Dotaz

Když čtečkou naskenuji pozici, system hlásí, že produkt nenašel, z jakého důvodu?

Brani Sklad
Brani Sklad

Pravděpodobně nemáte skladovou pozici zaevidovanou v Brani Skladu (najdete v sekci Reorganizace skladu). Systém potřebuje znát vaše skladové pozice, aby rozeznal, že skenujete pozici.

Jakmile po naskenováni čárového kódu systém nenajde kód mezi pozicemi, tak si myslí, že se jedná o produkt a hledá produkt s daným kódem, tedy s názvem vaší skladové pozice. Když nenajde ani produkt s daným kódem, tak hlásí, že produkt nenašel.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.