Jestliže v nastavení v Nákupních seznamech používáte napojení přes Datadepo a nebo Napojse, pak tato chyba znamená, že v době, kdy se dotazujeme na produkty, se nám vrátí informace, že produkt dodavatel nemá skladem, pak v logu je právě tato chyba a produkt nemohl být přidán do košíku.

Jestliže napojení žádné nepoužíváte, znamená to, že jste neklikli na ikonku přidání do košíku v seznamech.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.