Zpracováváme objednávky staré maximálně 30 dnů, pokud je starší, doplněk ji už nezpracuje.
Další dotazy k nástroji
Doplněk nezpracoval objednávku, v čem může být chyba?
Nejčastěji je problém v tom, že objednávka není ve správném stavu. Zkontrolujte, zda je objednávka ve stavu, který máte v doplňku pro zpracování objednávky nastaven.
Následně zkontrolujte, zda:
- souhlasí kód produktu v objednávce s kódem produktu v doplňku
- objednávka splňuje podmínku, že musí být zaplacená, pokud to tak máte v doplňku nastavené
- je správně nastaven e-mail, a je zde aktuální heslo - ověříte kliknutím na tlačítko Otestovat email spojení v doplňku v Nastavení
- není v logu změn záznam o chybě
- není objednávka starší 30 dnů, starší objednávky nezpracováváme, lhůtu vám můžeme za žádost prodloužit
Upozornění: pokud objednávka s totožným číslem již zpracována doplňkem byla, pak se do doby, než ji v doplňku dáte zapomenout, znovu nezpracuje. Stane se to, pokud objednávku v Shoptetu smažete a vytvoříte následně novou objednávku se stejným číslem. Doporučujeme objednávky v Shoptetu stornovat.
Objednávku, včetně historie si můžete zobrazit i v našem Náhledu objednávky.
V doplňku vidím, že e-mail byl odeslán, ale e-mail nepřišel, v čem může být problém?
Jestliže v doplňku je záznam, že e-mail byl v pořádku odeslán a objednávka je zpracovaná, zkuste se obrátit na poskytovatele Vaší e-mailové schránky, zda neevidují nějaké potíže nebo nedochází k nějaké blokaci.
Náš doplněk funguje na principu e-mailového klienta. Problém může být u poskytovatele Vaší e-mailové schránky a nebo u poskytovatele e-mailové schránky zákazníka, toto nedokážeme nijak ovlivnit.
Doplněk přepnul objednávku do stavu pro chybu, co se stalo?
Velmi pravděpodobně došlo k vyprodání produktu, tedy nejsou volné hodnoty v seznamu hodnot. Nahlédněte do logu změn, zda zde nebude záznam o vyprodání produktu, případně jiná chyba.
Jam mám nastavit SMTP?
Pro odesílání emailů přes vaši emailovou schránku je potřeba zadat údaje pro SMTP. Ty naleznete u svého poskytovatele emailové schránky. V případě, že využíváte schránku od Shoptetu, budou údaje následovné:
- SMTP Uživatel: Vaše emailová adresa
- SMTP Heslo: heslo k Vaší emailové adrese
- SMTP Host: mbox.myshoptet.com
- SMTP Port: 587
- Zabezpečení: TLS
Jestliže využíváte emailovou schránku u jiného poskytovatele, obraťte se na něj, potřebné údaje vám sdělí.
Jam mám nastavit SMTP když používám Gmail?
Pro odesílání emailů přes Gmail je potřeba změnit v nastavení doplňku v části Email možnost Odesílat emaily přes na Gmail.

Následně se klasicky přihlásíte ke svému účtu a email propojíte.
Otestování spojení nefunguje, v čem je chyba?
Nejčastěji se v nastavení e-mailu vyskytuje chyba, kdy zadáváte neplatné přihlašovací údaje ke schránce:

Zkontrolujte údaje, které zadáváte do doplňku, zda jsou shodné s těmi, se kterými se přihlašujete do e-mailové schránky. Pokud by zde nastala jiná chyba, kontaktujte nás na e-mailu support@brani.cz
Nastavuji doplněk a když vložím PDF do generátoru, celá stránka se zasekne, co s tím?
Tyto potíže jsou v prohlížeči Safari, zkuste nakonfigurovat doplněk v jiném prohlížeči.
Potřebuji opakovaně vyřídit objednávku, zákazník ztratil email, dávám ji do správného stavu, přesto to nefunguje, co dělám špatně?
Jakmile již jednou doplněk objednávku vyřídí, pak je zpracována a podruhé ji už nevyřídí. Pro opakované vyřízení jedné objednávky je potřeba ji nejprve dát v doplňku zapomenout a poté ji vrátit ručně na stav pro vyřízení, doplněk ji poté znovu zpracuje.
Zákazník tvrdí, že v emailu poukaz nemá, mohu si poslat kopii emailu, kterou obdržel?
V doplňku na záložce Objednávky kliknete na modré tlačítko Více info. Zde pak můžete vyplnit svůj email a zaslat si na něj kopii pomocí tlačítka Znovu odeslat email s produkty. Obdržíte totožný email, který byl zaslán zákazníkovi a můžete si tak zkontrolovat jeho obsah.
Proč nedorazila v e-mailu příloha s digitálním produktem, když PDF jsem přes generátor v doplňku nastavil?
Pokud nedorazil e-mail včetně přílohy a následně jste PDF do doplňku nastavili, nestačí odeslat kopii objednávky znovu na e-mail z detailu objednávky. Objednávku je potřeba dát v doplňku zapomenout a nechat ji znovu zpracovat.

Pokud by se i poté zákazník na Vás obrátil s tím, že příloha nedorazila, zkuste si odeslat kopii objednávky na svůj e-mail. V případě přetrvávajících potíží nám napište na support@brani.cz.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.

Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.