Jak třídit objednávky se zadaným datumem dodání
Návod

Jak třídit objednávky se zadaným datumem dodání

Vysvětlíme, jak automaticky filtrovat objednávky podle data, které je vyplněné v poznámce v objednávce - blíží se datum expedice nebo vydání na výdejním místě.

Vysvětlíme, jak automaticky filtrovat objednávky podle data, které je vyplněné v poznámce v objednávce - blíží se datum expedice nebo vydání na výdejním místě.

Datum v objednávce

Je možné nastavit v pravidlech v Automatizaci objednávek sledování datumu v objednávce, které je uvedené v poznámce zákazníka. Při objednávání si může zákazník zvolit datum, kdy si přeje objednávku odeslat nebo osobně vyzvednout - pokud používáte Shoptet doplněk Volitelné datum v objednávce.

Vysvětlíme, jak nastavit datum v podmínce pravidla v doplňku Automatizace objednávek.

Nový stav objednávky v Shoptetu

Nejprve si vytvoříte v Shoptetu nový stav pro objednávky, které mají v poznámce zákazníka uvedené datum a potřebujete s tímto záznamem dále pracovat. V části Nastavení Objednávky › Stavy pomocí tlačítka Přidat v pravém horním rohu vytvořte nový stav, můžete ho nazvat například Nachystat na výdej.

Nově vytvořený stav se v podmínkách pravidla v doplňku Automatizace objednávek zobrazí do několika minut.

Přepínání stavu objednávky s podmínkou datumu

V doplňku Automatizace objednávek klikněte na tlačítko Přidat pravidlo. Nové pravidlo si můžete jakkoliv pojmenovat. Pro přepínání stavu objednávek s podmínkou datumu zvolíte v pravidle Poznámky a historie, jako Zdroj dat pro vyhodnocení této části pravidla vyplníte Poznámka zákazníka a Zbývá X hodin do datumu v poznámce vyplníte 24 hodin.

V praxi to znamená, že objednávka se přepne do požadovaného stavu 24 hodin před datumem, který je uvedený v poznámce objednávky. Pokud je v objednávce například 18. prosince, pak se objednávka přepne do stavu Nachystat na výdej o den dříve, tedy 17. prosince.

Pravidlo si můžete omezit případně i dalšími podmínkami, upravíte si pravidlo tak, jak potřebujete. Veškeré nastavení potvrdíte tlačítkem Uložit.

Brani tip: Pokud do podmínky Zbývá x hodin do datumu v poznámce vyplníte 0 a používáte v rámci poznámky pouze datum, nikoliv čas, pak se všechny objednávky přepnou do zvoleného stavu ihned po půlnoci, pracovníci ve skladu ráno hned uvidí, jaké objednávky je potřeba ten den připravit k expedici nebo výdeji.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.