Dotaz

Doplněk nezpracoval objednávku, v čem může být chyba?

Digitální produkty
Digitální produkty

Nejčastěji je problém v tom, že objednávka není ve správném stavu. Zkontrolujte, zda je objednávka ve stavu, který máte v doplňku pro zpracování objednávky nastaven.

Následně zkontrolujte, zda:

  • souhlasí kód produktu v objednávce s kódem produktu v doplňku
  • objednávka splňuje podmínku, že musí být zaplacená, pokud to tak máte v doplňku nastavené
  • je správně nastaven e-mail, a je zde aktuální heslo - ověříte kliknutím na tlačítko Otestovat email spojení v doplňku v Nastavení
  • není v logu změn záznam o chybě
  • není objednávka starší 30 dnů, starší objednávky nezpracováváme, lhůtu vám můžeme za žádost prodloužit

Upozornění: pokud objednávka s totožným číslem již zpracována doplňkem byla, pak se do doby, než ji v doplňku dáte zapomenout, znovu nezpracuje. Stane se to, pokud objednávku v Shoptetu smažete a vytvoříte následně novou objednávku se stejným číslem. Doporučujeme objednávky v Shoptetu stornovat.

Objednávku, včetně historie si můžete zobrazit i v našem Náhledu objednávky.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.