Časté dotazy

Proč nastala chyba, že produkt nebyl přidán do košíku?

Jestliže v nastavení v Nákupních seznamech používáte napojení přes Datadepo a nebo Napojse, pak tato chyba znamená, že v době, kdy se dotazujeme na produkty, se nám vrátí informace, že produkt dodavatel nemá skladem, pak v logu je právě tato chyba a produkt nemohl být přidán do košíku.

Jestliže napojení žádné nepoužíváte, znamená to, že jste neklikli na ikonku přidání do košíku v seznamech.

Proč se na nákupní seznamy přidaly špatné produkty a nebo produkty ve špatném množství?

Na nákupní seznamy přidáváme produkty z objednávky, které měli v okamžiku přijetí objednávky skladovou zásobu pod 0 kusů. Jestliže jste měli 3 ks skladem a přišla nová objednávka na 4 ks, přidáme na seznam jen 1 ks, který chybí (pokud nemáte zapnutou ignoraci skladu a nebo minimální množství). Když vám nějaký produkt na seznamu chybí, pravděpodobně jste měli skladem dostatečné množství.

Počet kusů v okamžiku přijetí objednávky si můžete ověřit přes Náhled na objednávku (odkaz najdete i v levém menu v naší administraci). Tato hodnota je neměnná a nemá na ni vliv ani to, že produkt naskladníte později až po přijetí objednávky.

Jak je možné, že se na nákupní seznamy nepřidaly žádné produkty z objednávky?

Nejprve zkontrolujte, zda byla objednávka zpracovaná. Zkuste si ji vyhledat v sekci Zpracované objednávky. Pokud jste ji nenašli, pravděpodobně objednávka není ve stavu, který je definovaný v části Nastavení › Stav nové objednávky.

Je nutné, aby objednávka v tomto stavu zůstala, dokud ji nákupní seznamy nezpracují, může to trvat několik minut. Nestačí, aby objednávka v nastaveném stavu byla pouze pár sekund. Jestliže objednávka na seznamu zpracovaných objednávek je, pravděpodobně pro ni není nutné nic objednávat. Viz tato odpověď.

Objednávku jsem vytvořil v Shoptetu ručně, proč se nepřidaly na seznam všechny chybějící produkty?

Když vytváříte objednávku na Shoptetu ručně, je vytvořena okamžitě. Jakmile do objednávky poté přidáte produkt, znamená to jen změnu objednávky. My nedokážeme zjistit, kdy objednávku přestanete upravovat a považujete ji za konečnou (s konečným seznamem produktů).

Jakmile je vytvořená objednávka ve stavu, který je určený pro její zpracování v nákupních seznamech, tak se může stát, že ji zpracujeme v čase, kdy jste do ní ještě nestihli přidat všechny produkty.

V takových případech doporučujeme objednávku vyhledat v sekci Zpracované objednávky a kliknout na tlačítko zapomenout, smazat produkty a zpracovat znovu, jakmile ji budete mít její úpravy dokončené a doplněk objednávku znovu zpracuje - pozor na to, že objednávka musí být ve stavu, který je v doplňku pro zpracování objednávky nastaven.

Mám novou objednávku v Shoptetu, a chtěl jsem si vyzkoušet doplněk, proč se nepřidaly produkty na seznam?

Doplněk získává data o objednávkách až po jeho instalaci. Pokud tedy instalujete doplněk později než došlo k vytvoření objednávek, doplněk objednávky zpětně nezpracuje. Doplněk je nutné otestovat na nových objednávkách, které budou vytvořené až následně po instalaci doplňku.

Aby web fungoval správně, abychom věděli, co na webu zlepšit, abychom vás neotravovali nevhodnou reklamou nebo abyste z webu měli příjemnou uživatelskou zkušenost, potřebujeme od vás souhlas pro uložení souborů cookies.