
Pomocí filtrů můžete získat přehled o objednávkách, kterým je potřeba se věnovat. Objednávky lze filtrovat podle různých kritérií, například stavu objednávky, data vytvoření, zákazníka nebo doby strávené v určitém stavu. Například můžete vytvořit filtr pro objednávky, které jsou ve stavu Odesláno déle než 48 hodin, a zkontrolovat, zda je přepravce načetl a zásilka je v přepravě. Filtry lze využít také pro sledování objednávek čekajících na platbu nebo pro jiné podobné scénáře.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.