kdy by chtěl škálovat svůj business, vyzná se v technologiích a rád si nechá poradit, jak své podnikání posunout o level výš. Dokáže si také spočítat, že pokud využije naše služby, nebude nutně muset přijmout další zaměstnance, případně plýtvat čas činnostmi, které za něho můžou udělat naše automatizace. 

2) S čím nejčastěji zákazníci (i nezákazníci) na e-shopech bojují?

Nejčastěji se jedná o různé opakující se nebo rutinní činnosti, kterých dokáže člověk vykonat během dne pouze omezené množství. Sám majitel e-shopu obvykle ví, že je schopen denně odbavit například maximálně 200 objednávek a každá další pak bude představovat velký problém v podobě časového skluzu a nárůstu chybovosti. Proto v náročných obdobích, jako jsou třeba Vánoce, musí majitel e-shopu obvykle pro zachování hladkého provozu zaměstnat pomocné síly. 

Pokud mám uvést konkrétní případy, pak je to například zpracování a třídění objednávek, kde je nutné řešit několik doplňujících údajů (poznámky od klientů, způsob zaplacení objednávky, dostupnost zboží aj.), hromadné zpracování produktů (přidávání nových produktů, aktualizace stávajících) nebo také plně automatizované úpravy cen produktů. 

Velmi často klientům pomáháme řešit také propojení e-shopu na jiné systémy – například v případě, že klient potřebuje využívat maďarskou poštu, na kterou nemá téměř žádné české řešení napojení nebo fullfulment systémy, CRM systémy aj. 

3) O jaké doplňky a řešení je největší zájem?

Jednoznačně největší zájem je o náš Shoptet doplněk s názvem Automatizace objednávek. Dalším oblíbenou automatizací je zpracování produktů od dodavatelů — a to ať už dodavatel disponuje XML feedem či nikoliv, a musíme tedy pro tuto automatizaci naprogramovat webového robota na míru, který bude stahovat produkty přímo z webu. 

Velmi často u nás klienti poptávají také automatizace objednávek zboží u dodavatelů, zpracování přijatých objednávek a jejich přeposílání do různých systémů nebo také automatické vykonávání určitých procesů — například posílání elektronických licencí e-mailem, přeposílání do fullfilmentů či přepínání stavů objednávek na míru aj. 

Nenechte si ujít i druhou část rozhovoru

Aby web fungoval správně, abychom věděli, co na webu zlepšit, abychom vás neotravovali nevhodnou reklamou nebo abyste z webu měli příjemnou uživatelskou zkušenost, potřebujeme od vás souhlas pro uložení souborů cookies.