Dotaz

Když čtečkou naskenuji pozici, system hlásí, že produkt nenašel, z jakého důvodu?

Brani Sklad
Brani Sklad

Pravděpodobně nemáte skladovou pozici zaevidovanou v Brani Skladu - toto můžete ověřit v sekci Náhled na sklad. Systém potřebuje znát vaše skladové pozice, aby rozeznal, že skenujete pozici.

Jakmile po naskenováni čárového kódu systém nenajde kód mezi pozicemi, tak si myslí, že se jedná o produkt a hledá produkt s daným kódem, tedy s názvem vaší skladové pozice. Když nenajde ani produkt s daným kódem, tak hlásí, že produkt nenašel.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.