Dotaz
V doplňku vidím, že e-mail byl odeslán, ale e-mail nepřišel, v čem může být problém?
Digitální produkty
Pokud evidujeme v doplňku objednávku zpracovanou, pak byl e-mail byl úspěšně odeslán. V takovém případě se doporučujeme obrátit se na poskytovatele Vaší e-mailové schránky. Mohlo dojít k technickým potížím nebo blokaci zpráv.
Náš doplněk funguje jako e-mailový klient - samotné doručení zprávy tedy může ovlivnit poskytovatel Vaší e-mailové schránky nebo e-mailová služba příjemce. Tyto faktory bohužel nemůžeme nijak ovlivnit.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.
