Dotaz
Zákazník tvrdí, že v emailu poukaz nemá, mohu si poslat kopii emailu, kterou obdržel?
Digitální produkty
V doplňku na záložce Objednávky kliknete na modré tlačítko Více info. Zde pak můžete vyplnit svůj email a zaslat si na něj kopii pomocí tlačítka Znovu odeslat email s produkty. Obdržíte totožný email, který byl zaslán zákazníkovi a můžete si tak zkontrolovat jeho obsah.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.