Dotaz
Potřebuji opakovaně vyřídit objednávku, zákazník ztratil email, dávám ji do správného stavu, přesto to nefunguje, co dělám špatně?
Digitální produkty
Jakmile je objednávka v doplňku evidována jako zpracovaná, doplněk ji již automaticky znovu nezpracuje.
Pokud potřebujete objednávku zpracovat opakovaně, nejprve ji v doplňku označte jako zapomenutou a poté ji na e-shopu ručně vraťte do stavu pro zpracování. Následně vyčkejte, až ji doplněk znovu odešle.
Objednávka nesmí být starší než 30 dní.
Nástroj vám rádi nezávazně představíme.
Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.
Ozveme se vám do 2 pracovních dní.
Ukážeme systém v praxi.
Zodpovíme vaše dotazy.
Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.
