Dotaz

V doplňku vidím, že e-mail byl odeslán, ale e-mail nepřišel, v čem může být problém?

Digitální produkty
Digitální produkty

Jestliže v doplňku je záznam, že e-mail byl v pořádku odeslán a objednávka je zpracovaná, zkuste se obrátit na poskytovatele Vaší e-mailové schránky, zda neevidují nějaké potíže nebo nedochází k nějaké blokaci.

Náš doplněk funguje na principu e-mailového klienta. Problém může být u poskytovatele Vaší e-mailové schránky a nebo u poskytovatele e-mailové schránky zákazníka, toto nedokážeme nijak ovlivnit.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.