Dotaz
Potřebuji opakovaně vyřídit objednávku, zákazník ztratil email, dávám ji do správného stavu, přesto to nefunguje, co dělám špatně?
Digitální produkty
Jakmile již jednou doplněk objednávku vyřídí, pak je zpracována a podruhé ji už nevyřídí. Pro opakované vyřízení jedné objednávky je potřeba ji nejprve dát v doplňku zapomenout a poté ji vrátit ručně na stav pro vyřízení, doplněk ji poté znovu zpracuje.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.