Objednávku jsem vytvořil v Shoptetu ručně, proč se nepřidaly na seznam všechny chybějící produkty?
Když vytváříte objednávku na Shoptetu ručně, je vytvořena okamžitě. Jakmile do objednávky poté přidáte produkt, znamená to jen změnu objednávky. My nedokážeme zjistit, kdy objednávku přestanete upravovat a považujete ji za konečnou (s konečným seznamem produktů).
Jakmile je vytvořená objednávka ve stavu, který je určený pro její zpracování v nákupních seznamech, tak se může stát, že ji zpracujeme v čase, kdy jste do ní ještě nestihli přidat všechny produkty.
V takových případech doporučujeme objednávku vyhledat v sekci Zpracované objednávky a kliknout na tlačítko zapomenout, smazat produkty a zpracovat znovu, jakmile ji budete mít její úpravy dokončené a doplněk objednávku znovu zpracuje - pozor na to, že objednávka musí být ve stavu, který je v doplňku pro zpracování objednávky nastaven.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.