Automatizace nákupu zboží

Tip
3 000 Kč

Potřebujete nové zboží každý den? Klikání nekonečných seznamů objednávek vám zabírá zbytečně moc času? Nechte za sebe pracovat automatizaci!

  • Máte velký obrat a nedržíte vše skladem?
  • Několikrát denně musíte naklikat objednávky v systému dodavatele?
  • Ušetřete čas a snižte chybovost.
  • Na rozdíl od člověka, náš robot pracuje i ve dvě ráno, o víkendech i o svátcích.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Mít více dodavatelů s sebou nese značné komplikace, obzvlášť pokud část produktů držíte na skladě, ale zároveň ale zároveň denně objednáváte další. Není jednoduché třídit všechny objednávky - která položka je od kterého dodavatele, co kde objednat a za jaké peníze. A v případě, že jeden produkt dodává více dodavatelů, chcete samozřejmě optimálně sledovat, jak se pohybují ceny a objednávat produkt tam, kde je nejlevnější.

Náš nástroj Vám pomůže okamžitě zpracovat přijatou objednávku, projít všechny položky, zjistit co a odkud je třeba objednat - a to za ideálně co nejnižší cenu

Rozšířením může být i přidávání podobného produktu přímo do košíku dodavatelů pod Vaším účtem, takže vy jen jednou denně odešlete nachystanou objednávku - a i to lze zautomatizovat

Takto objednaný produkt je možné si uložit do odděleného nákupního seznamu. Když Vám produkt od dodavatele dorazí, můžete si pomocí čtečky čárových kódu zkontrolovat, že dorazilo vše, co jste si objednali, případně doobjednat to, co by chybělo. Produkty, které dorazily můžete naskladnit na jedno kliknutí do Vašeho Shoptetu. 

HLAVNÍ FUNKCE

  • Skenování nových objednávek.
  • Tvorba nákupních seznamů s produkty, které nemáte skladem.
  • Hromadná práce s produkty v seznamech.
  • Automatické přidávání produktů do nákupních košíků dodavatelů.
  • Kontrola produktů při převzetí zásilky od dodavatelů se čtečkou čárových kódů. 
  • Hromadné naskladnění do Shoptetu na jedno kliknutí.

Nástroj je plně integrován s platformou Shoptet a Datadepo.

shoptet-datadepo

 

JAK TENTO NÁSTROJ POUŽÍVAT

Je samozřejmě na Vás, jak využijete jednotlivé komponenty tohoto nástroje, ale i přesto pro Vás máme doporučení optimálního využití.

  • Přijde Vám nová objednávka - robot ji zpracuje a přepne podle pravidel do cílového stavu.
  • Produkty, které nemáte skladem, se přiřadí na neuložený nákupní seznam.
  • Když se chystáte udělat objednávku u dodavatele, tak si vytvoříte nový nákupní seznam, do jehož názvu můžete zadat název dodavatele včetně dne očekávaného přijetí.
  • Pomocí hromadných nástrojů si přesunete všechny produkty daného dodavatele z neuloženého seznamu do nově vytvořeného seznamu.
  • Otevřete si daný seznam a pomocí jednoho tlačítka spojíte všechny stejné produkty do jednoho.
  • Přidáte hromadně všechny produkty do nákupního košíku dodavatele, pokud dosud nebyly přidány.
  • Přejdete na stránky dodavatele a odešlete objednávku.
  • Když Vám dorazí zásilka s produkty od dodavatele, otevřete si příslušný nákupní seznam.
  • Pomocí čtečky čárových kódů si načtete veškeré produkty, které Vám dorazily.
  • Pokud nedorazilo všechno objednané zboží, tak použijete tlačítko na rozdělení produktů na základě kompletace a následně použijete tlačítko na přesun těchto nezkompletovaných produktů do neuloženého nákupního seznamu, abyste je nezapomněli při nejbližší objednávce doobjednat.
  • Když máte nákupní seznamy plný produktů, které reálně dorazily, použijete hromadné naskladnění do eshopu - tím se Vám navýší skladová zásoba ve Vašem eshopu.

 

OBECNÁ NASTAVENÍ

Tato nastavení slouží pro všeobecné nastavení automatizace.

