Opětovné balení objednávky

Naše nástroje neustále zlepšujeme a přidáváme nové funkce, z tohoto důvodu nemusí být návod zcela shodný s aktuální verzí doplňku.

Přes Brani Baliče je možné jednoduše doposlat další balík k objednávce, kterou jste už expedovali - například omylem nebylo zabaleno veškeré zboží nebo byla zásilka poškozená při přepravě a potřebujete odeslat zásilku k objednávce znovu.

Nastavení Akce

Můžete odeslat celou objednávku znovu nebo pouze její část. V Nastavení › Akce si aktivujete funkci Vrácení objednávky k opětovnému balení. Když si najdete a otevřete v Brani Baliči v seznamu zabalených objednávek konkrétní objednávku, uvidíte seznam produktů, které byly odeslané. V objednávce kliknete na tlačítko Opětovné balení.

Jestliže budete mít aktivní funkci Při vrácení k opětovnému zabalení resetovat kompletaci, pak se po zahájení opětovného balení celá kompletace vyresetuje. Jestliže tuto funkci aktivní nemáte, můžete si označit jen některé produkty, které budete znovu posílat.

Funkce Při vrácení k opětovnému zabalení aktualizovat váhu dle kompletace slouží k tomu, aby se tomu, kdo zásilku balil, započítala váha znovu zabalené objednávky do statistik. Pokud balí jen část zboží znovu, započítá se do statistik odpovídající váha, nebude se již znovu započítávat váha celé objednávky. Tato váha se propíše i na štítek. Dále si můžete nastavit, na jaký stav se má objednávka přepnout, jakmile kliknete na tlačítko Opětovného balení.

Opětovné balení

Jestliže objednávka odpovídá nějakému filtru, ze které expedienti balí, uvidí ji v seznamu objednávek v Brani Baliči a vědí, že ji mají připravit a odeslat. V objednávce při standardním balení je červeně zobrazeno, které zboží z objednávky je potřeba znovu poslat.

Při pickingu uvidíte už jen samostatné produkty, které je potřeba zabalit a znovu poslat.

Nový štítek

Po kompletaci objednávky - tedy zabalení produktů, které se zasílají, znovu postupujete standardně jako u klasického balení objednávky. Kliknete na tlačítko ZABALENO, odešlou se automaticky data dopravci, vytisknete štítek a můžete zásilku odeslat v následujícím svozu.

Náhled na objednávku

V objednávce nyní uvidíte, že byla balena vícekrát, včetně informace kdy a kdo ji balil.

Po kliknutí na tlačítko vytvořené balíky se zobrazí zásilky včetně štítků, které k objednávce patří. Můžete si zde štítek případně i znovu vytisknout, pokud ho ztratíte nebo omylem nalepíte na špatnou zásilku.

Další návody

Všechny návody k doplňku Brani Sklad a Brani Balič najdete zde. V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.

Použité nástroje v návodu

Aby web fungoval správně, abychom věděli, co na webu zlepšit, abychom vás neotravovali nevhodnou reklamou nebo abyste z webu měli příjemnou uživatelskou zkušenost, potřebujeme od vás souhlas pro uložení souborů cookies.