Opětovné balení objednávky
Do Brani Baliče jsme přidali možnost, jak jednoduše doposlat balíček k objednávce, které jste už expedovali - například omylem nebylo zabaleno veškeré zboží nebo byla zásilka poškozená při přepravě a potřebujete odeslat zásilku k objednávce znovu.
Nastavení Akce
Můžete odeslat celou objednávku znovu nebo pouze její část. Na záložce Akce si aktivujete funkci Vrácení objednávky k opětovnému balení. Když si najdete a otevřete v Baliči konkrétní objednávku, která už byla zabalena, vidíte seznam produktů, které byly odeslané. V objednávce kliknete na tlačítko Opětovné balení.

Jestliže budete mít aktivní funkci Při vrácení k opětovnému zabalení resetovat kompletaci, pak se vám po zahájení opětovného balení celá kompletace vyresetuje. Jestliže tuto funkci aktivní nemáte, můžete si označit jen některé produkty, které budete znovu posílat.

Funkce Při vrácení k opětovnému zabalení aktualizovat váhu dle kompletace slouží k tomu, aby se tomu, kdo zásilku balil, započítala váha znovu zabalené objednávky do statistik. Pokud balí jen část zboží znovu, započítá se do statistik odpovídající váha, nebude se již znovu započítávat váha celé objednávky. Tato váha se propíše i na štítek. Dále si můžete nastavit, na jaký stav se má objednávka přepnout, jakmile kliknete na tlačítko Opětovného balení.
Opětovné balení
Jestliže objednávka odpovídá nějakému filtru, ze které expedienti balí, uvidí ji v seznamu objednávek v Baliči a vědí, že ji mají připravit a odeslat. V objednávce při standardním balení je červeně zobrazeno, které zboží z objednávky je potřeba znovu poslat.

Při pickingu uvidíte už jen samostatné produkty, které je potřeba zabalit a znovu poslat.

Nový štítek
Po kompletaci objednávky - tedy zabalení produktů, které se zasílají znovu postupujete standardně jako u klasického balení objednávky. Kliknete na tlačítko Zabaleno, odešlou se automaticky data do Balíkobotu, vytisknete štítek a můžete zásilku odeslat v následujícím svozu.
Náhled na objednávku
V objednávce nyní uvidíte, že byla balena vícekrát, včetně informace kdy a kdo ji balil.

Po kliknutí na tlačítko vytvořené balíky se vám zobrazí zásilky včetně štítků, které k objednávce patří. Můžete si zde štítek případně i znovu vytisknout, pokud ho ztratíte neb omylem nalepíte na špatnou zásilku.
Další naše návody k doplňku Brani Sklad a Brani Balič najdete zde. Pokud máte jakékoliv dotazy, napište nám na support@brani.cz