1

Popis položek:

  • Služba aktivována - vypíná nebo zapíná celou automatizaci.
  • Každou objednávku zpracovat právě jednou - pokud je volba zaškrtnuta, tak si systém pamatuje, které objednávky již zpracoval a nebude je zpracovávat znovu (pozor, pokud volbu nezaškrtnete, je třeba nastavit, aby robot vždy přepnul objednávky do jiného stavu, než máte nastavený ve "stavu nové objednávky", jinak ji bude objednávat stále dokola.
  • Stav nové objednávky - stavy, ze kterých se načítají nové objednávky.
  • Stav objednávky při chybě - do tohoto stavu se objednávka přepne, když nastane jakákoliv chyba, která vyžaduje Vaši pozornost.
  • Stav objednávky všechno skladem - stav, kam se objednávka přepne, když není potřeba nic objednávat, protože máte vše skladem a můžete ji začít okamžitě balit.
  • Kritické množství - pokud se skladová zásoba dodavatele dostane pod zvolený limit, budete na to barevně upozorněn v logu (vhodné pro dodavatele, kteří rychle vyprodávají)

NASTAVENÍ DODAVATELŮ

Tato obecná tabulka obsahuje matici časů, které jsou zlomové pro Vaše dodavatele, aby stihli expedovat v daný nebo další den.

2

V tabulce nastavení dodavatelů si můžete zvolit hraniční hodinu pro daný den, do kdy konkrétní dodavatel přijímá objednávky. Pokud v daný den dodavatel objednávky nepřijímá, je možné jej nastavit na N / A.

Dále můžete nastavit stav, do kterého se má objednávka přepnout, když se všechny produkty stihly objednat před danou hodinou nebo po ní. Pokud objednávka obsahuje více produktů a od různých dodavatelů, tak se bere v úvahu pozdější termín, protože musíte počkat na všechny produkty.

Samozřejmě, toto nastavení nemusíte používat s rozdělením na dny expedice, jen to přidává na přehlednosti.

 

TABULKA NÁKUPNÍHO SEZNAMU

Tato tabulka obsahuje produkty, které nemáte skladem a je potřeba je objednat.

3

Popis položek ve sloupcích:

  • 1. Sloupec
    • Kód Vašeho produktu a kód produktu u dodavatele.
    • Odkaz na produkt u dodavatele a název produktu.
    • Možnost přesunout daný produkt do jiného nákupního seznamu.
  • 2. Sloupec
    • Počet kusů a cena za kus.
    • Jméno dodavatele.
    • Číslo objednávky (pokud produktu nebyl přidán ručně).
  • 3. Sloupec
    • Možnost smazat aktuální řádek.
    • Datum a čas přidání do nákupního seznamu.
    • Kompletace: kolik kusů bylo načteno / celkový počet kusů.
  • 4. Sloupec
    • Možnost přidat daný produkt do košíku dodavatele.
    • Informační status
  • 5. Sloupec
    • Možnost naskladnit daný produkt do Vašeho eshopu.
    • Informační status o naskladnění

Pod tabulkou vidíte součet počtu kusů a ceny rozděleny podle dodavatelů, abyste měli přehled, jak velká Vaše nejbližší objednávka bude, zda jste například splnili limit pro dopravu zdarma nebo limit minimální objednávky.

TABULKA NÁSTROJŮ PRO NÁKUPNÍ SEZNAMY

Tento panel nástrojů se zobrazuje hned pod samotným nákupním seznamem. Obsahuje několik sekcí.

4

V sekci "Kompletace" můžete načítat produkty, které Vám dorazily od dodavatele pomocí čtečky čárových kódů. Tímto způsobem se připočítává počet kusů v kompletaci. Pokud načtený produkt není v aktuálním seznamu, systém na to upozorní červeně zbarvenou chybou.

Dále zde naleznete tlačítka, které slouží pro hromadnou práci se seznamem:

  • Spojit stejné produkty - pokud Vám přišlo několik objednávek na ten samý produkt, uvidíte tento produkt pro každou objednávku zvlášť v nákupním seznamu. Pomocí tohoto tlačítka si můžete takové produkty sloučit do jednoho.
  • Rozdělit produkty na základě kompletace - jestliže Vám přišlo méně kusů, než jste očekávali a v kompletaci vidíte například 3/5 kusů, tak pomocí tohoto tlačítka takový produkt rozdělíte na dva řádky, kde jeden bude mít 3/3 a druhý 0/2, abyste s nimi následně mohli lépe pracovat.
  • Reset kompletace - udělali jste chybu v kompletaci? Nastavte všude hromadně 0 na jedno kliknutí.
  • Reset košíku - Chcete vynulovat příznaky přidání do košíku? Můžete. Využijete to například, když potřebujete znovu dané položky objednat.

5

Sekce "Přidat do košíku" slouží k hromadnému přidávání produktů z nákupního seznamu do košíků dodavatelů.

