Proč se na nákupní seznamy přidaly špatné produkty a nebo produkty ve špatném množství?
Na nákupní seznamy přidáváme produkty z objednávky, které měli v okamžiku přijetí objednávky skladovou zásobu pod 0 kusů. Jestliže jste měli 3 ks skladem a přišla nová objednávka na 4 ks, přidáme na seznam jen 1 ks, který chybí (pokud nemáte zapnutou ignoraci skladu a nebo minimální množství). Když vám nějaký produkt na seznamu chybí, pravděpodobně jste měli skladem dostatečné množství.
Počet kusů v okamžiku přijetí objednávky si můžete ověřit přes Náhled na objednávku (odkaz najdete i v levém menu v naší administraci). Tato hodnota je neměnná a nemá na ni vliv ani to, že produkt naskladníte později až po přijetí objednávky.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.