Máte možnost si vyfiltrovat, které produkty se přidají:

  • Filtr košíku - ještě nepřidané produkty nebo znovu přidat dříve přidáné (pokud jste si například košík omylem smazali)
  • Filtr dodavatele - zvolíte, jaké produkty od kterého dodavatele chcete přidat do košíku.

6

Sekce "Hromadně naskladnit" slouží k hromadnému naskladnění produktů k Vám do eshopu. Obsahuje několik filtrů pro lepší kontrolu toho, co se Vám právě naskladňuje:

  • Filtr kompletace - můžete si zvolit, zda chcete naskladňovat jen zkompletované produkty, nebo jen částečně zkompletované, nebo jen ty, které mají hodnotu 0 nebo kompletaci ignorovat úplně.
  • Filtr naskladnění - naskladnit pouze produkty dosud nenaskladněné, nebo všechny.
  • Filtr dodavatele - od kterého dodavatele chcete jaký produkt naskladnit.

7

V sekci "Nákupní seznamy" můžete hromadně pracovat s aktuálním nákupním seznamem. Můžete si vytvořit nový nákupní seznam nebo přesunout hromadně produkty z aktuálního seznamu do nějakého jiného. K tomu můžete tyto produkty filtrovat:

  • Filtr kompletace - můžete si zvolit, zda chcete naskladňovat jen zkompletované produkty, nebo jen částečně zkompletované, nebo jen ty, které mají hodnotu 0 nebo kompletaci ignorovat zcela.
  • Filtr dodavatele - od kterého dodavatele chcete jaký produkt naskladnit.
  • Cílový nákupní seznam - vyberte nákupní seznam, kam chcete dané produkty přesunout.
  • Vytvořit nový nákupní seznam - Objednávky přesunete do nově vytvořeného seznamu, který těmito objednávky naplníte.
  • Vytvořit seznam - Název seznamu - vytvoříte nový prázdný seznam, který později budete moct naplnit.

Je nutné dbát na to, že pokud stisknete jedno tlačítko, data z druhého formuláře se smažou (Např. pokud vytvoříte zcela nový seznam, ztratíte to, co jste momentálně naklikali v "Přesun do jiného seznamu").

8

Sekce "Přidat zboží do Seznamu" slouží k ručnímu přidávání produktů do nákupního seznamu. Není třeba vyplňovat všechny položky ručně, ale můžete využít vyhledávání na základě Vašeho kódu produktu, které Vám pole předvyplní.

  • Vyhledávání - pokud zde napíšete kód Vašeho produktu a kliknete na Hledej, tak se při shodě formulář předvyplní.
  • Od dodavatele - vyberete dodavatele, od kterého je zboží.
  • Kód dodavatele - kód produktu, který určil samotný dodavatel.
  • Váš kód - kód Vašeho e-shopu, který jste si vytvořili sami. Může být totožný s kódem od dodavatele, pokud jste ho neměnili. 
  • EAN - EAN kód pro čtečky. 
  • Název - celý název Vašeho produktu.
  • Kusů - napíšete číselně počet kusů (např. 1, 5, 12, 5847).
  • Nákupní cena - cena, za kterou koupíte 1 kus zboží. Aplikace následně umí propočítat, kolik za nákup utratíte celkem. 

9

Sekce Export slouží k exportování Vašich nákupních seznamů především do .csv souborů. Export si je možné dostatečně nastavit, takže v souboru budete mít pouze to, co doopravdy chcete.

  • Typ exportu - zvolíte typ exportu (zpravidla .csv).
  • Filtr kompletace - můžete si zvolit, zda chcete exportovat jen zkompletované produkty, nebo jen částečně zkompletované, nebo jen ty, které mají hodnotu 0 nebo kompletaci ignorovat zcela.
  • Filtr dodavatele od kterého dodavatele chcete export.
  • Filtr naskladnění - zde si zvolíte, jestli chcete exportovat všechny produkty, nebo jen nenaskladněné. 
  • Filtr košíka - tady máte na výběr, jestli si vyberete produkty, které ještě nejsou přidané do košíku, anebo všechny (včetně přidaných).

10

Všechny nákupní seznamy se Vám zobrazí v této přehledné tabulce. Starší nákupní seznamy můžete archivovat (ale nesmažou se), takže Vám nebudou překážet. Pokud archivované soubory budete někdy později potřebovat, jednoduše je odarchivujete. 

Doplňkové parametry

Kategorie: Nástroje
price: od 3000 Kč za dodavatele
price2: od 1 Kč za zpracovanou objednávku